55expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass='>

Klik to Cala Huala

Klik to Cala Huala
Klik to Cala Huala

Utusan Malaysia Online - Dalam Negeri

SEBAHAGIAN daripada penduduk menunjuk perasaan kecewa atas tindakan pemaju yang akan membangunkan kampong Jalan Pokok Asam di Jelutong, semalam
Parti DAPings sekutu PAS dan PKR sudah mula menunjukkan taring nya, Parti yang berdasar kominis dan anti melayu menabur janji sebelum mendapat kuasa, tidak cukup dengan itu di bulan Ramadhan yang lepas masuk masjid nak tunjuk baik dan tabur lagi janji untuk membela nasib rakyat kini diam menyepi. PAS pula tang berteraskan Islam, kenapa tidak tunjukkan diri untuk membela nasib Melayu yang sedang terinaya ini?, adakah bangsa Melayu ini kafir? dan mereka bukan Islam tidak berserban dan berketayap putih?. Lagi satu parti PKR apa yang anda perjuangkan? adakah anda perjuangkan hanya khusus untuk anak beranak Anwar Al-juburi dan kuncu-kuncu anda? yang tidak mendapat apa-apa selama ini dari kerajaan BN, gah sana gah sini kutuk BN kutuk kerajaan rasuah tidak bela nasib rakyat dan berbagai-bagai tomahan yang anda lemparkan kerajaan BN tidak bagus.
Adakah anda semua kini bagus? bersengkokol dengan DAP dan nak menjatuhkan kerajaan BN, strategi cantik untuk mendapatkan majoriti untuk berkuasa. Segala tipu daya dan perbuatan yang terang-terangan yang di lakukan DAPigs, Kenapa PAS dan PKR buat tak nampak? dan padan lah muka-muka melayu yang sua kepala selama ini suruh diluku dan dipijak sekarang tanggunglah sakibatnya BILA DAH TERANTUK BARU NAK TENGADAH, DAN MASEH RAMAI LAGI MUKA-MUKA MELAYU DILUAR SANA YANG AKAN MENERIMA NASIB YANG SAMA JIKA ANDA SEMUA MASIH LAGI BELUM SEDAR.
Ingat lah wahai bangsa-bangsa Melayu, ekonomi puak-puak haram jadah ni dan mantap dan kukuh yang depa hendak sekarang adalah "KUASA" jika kuasa mereka sudah dapat SENDIRI MAU HINGAT BRO!!!
Klik dibawah;

Terselamat lah Malysia dari di gayang oleh BENDERA

PENDUDUK dan angkatan tentera Indinesia menyusun keranda mangsa yang terbunuh dalam letusan Gunung Merapi dalam satu upacara pengebumian beramai-ramai si Sidorejo, Sleman di Tengah Jawa, hari ini, lebih 20 daeipada 32 mangsa yang terbunuh dikebumikan ditanah perkuburan ini, AFP
Oct. 28, 2010 3:51 pm

Mati dalam iman, masih boleh senyum tu! setelah dijatuhuhi hukuman gantung sampai mati

TERTUDUH Darwis Zahami, 23; (baju putih)bersama rakan nya Ye Shau Pei, 35; (baju biru belakang) diiringi anggota polis keluar dari Mahkamah Tinggi Ayer Keroh, Melaka, hari ini selepas dijatuhi hukuman gantung sampai mati atas kesalahan mengedar dadah seberat 8,689 gram (kepada pembaca jangan pula ambil kesempatan tikam nombor ekor dari nombor tersebut) hehehe saya nasihat je!!, ditempat letak kereta Level C, Equatorial, Melaka Tengah kira-kira jam 5:30 petang pada 14 Disember, Foto Rasul Azli Samad
oct. 28, 2010 6:29pm

Antara yang benar dan mungkin yang tidak benar

Tentang gambar di atas benar atau tidaknya wallahualam, objek gambar ini seolah-olah sewaktu terjadinya gunung Merapi di Yogyakarta sedang mengeluarkan asap sebelum memuntahkan lahar dan abu panas. Apa yang saya khuatirkan gambar sebegini kemungkinan boleh di olah berbagai rupa oleh mereka yang bijak pandai didalam penyuntingan gambar. Akan hal sebegini mungkin sekadar hobi mereka sekadar hiburan tetapi apa yang saya khuatirkan adalah secara tidak lansung mungkin juga boleh memesong kan akidah kita yang berugama Islam, walau bagaimana pon saya berharap jika benar ini hanya untuk hiburan berhati hati kepada yang berkenaan untuk menyebarkan sesuatu pekara itu biarlah logik pada akal. Disini ada dua gambar, penjaga "kunci" Gunung Merapi Yogyakarta Mbah Marijan elias Mas Penewu Suraksohargo akhirnya tumpas kepada debu panas Merapi, yang memuntahkan laharnya lewat petang selasa. Dan ini lah mayat Mbah Marijan elias Mas Penewu Suraksohargo sujud menyembah Allah setelah kemungkinan Allahyarham menyaksikan betapa besar dan dahsyat kekuasaan Allah menjadi kan sesuatu perkara yang diluar jangkaan manusia. Harapan kita semoga roh nya ditempatkan bersama-sama roh orang-orang yang beriman.

Beauskin Spray

BI2U Essence Kulit Antioksidan..... Lindungi Kulit Tubuh Utuh Anda
Amazing, Sangat Efektif, mudah digunakan.....dari Alam Buah & Bunga.
Diekstrak dari buah-buahan organik alami & bunga. Diproduksi oleh German nanoteknologi tinggi. Anda hanya perlu semprotkan pada kulit anda setelah pembersihan. Sebelum produk yang sempurna cocok untuk anda semua jenis kulit, sangat efektif & kulit yang sehat permosikan.
Efek Pada Kulit;
Mencerahkan, mengencangkan, meremajakan, pemutih, hapus bintik bintik hitam, anti keriput, menyegarkan, anti bekteria, sterilisasi, kenyamanan, mengurangi kemerahan, pelembab, pembentukan kembali, regenerasi, energi, perwatakan kesehatan & dll....
Bahan utama dalam BI2U Antioksidan Kulit Essence
. Air; Air Organik Mumi
. Essence Buah, Jambu, Jeruk Segar, Peel Manggis
. Bunga Essence; Cotton Rose, Hibiscus
Fungsi Ingredient
Kapas Rose; secara tradisional digunakan untuk melembabkan, menjaga vitalitas kulit & elastisitas, kulit bergizi & anti-wrinkle. Ini memiliki efek santai, anti-radang & melepas kepenatan.
Hibiscus; secara tradisional digunakan untuk sterilisasi kulit, detoksifikasi, meredakan energi & regenerasi kulit.
Jambu Biji; kaya dengan nutrien B & C yang diperlukan untuk kulit penuaan. Efektif kolagen meningkatkan regenerasi & anti-Its konten yang kaya kalium juga memiliki fungsi pelembab kulit.
Manggis Peel; berisi asam tannic besar untuk toning pori, bakteri & berhenti gatal fungsi anti. Gunaan dalam mengobati luka jerawat & kulit, memulihkan luka kronis, sterilisasi, pembunuh rasa sakit. Ini adalah formulasi alami yang paling efektif untuk anti penuaan anti wrinkle.
Kekuatan Produk;
Anti oksidan tinggi bahan, nanoteknologi produksi, efek tahan lama, multi-fungsi alam. Tidak adaEfek Sampingan.
. Perawatan Kecantikan
. Perawatan Khusus
. Kesehatan
Fungsi Produk; Antioksidan Kulit Essence adalah perawatan kulit alami khusus diformulasikan untuk kulit, anti -oksidan kualitas produk yang tinggi. Efektif kulit penetrasi untuk detoksifikasi kulit & regenerasi, sehingga meningkatkan penyerapan kulit untuk yang lebih sehat.
1. Bahan dalam Hibiscus, mawar, manggis, detoksifikasi, meringankan pembengkakan
2. Kebanyakan efek anti oksidan yang efektif untuk mempromosikan elastisitas kulit, firming, menghalus
3. Sirkulasi darah, mengurangi kantung mata, lingkaran mata gelap, meningkatkan & leher kerut wajah
4. Pori cleansing, toning & mencegah pori dan diblokir
5. Menyembuhkan luka mempercepatkan. Mengaktifkan kembali jaringan sel, meningkatkan regenerasi sel
6. Speedy mengembalikan nyah rasa kulit dari gatal
7. Wajah perlindungan sel dari kerusakan radiasi
8. Kolestrol saldo, Memperbaiki kualiti kulit, membuat lebih cerah
9. Membantu untuk ditoksifikasikan payudara, mencegah kanser payudara & meringankan dari payudara bengkak.
Berlaku Area;
. Eye peradangan, otitis, pharyngolaryngitis, sakit gigi dan tinnitus
. Tanda kehamilan, bekas luka kulit, penuaan bintik
. Jerawat, relaksasi kulit jerawat, pori tebal
. Tumor, luka diabetes
. Terbakar, kecerderaan luka
Penggunaan; Cukup disempurnakan pada daerah yang diperlukan setelah membersihkan kulit 1. Hilang kerut mata, mengurangi lingkaran gelap dimata, kantong mata. Gunakan pada waktu siang dan malam, Sempurnakan pada daerah mata (melakukan urutan lembut untuk hasilkan yang lebih baik) kelelahan mata. 2. Pemeliharaan harian, sapukan didaerah wajah dan leher siang dan malam setelah pembersehan muka. Untuk pengubatan jerawat, mengurangi bintik merah. Setelah pembersihan muka sapukan ke kapas dan letakkan didaerah perlakuan sapu sekali setiap 15 minit 3. Sapukan pada kulit setiap kali anda rasa tidak nyaman, membersihkan luka sapukan terus ketempat yang perlu. Peningkatan kualiti sapukan pada kulit dan menepuk perlahan-lahan 4. Ditoksifikasikan pada payudara, sapu dari ketiak keseluruh payudara setelah pembersihan, dipicit-picit lembut untuk hasil yang baik. Pengubatan Tumor, spray 3 kali sehari. sebelum sesudah sebelum sesudah sebelum sesudah
Berminat hubungi saya mnorkembalak 012-4625097 atau 016-5580597

RAW & ESSEENTIAL

100% Makanan Bijian Tulen Semulajadi- "RAW"
"RAW" merupakan sejenis makanan bijian yang aktif dan terdiri daripada sekam gandum, germa gandum, serabut gandum, germa job's tear dan protin gandum. Ia diproses dengan teknologi yang unik tanpa melibatkan suhu tinggi dan tidak menghuraikan kandungan airnya supaya mengelakkan tindak balas pengoksidaan sementara memelihara kandungan khasiat semulajadi yang didapati dalam makanan tersebut. Oleh yang demikian, kami menekankan bahawa makanan ini adalah "mentah". Khasiat dalam produk ini boleh berubah menjadi enzim lengkap (bukan jenis enzem yang terdapat dipasaran dan telah menapai) dan membekal secara berterusan kepada badan untuk menghuraikan bahan sumbatan dalam badan. Bijian mengandungi khasiat yang sangat diperlukan oleh badan manusia. Menurut kajian, pengambilan bijian yang lebih boleh merendah atau mengurangkan risiko kejadian penyakit jantung, strok, tekanan darah tinggi, kanser, penyakit usus dalam perut dan berbagai penyakit kronik yang lain.
"RAW" kaya dengan khasiat yang diperlukan oleh badan setiap hari, misalnya vitamin, mineral, lemak berfaedah dan protin. Ia juga mengandungi asid amino (kombinasi protin yang lengkap) yang diperlukan oleh badan. Badan kita berupaya mengumpulkan enzim dan hormon yang lengkap apabila pengambilan asid amino mencukupi. Enzim yang lengkap akan menghuraikan segala sumbatan seperti triglyceride serta lemak dalam darah yang didapati didalam sistem darah, saraf dan limpa melalui pengedaran darah. Produk "RAW" tidak mengandungi bahan-bahan seperti dibawah;
. Tidak mengandungi pewarna .Tidak mengandungi agen perkayaan khasiat
. Lemak tepu yang rendah . Sodium rendah
. Tidak mengandungi perisa . Tidak mengandungi pengawet
. Tidak mengandui kolestrol . Bukan produk yang diproses secara keterlaluan
. Berserabut tinggi . Lemak rendah "RAW" menunjukkan kesan yang nyata dalam mengelak dan merendahkan simtom-simtom penyakit kronik yang merunsingkan individu hari ini secara umum. Contoh-contoh simtom tersebut;
. Thalassemia . Osteoporisis
. Penyakit buah pinggang . Insomia
. Gula darah tinggi . Kejangan
. Magaraine . Berpeluh sejuk
. Sesunggut . Untuk kecantikan
. Kolestrol tinggi . Dialysis
. Kesumpatan saraf darah . Mengurangkan berat badan
. Asid urin tinggi
CARA PENGGUNAAN;
1) Campurkan 1 paket "RAW" dengan air 200ml dalam bekas goncang dan gongcangkannya demi gaul dengan rata. (jangan gunakan air panas)
2) Goncang untuk gaulkan bagi lebih kurang 1 minit.
3) Siap minum terus.
4) Dicadangkan setiap hari min.3 paket. (minum setengah jam sebelum makan)
****Bolih tambah rasa dengan jus buah-buahan (kecuali penyakit kencing manis).
Berminat boleh hubungi saya mnorkembalak 012-4625097 atau 016-5580597

Hodia Campuran Minuman Botani Hoodia dan Yumberi

Program Cecair Menguruskan Badan dengan Pantas dan Mudah*
Menahan Selera Makan dengan cara merangsang sel saraf otak agar memberi isyarat yang membuatkan anda berasa kenyang.
Hoodia, adalah sejenis tumbuhan seakan kaktus yang pahit rasanya, dan berupaya memperdayakan otak agar menyebabkan perut terasa kenyang, telah digunakan oleh penduduk asli Africa Selatan sejak beribu tahun yang lalu.
Hoodia, adalah bahan semula jadi yang mengurangkan selera makan anda dengan berkesan.
Hoodia menggabungkan rasa enak Jus Yumberi dan Hoodia. Bahan makanan suplemen ini menggabungkan keberkesanan Hoodia dan memberi anda penahan selera makan 100% semula jadi, dan meningkatkan kadar metabolisma agar anda dapat mengurangkan berat dan ukuran badan dengan selamat dan berkesan.
Yumberi- sejenis beri unik yang di tanam di kawasan subtropika tenggara Cina. Buah Yumberi yang berbentuk bulat dan berwarna terang ini mempunyai isi berjus dengan kadar gula-asid yang seimbang yang mengandungi nilai nutrisi yang tinggi. Yumberi sebenarnya adalah nama komersial yang digunakan bagi buah pokok Myrica Rubra yang telah ditanam dan digunakan di Asia sejak beribu tahun yang lalu. Nama Yumberi dikatakan berasal dari nama tradisional buah ini, iaitu "Yang Mei", yang sebutannya hampir sama bunyinya dengan perkataan "yummy" Yang Mei sebenarnya bukan sejenis beri, sebaliknya merupakan sejenis buah "drup" (seperti buah ceri) iaitu buah yang mempunyai isi berjus serta biji keras yang mengandungi benih didalamnya. Buah mirip laici yang lazimnya berwarna merah atau unggu ini bukan sahaja kaya dengan asid elagik, vitamin dan mineral, malah ia juga terkenal dengan kandungan unsur antioksidannya yang tinggi yang berupaya memerangi unsur radikal yang menyebabkan kanser, meningkatkan sistem imun badan dan mengurangkan tekanan darah serta kadar LDL kolesterol berbahaya. Jenis Yumberi yang paling enak dan bermutu tinggi adalah buah yang berwarna unggu.
Hoodia Gordonii adalah sejenis tumbuhan berbunga yang pahit rasanya dan rupanya seakan-akan pokok kaktus. Sebenarnya ia bukanlah pokok kaktus, tetapi sejenis tumbuhan sukulen yang hidup subur di padang pasir Kalahari, Africa Selatan. Hoodia Gordoni digunakan secara tradisi oleh penduduk asli San Bushmen sejak beribu tahun dahulu bagi menahan rasa lapar dan meningkatkan kadar tenaga badan mereka sewaktu perjalanan memburu yang memakan waktu yang lama di padang pasir Kalahari. Hoodia di gunakan secara meluas sebagai penahan selera makan semulajadi dan penghilang dahaga. Hoodia adalah mungkin yang anda perlukan untuk memastikan anda berjaya menurunkan berat badan. Hoodia mengandungi rumusan aktif yang memperdayakan otak anda agar perut terasa kenyang, walau pon anda sebenarnya lapar. Majlis Kajiselidik Saintifik dan Perindustrian Africa Selatan (SCIR) berjaya mengenal pasti sebatian aktif dalam Hoosia yang dinamakan molekul P57. Kajiselidik menunjukkan Hoodia berupaya mengurangkan selera makan sehingga lebih 40% kalori, sambil memberi stamina dan tenaga kepada badan anda. Hoodia adalah makanan organik yang tidak mengandungi sebarang agen pengawal selera makan saintetik atau tiruan; ia juga tidak mempunyai sebarang kesan sampingan yang diketahui. Hoodia juga boleh mengawal selera makan anda dan mengurangkan jumlah kalori yang anda perlukan. Walau pon terdapat beberapa jenis tumbuhan Hoodia. Hoodia Gordoni yang tumbuh liar di padang pasir Kalahari, Africa Selatan merupakan satu-satunya jenis Hoodia yang mengandungi molekul P57 yang mempunyai ciri penahan selera. Menahan Selera Makan. Mengawal Kelaparan.
Hoodia mengandungi pelbagai bahan aktif lain, dan antara yang paling penting adalah steroidal glakosaid. Molekul ini memperdayakan otak dan menyebabkan perut terasa kenyang.
Otak mengandungi bahagian yang di namakan Hipotalamus. Bahagian otak tengah inilah yang mengandungi sel saraf yang mengesan gula glukos. Apabila anda makan, kandungan gula dalam darah meningkat disebabkan makanan tersebut, dan ini menyebabkan sel saraf berkenaan mula menghantar isyarat menandakan perut telah kenyang. Kandungan molekul P57 dalam Hoodia adalah 10,000 kali lebih aktif berbanding glukos. Ia cepat dikesan oleh bahagian otak tengah, menyebabkan sel saraf memberi isyarat bahawa anda telah kenyang. Hoodia mengandungi penahan selera semulajadi ini dan menggalakkan pengurangan berat badan & proses nyahtoksin badan. Hoodia bukan sejenis perangsang, sebaliknya merupakan satu sumber tenaga semulajadi yang boleh mencegah rasa lapar tanpa sebarang kesan sampingan. Ia diperbuat daripada formula unik yang mengandungi vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh badan sambil membantu mengurangkan berat badan.
Minum 30ml (2 sudu besar) sehari, sebaik-baiknya pada waktu pagi atau sejam sebelum waktu makan. Ada di kalangan pengguna yang melaporkan bahawa Hoodia bertindak cepat, dalam tempoh 20 hingga 30 minit. Tetapi amnya, pengguna perlu menggunakan Hoodia selama 1 hingga 2 minggu sebelum dapat melihat keberkesanannya.
AMARAN;
Produk ini tidak boleh digunakan oleh wanita hamil atau kanak-kanak.
Berminat anda boleh menghubungi saya mnorkembalak di talian h/p 012-4625097 atau 016-5580597

i-Leaf-Tuala Wanita Dengan Terapi Magnetik Inframerah Jauh & Ion Negatif

.Tuala Wanita Kegunaan Siang 245mm (10 keping)
.Tuala Wanita Kegunaan Malam 290mm (8 keping)
. Panty Liners Pelapik Tambahan 152mm (30 keping) Tuala wanita "i-Leaf" adalah generasi baru bagi ion negatif yang dinaik taraf dengan mempunyai empat fungsi fizikal utama iaitu bersifat magnetik atau dipanggil terapi magnetik, inframerah dan ion negatif dinamik.
Tuala wanita "i-Leaf" mempunyai cip (Jepun Teknologi) yang boleh membebaskan kepekatan ion negatif sehingga 1000/s cm2 secara tetap dibawah keadaan statik atau stabil (bersamaan dengan ion negatif di pinggiran taman). dan sehingga 6290/cm3 kepekatan ion dinamik, yang menghasilkan gelombang tenaga ion negatif yang kuat, ia juga boleh secara berterusan menghantar sinar inframerah jauh dengan jarak gelombang 8-14u yang mudah untuk diserap dan manfaat kepada tubuh manusia, kebepancaran adalah lebih daripada 85%, ini adalah kerana cip telah menambah bahan magnetik nanometer dan menggunakan kesan bio magnetik bagi kepelbagaian dalaman, pelarasan dan penyimpanan semula bagi ketaksamaan tubuh atau keadaan fungsi tidak normal untuk mencapai penjagaan kesihatan.
ciri ciri
1. meningkatkan peredaran mikro tubuh manusia;
2. mempertingkatkan imuniti, fungsi cytophagous phagocytic dalam darah organisma memperbaiki keimunan dan keupayaan untuk melawan penyakit.
3. kesan detumesens anti keradangan;
4. mempercepatkan metabolisme;
5. mengaktifkan sel untuk mencapai fungsi bagi mengaktifkan analgesia darah, antibakteria dan anti keradangan ,dan mewujudkan kesejahteraan.
6. memperkukuhkan osmosis bagi endokrin, membetulkan gangguan endoktrin;
7. menyingkirkan bau;
8. menyingkirkan toksin, mengurangkan keletihan.
9. ia dapat memperbaiki kapasiti perlindungan sendiri dalam tempoh menstrual wanita dan mengelakkan penyakit ginekologi.
Berminat hubungi saya mnorkembalak 012-4625097 atau 016-5580597

Bio Anion Beauty Soap

Bio Anion Beauty Soap
Sabun kecantikan (i-beauty soap) mengandungi kandungan atau bahan yang luar biasa seperti minyak kelapa sawit asli 100% dan bahan FIR. Chitosan yang mempunyai fungsi melembabkan dan melembutkan kulit, memulihkan kelesuan badan dan dan melancarkan metabolisme, menghilangkan bau badan yang berpeluh dan menghalang penyakit kulit seperti ekzema, kurap air dan jerawat.
Apakah Manfaat Kesihatan Utama Sabun Bio Anion Beauty?
ciri ciri tersendiri
1. Melancarkan perjalanan sistem darah dan memulihkan kelesuan badan.
2. Menyingkirkan bau peluh dan bau badan.
3. Unsur antibakteria melindungi kulit anda dari ekzema, kurap air (athlete's foot), jerawat.
4. Ciri oleofilik dan hydrofili melembut dan melembabkan kulit anda.
5. Mengelakkan masalah kulit dan mengekalkan keseimbangan minyak dan kelembapan kulit.
6. Mengaktifkan fungsi sel,menjadikan rambut berkilat dan melindungi rongga kulit.
7. Kesan keseimbangan semula kelembapan nyata terbukti dan kecantikan kulit semankin terserlah.
Sekira berminat sila hubungi mnorkembalak 012-4625097 atau 016-5580597

Acaicafe minuman berkhasiat

Acaicafe-Kopi Pracampur dengan BeryAcai dan Bery Goji
Bery Acai dianggap sebagai salah sejenis buah yang paling berkhasiat dari hutan Hujan Amazon. Bery liar ini dikumpulkan dari pohon Acai (Euterpe Oleracea). Pati jus buah bery berharga ini, yang terkandung didalam minuman jus kami, penuh dengan vitamin B,asid lemak dan omega penting, mineral, serat, protein semulajadi, antosianin antioksidan, serta asid elagik.
Campuran jus bersinergy ini menghasilkan sejenis antioksidan serta asid elagik yang unggul, yang mengandungi sebatian fenolik semulajadi yang juga mengandungi ciri antioksidan yang amat berkesan.
. Asid Elagik adalah sejenis antikarsinogen yang amat berkesan.
. Asid Elagik berupaya mengurangkan mutasi dalam sel DNA.
. Asid Elagik dianggap sebagai perencat kanser yang berupaya menyebabkan kematian sel kanser secara normal (apoptosis).
. Tambahan, hasil kajian menunjukkan Asid Elagik mengandungi ciri anti bakteria dan antivirus.
Apakah Manfaat Kesihatan Utama Bery Acai?
. Tahap stamina lebih tinggi
. Memperbaiki tumpuan mental
. Meningkatkan keselesaan tidur
. Bery Acai mengandungi lebih banyak protein daripada telor biasa
. Bery Acai mengandungi mineral penting seperti kalsium, besi (iron), fosforos dan kalsium. Acai juga mengandungi vitamin B1, vitamin B2, vitamin B3, vitamin C dan vitamin E
. Memperbaiki fungsi/dorongan seks
. Bery Acai mengandungi sehingga 33 kali lebih banyak kandungan Antosianin berbanding dengan anggur merah
. Acai mempunyai kandungan serat yang tinggi, bagus untuk kesehatan warga tua dan mereka dan mereka yang menghadapi masalah penghadaman
. Bery Acai mengandungi asid lemak Omega 6 dan Omega 9. Hasil kajian menunjukkan dua jenis asid lemak ini membantu menghasilkan tahap kolesterol yang optimum
. Ciri Antioksidan bery acai memainkan peranan penting dalam mengekalkan kesehatan sistem kardio vaskular, ini amat penting bagi memastikan peredaran darah yang optimal
. Acai kian diiktiraf sebagai salah sejenis buah yang palin berkhasiat di dunia
. Disebabkan kandungan sebatian acid amino serta kandungan mineralnya yang bernilai, bery ini menggalakkan pertumbuhan semula jadi dan pengecutan otot dengan betul
. Ia membersih dan menyahtoksidkan badan anda
. Ia meningkatkan kekuatan sistem imun badan
. Memerangi sel-sel kanser
. Mengelakkan penuaan awal/pramatang
. Menjadikan kulit kelihatan lebih muda dan sehat
Apakah yang terkandung didalam Bery Acai?
Acid-acid berlemak serta omega. 60% OLiek (omega 9)-sejenis asid lemak monotepu penting yang membantu mengurangkan kadar LDL (kolesterol merbahaya). sementara mengekalkan kadar HDL (kolesterol bermanafaat). 12% Linolik (omega 6)- sejenis asid lemak asas politepu penting yang juga didapati berupaya merendahkan kadar LDL sementara mengekalkan kadar HDL.
Berminat untuk mencuba sila hubungi saya mnorkembalak 012-4625097 atau 016-5580597

IMI Bio Energy Stickter

Energy Stickter- Mengurangkan Golombag Elektromagnetik Merbahaya.
IMI Bio Energy Sticker dapat membantu mengurangkan gelombang elektromagnetik merbahaya yang boleh memudaratkan tubuh badan manusia seperti gelombang elektromagnetik daripada computer, televiayen, peti gelombang mikro, telefon bimbit dan sebagai. IMI Energy sticker juga boleh membantu memanjangkan jangka hayat enjin kenderaan, memastikan enjin berjalan dengan lancar dan meningkatkan prestasi keseluruhan enjin serta membantu mengurangkan penggunaan petrol, meningkatkan tahap pelinciran dan mengurangkan pergeseran piston dalam enjin, membersihkan endapan karbon pada enjin dan tangki minyak dan mengurangkan pencemaran udara.
Berminat sila hubungi saya mnorkembalak 012-4625097 atau 016-5580597

Berita Harian Online | 4 dituduh bunuh Sosilawati

WAJAH 4 lelaki India haram jadah yang bertindak kejam membunuh Jutawa Sosilawati Lawiya dan tiga lagi individu lain. PA NUN TA TA India Hindraf.
klik dibawah;
Berita Harian Online | 4 dituduh bunuh Sosilawati

Kosmo! Online - Dunia

GAMBAR bertarikh 9 oktorber lalu menunjukkan seorang pegawai Biro Kesihatan Awam memeriksa mi segera Indimie di sebuah kedai di Taipei, Taiwan.
klik dibawah;
Kosmo! Online - Dunia

Kosmo! Online - Negara

PEMANDU bas mendakwa pernah terserempak kelibat wanita mengendung anak dekat Plaza Tol Simpang Ampat, Alor Gajah, Melaka.
klik dibawah;
Kosmo! Online - Negara

Kosmo! Online - Negara

Konpirasi jatuhkan saya- Ameng.
Ameng membantu isterinya, Sabariah Zakaria memberi minuman kepada anak mereka, Wan Amar Haikal sementara menunggu kes mereka dimulakan di Mahkamah Majistret, Jalan Duta Kuala Lumpur.
klik dibawah;
Kosmo! Online - Negara

Kosmo! Online - Dunia

40 maut bas di rempuh kereta api. Mayat mayat diletakan ditepi landasan selepas sebuah bas di rempuh kereta api dekat kampong Marganets, di Ukraine, semalam

CF1-5000- Pelindung Enjin Yang Digelar "Formula Ajaib" Di US & Eropah

CF1-5000- Pelindung enjin yang digelar "Formula Ajaib" di US & Eropah.
cf1-5000 Enjin Prodector Additive telah diuji dan dikenali oleh para jurutera dan ahli kimia sebagai "Formula Ajaib". Ia merupakan produk yang terlaris terjual di America Syarikat dan Eropah. Ia mengandungi formula perlinciran untuk melincirkan permukaan yang tidak rata akibat dari proses geseran antara logam dalam enjin, di samping mengelakkan gentaran kuat dari enjin, Ia juga mampu merendahkan suhu pengendalian enjin serta melanjutkan usia enjin.
Berminat hubungi saya mnorkembalak 012-4625097 atau 106-5580597

CF-8- Adtif Penjimat Minyak Yang Hebat

CF-8- Adtif Penjimat Minyak Yang Hebat.
cf-8- Power Fuel Addictive merupakan produk teknologi canggih yang penuh enovasi. Ia diproses dengan menggunakan minyak kelapa sawit dan sesuai untuk semua enjin.
Jika cf-8-Power fuel Addictve digunakan dalam masa berpanjangan, ia mampu menjimat penggunaan petrol dan kos penyelenggaraan untik kenderaan anda.
berminat hubungi saya mnorkembalak 012-4625097 atau 016-5580597

Energy Sticker Mengurangkan Gelombang Elektromagnetik Ynag Merbahaya

IMI Bio Energy sricker dapat membantu mengurangkan gelombang elektromagnetik yang merbahaya yang bolih memudaratkan tubuh badan manusia seperti gelombang elektromagnetik daripada computer, televisyen, peti gelombang mikro, telefon bimbit dan sebagainya. IMI Energy sticker juga boleh membantu memanjangkan jangka hayat enjin kenderaan, memastikan enjin berjalan dengan lancar dan meningkatkan prestasi keseluruhan enjin serta membantu mengurangkan penggunaan petrol, meningkatkan tahap pelinciran dan mengurangkan pergeseran piston dalam enjin, membersihkan endapan karbon pada enjin dan tangki minyak dan mengurangkan pencemaran udara.
berminat hubungi saya mnorkembalak 012-4625097 atau 016-5580597

Rakan Blog K.B.E