Anxious Secret Imam Pas bukan sahaja makan harta anak yatim malah dapat khidmat seks 5x seminggu

(Gambar Ikhsan Harian Metro) Keterangan gambar dilokasi kedai janda tersebut


Kesah ini terlalu dan teramat terperanjat bagi K.B.E apabila mendengarnya dari seorang pemuda yang datang mendapatkan khidmat yntuk membaik pulih motornya dibengkel K.B.E, kata pemuda tersebut "abang dah tahu ke"? lalu K.B.E terpinga-pinga dan bertanya "tahu apa" lalu pemuda tersebut mula menceritakan apa yang dia tahu dan apa yang masih belum K.B.E tahu. Fuiyooo.. abang dahsyat wooo..dahsyat, sekali lagi K.B.E terpinga-pinga dan bertanya "apa yang dahsyat tu"?

Maka pemuda tersebut menceritakan permulaan al-kesah seorang tok imam Pas di kampong yang K.B.E sedang tinggal ini. Kata pemuda tersebut tok imam Pas yang berkenaan telah melesap wang KWSP hasil peninggalan arwah suami, seorang janda beranak empat yang juga tinggal di kampong tempat K.B.E sekarang ini. Dan kata pemuda itu lagi..bukan duit aje bang, dalam seminggu dapat lima kali khidmat seks dari janda tersebut... MasyaAllah..K.B.E mengucap panjang dan terus marah dan memberi nasihat kepada pemuda tersebut. "Jangan lah kamu buat fitnah ini maruah orang..dosanya lebih besar dari membunuh".


Dalam kerancakan pemuda tersebut bercerita dia terus tersentap dan mukanya merah pada seakan berasa marah atau pun mungkin tidak berpuas hati terhadap apa yang K.B.E ucapkan kepadanya itu. Lalu pemuda tersebut dengan rupa yang bersemangat terus berkata, "saya ada bukti bang"... "Hah ko ada bukti" K.B.E tinggikan nada suara..ada bukti pun tak baik ini maruah orang!!! (dalam hati K.B.E teringin nak tahu selanjutnya..)




Rupanya hajat ingin tahu itu tercapai juga..pemuda tersebut menunjukkan sebuah akhbar harian Metro muka hadapan keluaran edisi utara Selasa 19 Jun 2012 dengan tajuknya "Tawanan Santau" Cepat-cepat K.B.E sambar akhbar tersebut dan tinggalkan kerja membaik pulih motor pemuda tersebut dan terus membaca...


Alangkah terkejut yang teramat sangat kerana kedua-dua mereka bukan sahaja K.B.E kenal malah mereka adalah jiran  yang jaraknya kurang dari 1000 meter dengan tempat workshop K.B.E ini. Buka itu sahaja yang membuatkan K.B.E terkejut malah ada perkara yang lebih besar membuatkan rasa yang terkejut itu.


Lelaki yang berusia 54 tahun ini adalah ahli Pas dan juga imam kepada orang-orang Pas yang tinggal ditempat K.B.E tinggal ini. Khidmat imam Pas ini punyalah besarnya dikampong ini, selain kerja hariannya membuka warung roti canai..dia juga kadang kala terpaksa menutup perniagaannya dikala ada orang kematian didalam kampong ini. Tugas yang diperlukan oleh penduduk setempat dan kampong yang berjiran untuk nya adalah memandikan jenazah, serta sembayang sunat jenazah dan terus dikebumikan. Alhamdulillah khidmatnya ini amat besar pahalanya


Ada yang K.B.E rasa terharu, telah beberapa kali K.B.E mengadakan kenduri beliaulah yang K.B.E panggil untuk membaca do'a.. Tidak dinafikan ramai penduduk kampong suka beliau membacakan doa ketika membuat kenduri, kerana suaranya kuat, jelas dan lantang.. tidak semacam imam yang lain tu..tang mana kita nak aminkan pun tak tau kerana suara punyalah slow dan romantik sukar didengar.


Berbalik kepada janda tadi..statusnya saja hanya janda yang sekarang ini sudah dua tahu menjanda, namun dalam janda tu dapat benda!! bayangkan dalam seminggu dapat nikmat lima kali fuhhh..untungnya yerk..Tok Imam Pas ni...
Terus klik disini:-
http://www.hmetro.com.my/articles/Tawanansantau/Article/

Pssstt..akibat dalam Harakah banyak jual ubat kuat..maka kuat-kuat belaka tongkat-tongkat orang-orang Pas ni ye..

3 ulasan:

  1. minta jasa baik tuan linkkan gitarkapok73@blogspot.com kat link tuan.TQ

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum,

    Sekadar peringatan bagi yang terlupa."Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan."(Al-Maa'idah-Ayat 8)
    Berhati-hati dalam 'posting' yang di paparkan kerana ianya kelak bakal dipersaksikan di padang mahsyar.

    BalasPadam
  3. Your article has established useful to me pеrsοnally.

    ӏt’s гeallу helpful and you really arе naturally rеally κnoωledgeable in thiѕ field.

    You рoѕsеss оpened up my οwn eуes for yοu
    to diffeгent thoughts about thіs topic along with intriguing and sоunԁ articleѕ.
    Also visit my website bairesdate.com

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular