55expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass='>

Klik to Cala Huala

Klik to Cala Huala
Klik to Cala Huala

Portal Berita Biayaan Zionis Sedang Permainkan Umat Islam !


Ingatan daripada Rasulullah s.a.w tentang bahaya golongan musuh-musuh Islam sebenarnya dibuat lebih 1400 tahun lampau. Pada peringkat awal, ingatan Rasulullah s.a.w akan bahaya musuh-musuh Islam yang akan menyusup dalam pelbagai cara, termasuk dengan berpura-pura mencintai Islam dan umatnya, telah diikuti. Namun perkembangan empayar Islam yang semakin membesar dan meluas, apatah lagi umat Islam telah mula mengecapi kemenangan dengan kemewahan, telah melalaikan mereka dengan ingatan-ingatan Rasulullah. 
Klik disini seterus nya - peraktoday.com/wp/?p=26835

http://worldteamchampion.com/?id=mnorkembalak


Klik link diatas untuk login.....!!

CEPAT.....!! LOG POSISI ANDA DENGAN SEGERA.....BERGABUNG BERSAMA DENGAN KAMI PELABURAN ANDA DI (WTC) Worldteamchampion Tidak Akan Rugi.

MENGAPA KAMI KATA ANDA TIDAK RUGI.....!!!
KERANA IANYA PERCUMA..!!!

KERANA=====>> Bayaran hanya sekali RM60 Untuk Seumur Hidup.
= Anda dapat produk bernilai RM500 (ilmu yang manfa'at) Anda sendiri boleh login website jualan produk sebenar di bahagian Produk. Ianya bukan hanya sekadar tulis sahaja.
= Anda dapat melakukan bisnes secara Online selama-lamanya.
= Potensi Income sehingga RM3 Juta. Ianya logik dengan kuasa multiply 1-10 sehingga 6 level, anda sendiri boleh kira. Adakah ianya Overpaid atau tidak. Mudah dan simple sahaja.
= Bergabung dengan kami, Pihak admin akan membantu anda Follow Up setiap pelanggan anda. Kami mempunyai Sistem Auto Follow Up... 



Teknik Promosi Secara Online Akan Di Ajarkan Kepada Anda

Beranikah anda bermodalkan RM60.00 untuk mendapatkan produk yang bernilai yang bernilai RM500.00? Memang mudah dengan modal sebanyak itu anda taja dua orang ahli, anda sudah balik modal RM60.00 dan anda sudah untung RM510.00
Adakah benar atau tidak keputusannya ditangan anda, jadilah kita yang terawal sebelum mereka dan klik link dibawah ini untuk mengetahui kebenarannya.

ILMU ITU PENTING.....!!!


Beranikah anda mencuba, jika anda berani anda kan mendapat hasilnya, jika anda ragu-ragu maka anda akan dapat membacanya sahaja.

Jadi segala keputusan di tangan anda, ini bukan sesuatu omongan kosong, jadilah kita yang terawal membuat pilihan.
 Klik disini - http://worldteamchampion.com/?id=mnorkembalak

Tindakan Undang-undang Jika Terus Manipulasi Pembelian Kapal Selam

Menteri Pertahanan, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi mengulangi amaran bahawa kementerian itu akan mengambil tindakan undang-undang terhadap pihak yang terus memanipulasi fakta kononnya terdapat penyelewengan dalam pembelian dua kapal selam 'Scorpene' dari Perancis.


Beliau berkata pihaknya telah berulang kali menjelaskan isu berhubung pembelian dua kapal selam itu di Parlimen bahawa ia dilakukan secara telus.
                                                  

"Sekiranya Dr Kua (Kia Soong) dan Suaram membawa peguam Perancis, Wiliam Boourdon untuk mendakwa kerajaan Malaysia di mahkamah Perancis, kita akan juga mendakwa Dt Kua sekiranya terdapat bukti ada fakta yang di manipulasi," katanya selepas merasmikan Sepakat Komuniti 1Malaysia daerah Hilir Perak di sini hari ini 23 July 2011.

Beliau mengulas mengenai kehadhiran peguam Perancis Wiliam Bourdon di Pulau Pinang pada majlis penerangan berhubung perkembangan terbaru dalam siasatan perjanjian pembelian kapal selam itu antara kerajaan Malaysia dengan firma pertahanan DCNS yang berpangkalan di Perancis.

"Penasihat undang-undang Kementerian Pertahanan sedang meneliti fakta-fakta dalam buku tulisan Dr Kua yang diselewengkan mengenai aset-aset pertahanan untuk membolehkan beliau diambil tidakan di mahkamah," katanya.

Katanya Dr Kua yang juga pengarah Suaram sebenarnya berselindung di sebalik badan bukan kerajaan itu untuk menghentam kerajaan.

Pelakon stuntman tergolek dog

Bakal pelakon stuntman Mat SabuN tergolek dog...!! bukti sudah ada siaplah jawab lah nanti....


MESTI TONTON PANAZZZZ..MAT SABUN TERGOLEK DOG, PIHAK POLIS AKAN MENGAMBIL TINDAKAN KERANA BELIAU MEMBUAT TUDUH PALSU YANG MENGATAKAN BAHAWA LAND ROVER POLIS TELAH MELANGGARNYA...PANAZZZ.

Panas pihak polis akan mengambil tindakkan kerana tuduhan palsu


Pengarah keselamatan dalam negeri dan ketenteraman awam Bukit Aman, berkata tidak ada kebenaran Land Rover polis melanggar motosikal pemimpin PAS itu. Malahan CCTV menunjukkan beliau terjatuh dari kenderaan nya selepas terlanggar pembahagi jalan.


Video berkenaan menunjukkan sebuah Land Rover mengejar dua buah motosikal, satu yang di bonceng oleh Mat Sabu namun visual berkenaan tidak jelas kerana sudut pandangan tidak dapat dirakam.

UMNO Online - Menteri Besar Kedah Tewas Di Tangan DAP – Bekas ADUN PKR


Tahniahlah ustaz kerana berjaya digertak dan diperkotak katikan oleh DAP, sehingga sanggup menarik kembali larangan menutup premis hiburan disepanjang bulan Ramadhan ini.


Dulu bukan main lagi ranggi berkata "saya selaku Menteri Besar Kedah, orang lain tiada boleh tunjuk ajar dalam urusan pentadbiran negeri Kedah dan tiada pihak yang boleh capur tangan dalam apa jua perkara".


Nah..sekarang..dimana ketegasan yang pernah diucapkan itu..?

DIKIR SERABUT WEHH.........AIN ERMA WANIE ELYANA

Meh kita berhibur seketika...hilangkan rasa boring..kalu lagu hok mace..ni, Pok Nik pun suko..!!

Bukan nak jadi batu api...!!


Saya bukan nak jadi batu api..!! dulu  reformasi dan sekarang revolusi..memang tergelak dan gelihati... dengan gelagat perangai orang Melayu ni..?

Kalau nak berevolusi..meh nuntut dulu, lepas tu baru boleh buat. Pertama kulit mesti tembaga kedua urat mesti dawai dan ketiga tulang mesti besi..baru lah ada power nak berevolusi.

Hahaha..baru kena pancutan water canon berterabur lari..lawak..lawak

Protesters, police clash in Malaysia

Sakit tengkok hanya lakonan, ini bukti tengkoknya tiada masalah. Hebat Pak Jubur ini berlakon.

Bersih 9/7/2011

Kita tengok orang mandi beramai-ramai~~cayalah depa dapat mandi free

Sehelai baju-T BERSIH 2.0 bernilai RM4.000 kayalah rupanya pendemo ini


KOTA BHARU - Seorang peniaga dihadapkan ke Mahkamah Majistret di sini kerana di tuduh memakai dan memiliki baju-T bertulis perkataan yang mempunyai kepintingan pertubuhan haram.


Mohd Amizul Fazly Mohamed Sudin, 33, mengaku tidak bersalah ketika pertuduhan itu dibacakan di hadapan Majistret Azrul Abdullah.


Bagi pertuduhan pertama, Moha Amizul Fazly didakwa mempamerkan pakaian yang tertera tulisan BERSIH 2.0 disebuah kedai runcit di Kampung Permatang Piah, Bachok, pada pukul 2.40 petang, dua hari yang lalu, manakala bagi pertuduhan yang kedua, dia didakwa memiliki enam helai baju-T yang tertera perkataan BERSIH2.0. Pertuduhan adalah mengikut Seksyen 47 Akta Pertubuhan 1966, jika sabit kesalan, boleh dihukum penjara tidak lebih dua tahun atau denda tidak melebihi RM5.000 kerana menyiar dan memiliki perkataan yang tertera bagi kepentingan pertubuhan haram.


Azrul kemudian menetapkan 10 Ogos ini untuk sebutan semula kes itu di Mahkamah Majistret Bachok dan mengenakan jaminan RM4.000 kepada Mohd Amizul Fazli bagi kedua-dua pertuduhan itu.


Mohd Amizul Fazly diwakili peguam Firdaus Mohd Yusuf, Ahmad Najib Deris dan Abdul Rashid Yah manakala pendakwaan dijalankan Timbalan Pendakwa Raya, Wan Abdul Razak Hussin.
Berita dan gambar ihsan - KELATEKITO.NET

Polis siasat dakwaan Ambiga terima dana asing: KPN

KUALA LUMPUR - Polis akan menyiasat dakwaan mengenai sebuah bank tempatan yang dikesan digunakan oleh penganjur perhimpunan haram yang dirancang pada 9 July, Datuk Ambiga, untuk menerima dana daripada beberapa pertubuhan bukan kerajaan (NGO) asing.


Ketua pois Negara, Tan Sri Ismai Omar, berkata polis akan bekerjasama dengan Bank Negara bagi menyiasat perkara itu.


"Kita akan menyiasat sesiapa juga yang ada elemen yang saya katakan boleh menunjukan ada perkara yang sudah berlaku, sedang berlaku atau pun dirancang berlaku yang boleh menjuruskan kepada ketidaktenteraman awam," katanya kepada pemberita disini selepas Majlis pelancaran Command Post Exercise (CPX) PDRM-ATM.


Sebuah akhbar tempatan berbahasa Melayu hari ini melaporkan bahawa akaun bank tersebut yang sudah menerima ratusan ribu dana asing adalah satu daripada lima akaun yang dimiliki pengerusi demontrasi haram itu yang dirancang 9 July ini.


Menurut laporan itu lagi, bank berkenaan menjadi pilihan Ambiga dan NGO asing untuk menjayakan hasrat menghuru-harakan Malaysia kerana sebahagian saham bank itu dimiliki oleh seorang pemimpin pembangkang..


Mengenai titah Yang di-Pertuan Agung yang mengingat rakyat supaya memastikan tuntutan demokkrasi tidak membawa kemusnahan kepada negara, Ismail berkata rakyat sepatutnya menuruti titah tersebut.


"Saya rasa sebagai takyat Malaysia, tidak kira apa bangsa kita kenalah mengambi perhatian titah Seri Paduka Baginda sebagai satu titah perlu diikuti untuk keamanan dan kesejahteraan negara," katanya.


Ismail berkata, pihaknya akan mengambil apa saja tindakan terhadap sesiapa sahaja yang meyalahi undang-undang negara ini terutama berkaitan perhimpunan haram yang akan diadakan 9 July ini.


Sementara itu, Penolong Pengarah Pengurusan (Perhubungan Awam) Bukit Aman, ACP Ramli Mohamed Yoosuf, berkata sehingga kini pihak polis menerima 4000 laporan polis berkaitan perhimpunan haram itu.


Beliau berkata, jumlah tangkapan pula seramai 220 orang dan daripada jumlah itu 170 orang sudah dibebaskan manakala selebihnya masin direman untuk siasatan - BERNAMA.

UMNO Online - Penulis Blog Pemimpin PKR Didapati Bersalah Fitnah Rais


Kini terjawablah sudah segala tomahan dan fitnah yang dilemparkan oleh berbagai pihak terhadap Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan Datuk Seri Rais Yatim, yang membuat tuduhan jahat dan liar yang telah mencemarkan nama baiknya serta menggugat kridelitinya sebagai seorang Menteri.

KUALA LUMPUR, 4 July Datuk Rais Yatim berjaya memenangi saman fitnah beliau terhadap seorang penulis blog berhubung artikel yang menfitnahnya yang dipaparkan dalam satu blog.

KEPADA PENCACAI-PENCACAI PAS DAN PKR KORANG MARI TENTANG HUJAH AKU INI

Kepada pencacai-pencacai PAS dan PKR sianlah aku tengok korang semua.....sudah terlalu bacul dan terdesak.........sampai tak tahu menilai budi pekerti sendiri...sia-sia pada diri dan dalam perut korang semua dipenuhi  subsidi kerajaan.....suka membuat onak dan tak tau mengenang budi.


Sanggup bersekongkol dengan China DAP, sehingga sanggup menentang UMNO dan kerajaan...kah..kah..kah bacul nya korang semua..!!?


Setuju atau tidak, Lim Guan Eng @ Lim Guano ehh...adalah simpatisan komunis yang bertopengkan sosialis. Secara sahnya apabila Lim Guan Eng memberikan sokongan kepada aktivis-aktivis PSM yang di tahan oleh polis di Kepala Batas, Ketua Menteri Pulau Pinang itu tidak dapat menyembunyikan belangnya lagi. Memang dari awal kewujudan parti itu lagi, DAP amat bersimpati dan bekerjasama dengan komunis

Kik disini seterusnya - Guan Eng Memang Penyokong Komunis!!! | peraktoday.com

Rakan Blog K.B.E