55expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass='>

Klik to Cala Huala

Klik to Cala Huala
Klik to Cala Huala

Penganalisis tidak dapat mengatasi kehendak rakyat

Menjelang PRU-13
Dari apa yang disuarakan oleh penganalisis politik menyatakan bahawa lima negeri sukar ditawan oleh BN pada pilihanraya umum ke-13 nanti. Ini berdasarkan kajian terdapat lima negeri, Kelantan dan Pulau Pinang berada di tempat yang pertama dan kedua dalam senarai kubu kuat Pakatan Haram yang sukar ditaawan oleh BN.

Ranking diikuti oleh Selangor, Kedah dan Perak. Penganalisis mengukur dari majoriti undi pada PRU 2008. Selain itu kajian juga berdasarkan sokongan masyarakat Cina terhadap DAP...hanya masyarakat Melayu sahaja tergolong dari mereka yang bangap sanggup menggadaikan maruah bangsa dan agama kepada parti yang beridea chauvinis.

Persoalan akan terjawab selepas selesai PRU-13 nanti kehendak rakyat akan mengatasi segala-galanya. Jika rakyat dapat menilai dengan mendalam pretasi antara Barisan Nasional (BN) dan Pakatan Haram yang mana telah dilalui sebelum dan sesudah PRU-12 pada 2008, maka dengan itu mahkamah rakyatlah yang menentukan kerajaan mana yang hendak diberi mandat mentadbir negeri khususnya dan negara amnya.

Psstt..senang jer nilai adakah kerajaan dikedua pihak ini cakap serupa dengan bikin atau pun bikin tak serupa cakap..tolong-tolong haa..limau busat..!!

 

Sabor Bro Jangan Nangis

Penggusti lagenda Ric Flair
Tahniahlah kepada tok-tok Pas yang sebagaimana dikhabarkan mereka-mereka ini khususnya yang di negeri Kelantan ramai yang beristeri muda. Bermakna mereka-mereka tersebut ada lebih dari seorang isteri. Adalah akan calon-calon isteri tok-tok Pas ini dari warga Kampuchia atau Kemboja.

Dari sumber yang dipercayai tok-tok lebai Pas ini sering berulang alik kenegara tersebut, selain mencari calon tak taulah apa pula yang mereka buat di negara tersebut. Hebatlahlah lebai-lebai Pas ini..kerana penggusti yang digeruni oleh lawannya Ric Flair takutkan bini. Nak tau selanjutnya disini:- http://mynewshub.my/2012/06/28/penggusti-yang-takutkan-bini/

Psstt.. sebab Harakah banyak iklankan ubat kuat tu yang tok-tok Pas tambah bini tu...

"ANGGREK MONYET'

Anggrek Monyet
 
Bunga unik bernama anggrek monyet ini ditemui berada di pendalaman 2.000 meter di kerimbunan hutan di wilayah Tenggara Ekuador dan Peru, Anggrek ini pertama kali di temui oleh Botanis Luer pada tahun 1978 dan dia pun memberi nama Anggrek Monyet untuk bunga ini.

Nama ilmiah dari bunga ini adalah Dracula Simia, yakni yang bererti 'naga kecil' kerana dua bentuk aneh yang terlihat diantara kelopak bunga ini. Sedangkan Simia yang menunjukkan bahawa bunga anggrek unik ini tampak seperti wajah monyet.

Hutang Janji Nik Aziz Akan Bawa Sampai Kemati

Hanya satu janji yang tidak tertunai bernilai RM2.6 bilion

 Kerajaan Pas Kelantan, pimpinan MB nya Datuk Nik Aziz Nik Mat telah berhutang terhadap warga emas kelantan sebanyak RM2.6 bilion.. itu baru dikira satu janji yang mereka berikan kepada rakyat Kelantan belum dinilai lagi dengan janji-janji yang lainnya. Janji ini pada pendapat anda sekaliannya adahkan wajib hukumnya ditunai atau diabaikan saja. Bagaimana adab berjanji dan hukumnya didalam ajaran Islam?

Janji pilihanraya dari kerajaan Pas Kelantan ingin melaksanakan pemberian bantuan RM100 sebulan untuk warga emas sejak 1990. Ini anggaran kasar berdasarkan kira-kira 100.000 warga emas di Kelantan, dari jumlah itu ada meningkat dan menurun mengikut kematian dan peningkatan umur.

Jadi formulanya ialah 100.000 warga emas X RM100 X 264 bulan = RM2.6 bilion
 Klik disini:-
Kerajaan Pas Nik Aziz Berhutang RM2.6 Bilion Pada Warga Emas Kelantan 

Pssstt... seiap kali nak pilihanraya PASti ada janji dan HUDUD juga berkumandang

Hebatnya Nik Aziz dalam sehari semalam dia ada 25 jam

Dalam sehari semalam nik aziz ada 25 jam

 Ehh..betulke macam tak percaya jer..bukan soal 25 jam kehidupan Nik Aziz dalam sehari semalamnya tapi..katanya dia lansung tak ambil 'kemudahan MB' Kalau segala katanya itu betul syukurlah tiada salah guna kuasa didalam pentadbirannya selama ini.


Dan lagi katanya selama memegang jawatan MB dia tidak tahu dia masuk syurga atau neraka tapi macamana pula dengan tiket kesyurga yang dijanjikan oleh Pas itu? sehinggakan pengikutnya percaya bagai nak rak yang undi Pas masuk syurga.

Melukut Ditepi Gantang

Setuju atau tidak inilah hakikatnya

Melukut ditepi gantang...inilah istilah yang nyata dapat kita lihat kepada saudara-saudara sebangsa dan seagama dengan kita iaitu penganut-penganut Pas sekaliannya. Amat malang dan teramat malang perjuangan yang pada awalnya kita nampak mantop berlandaskan serta berteraskan yang kononnya memperjuangkan Islam...tapi kini hambar.. tawaq..lesiaq kata orang sebelah utara.

Kera dihutan disusukan anak sendiri dibiarkan kelaparan, tidak keterlaluan jika dikatan Pas hanya aktif dalam politik tetapi tak tau dalam melaksanakan tanggungjawab, lebih tepat lagi bagaikan perumpamaan 'cakap tak serupa bikin dan bikin tak serupa cakap.

Syaitan Masuk Pas

Fatwa Nik Aziz boleh berkawan dengan syitan
K.B.E percaya ramai diantara mereka-mereka yang berkenaan melenting apabila melihat gambar dan artikel ini. Ini bukan auta tapi ada faktanya..!! Telah diketahui umum bahawa Nik Aziz pernah mengeluarkan fatwanya berbunyi begini "KITA BOLEH BERKAWAN DENGAN SYAITAN, KALAU SYAITAN ITU BOLEH TOLONG KITA" pada hakikatnya mereka ingin berkawan dengan syaitan 'ORIGINAL' bukan syaitan celup. Tak kan lah Pas nak samakan DAP dan PKR itu syaitan..!!

Maka dengan sebab itu berlumba-lumbalah para syaitan masuk menjadi ahli Pas. Dalilnya kita dapat saksikan dan kita juga dah dengar pengakuan Nik Aziz telah membiayai peserta dari Kelantan berdemo BERSIH 3.0 yang telah berlalu dengan kesudahan yang dapat kita saksi, bapak-bapak syaitan ini telah merusuh, merosakkan harta awam dan mencederakan beberapa pihak orang-orang yang berkenaan.

Jadi..apakah anda semua mahu menfikan dalil-dalil yang telah kita saksikan itu? semuanya terpulanglah kepada anda untuk membuat andaian yang terbaik.

Ancious Secret Imam Pas Part II

Wartawan sedang mengambil keterangan dilokasi kedai janda tersebut
Ancious Secret Part II, adalah susulan dari keluaran pertama iaitu Ancious secret Imam Pas bukan saja makan harta ank yatim malah dapat khidmat seks percuma 5x seminggu. K.B.E terbitkan edisi kedua bagi menguatkan hujah dan sekali gus memberi penerangan yang lebih jelas kepada semua, terutama kepada totok-totok Pas yang mempertikaikan akan kesahihan dan kebenaran kenyataan ini.

Seperti yang kita semua sudah maklum akan puok-puok hamPAS nih..walau pun turun fakta dari langit sekali pun mereka tidak mahu menerima hakikat kebenaran. Ini lebih jelas yang K.B.E alami didalam group-group yang tersedia ada didalam Facebook. K.B.E sudah kirimkan kesumua 56 group di FB yang K.B.E sertai itu, kesuma totok-totok Pas alasan mereka sama dan serupa..!! apa yang mereka katakan adalah fitnah, kononnya puok-puok UMNO dah habis modal nak menjatuhkan title mereka (Pas) dimata umum. Mereka terus menolak kesahihan dan kebenaran. sikap ujub mereka tebal menguasai diri..hanya mereka saja yang benar..orang lain semuanya tidak benar..!!

Berbalik kita sambungan kesah Imam Pas yang makan harta anak yatim dan juga menggunakan taktik untuk mendapat khidmat seks percuma dari seorang janda 34 tahun beranak empat itu. Imam tersebut telah mengeluarkan wang KWSP peninggal suami janda tersebut dengan keizinan Kamariah nama janda itu, kerana dia buta huruf dan tidak tahu cara-cara megeluarkan wang tersebut sebanyak RM27.000

Anxious Secret Imam Pas bukan sahaja makan harta anak yatim malah dapat khidmat seks 5x seminggu

(Gambar Ikhsan Harian Metro) Keterangan gambar dilokasi kedai janda tersebut


Kesah ini terlalu dan teramat terperanjat bagi K.B.E apabila mendengarnya dari seorang pemuda yang datang mendapatkan khidmat yntuk membaik pulih motornya dibengkel K.B.E, kata pemuda tersebut "abang dah tahu ke"? lalu K.B.E terpinga-pinga dan bertanya "tahu apa" lalu pemuda tersebut mula menceritakan apa yang dia tahu dan apa yang masih belum K.B.E tahu. Fuiyooo.. abang dahsyat wooo..dahsyat, sekali lagi K.B.E terpinga-pinga dan bertanya "apa yang dahsyat tu"?

Maka pemuda tersebut menceritakan permulaan al-kesah seorang tok imam Pas di kampong yang K.B.E sedang tinggal ini. Kata pemuda tersebut tok imam Pas yang berkenaan telah melesap wang KWSP hasil peninggalan arwah suami, seorang janda beranak empat yang juga tinggal di kampong tempat K.B.E sekarang ini. Dan kata pemuda itu lagi..bukan duit aje bang, dalam seminggu dapat lima kali khidmat seks dari janda tersebut... MasyaAllah..K.B.E mengucap panjang dan terus marah dan memberi nasihat kepada pemuda tersebut. "Jangan lah kamu buat fitnah ini maruah orang..dosanya lebih besar dari membunuh".


Dalam kerancakan pemuda tersebut bercerita dia terus tersentap dan mukanya merah pada seakan berasa marah atau pun mungkin tidak berpuas hati terhadap apa yang K.B.E ucapkan kepadanya itu. Lalu pemuda tersebut dengan rupa yang bersemangat terus berkata, "saya ada bukti bang"... "Hah ko ada bukti" K.B.E tinggikan nada suara..ada bukti pun tak baik ini maruah orang!!! (dalam hati K.B.E teringin nak tahu selanjutnya..)

Batu Hajar Aswad Tidak Tenggelam Di Air

Neil Armstrong (NASA)
Neil Amrstrong membuktikan bahawa kota Mekah yang terletaknya Ka'abah adalah pusat kepada bumi. Sedangkan Al-Quran sejak 1400 tahun yang lalu telah berbicara mengenai kota Mekah dan Ka'abah adalah pusat bumi.

Ketika kali pertama Neil Amrstrong melakukan perjalanan luar angkasa dan mengambil gambar planet Bumi, dia berkata, "Planet Bumi ternyata bertumpu di arena sangat gelap, dan dimanakah ia berpusat?." Fakta ini telah diteliti melalui sebuah penelitian ilmiah.

Para angkasawan telah menemui bahawa planet Bumi itu mengeluarkan satu radiasi, secara rasmi mereka mengumumkannya di Internet, tetapisayangnya 21 hari kemudian website tersebut hilang dan seperti ada alasan penghapusan laman web tersebut.

Oooo..Patutlah Barulah tahu

Tak gapoh sampai bongkok tiga pun ambo lalu
Oooo...patutlah barulah tahu...!!sedari awal mereka menubuhkan pakatan haram  sehingga kini menjadi tanda tanya kepada UMNO mahupun dari Pakatan Haram sendiri, boleh dikatakan ramai sangat yang ingin tahu kabinet bayangan dari puok-puok PR ni... namun sehingga kini masih menjadi tanda tanya terhadap kita semua..jawapan masih juga tiada, kelu dan mereka masih lagi membisu.

Apa yang kita dengar dan juga yang dicanangkan oleh puok-puok PR ni ialah andainya mereka mendapat kepercaan rakyat dan diberi mandat untuk mentadbir negara (Malaysia) mereka mewar-war Anwar Ibrahim adalah calaon untuk menjawat jatwatan sebagai PM..anugerah tuhan lah yang dikatakan oleh isterinya...

WHICH ONE YOU CHOOSE

Emmpphh..!!
Which one you choose..This picture almost indentical, if given choice which one you choose..!!

Betulkah Anwar Ibrahim Berjaya Selamatkan RM3 billion

PR mendakwa Anwar berjaya selamatkan RM3 billion
Biro Publisiti dan Penerangan Barisan Nasional (BN) berharap dan menggesa pihak yang berkenaan mengambil tindakan sewajarnya berhubung pengakuan bersumpah Bekas Penolong Gabenor Bank Negara, Datuk Abdul Murad Khalid yang mendakwa Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim mengawal sebanyak 20 akaun induk membabitkan aset, saham dan wang keseluruhannya bernilai lebih RM3 billion.

Gapoh pulok denge dinar & dirham Klate ni?

Dinar & Dirhan Kelantan
KOTA BHARU, 19 jUN - Beberapa badan buka kerajaan (NGO) hari ini mendesak kerajaan Kelantan supaya menggantung urus niaga dinar dan dirham bagi membolehkan pihak berkuasa melakukan siasatan sepenuhnya terhadap apa yang didakwa sebagai 'skandal mata wang syariah'Wakil NGO itu, Wan Khairul Ihsan Wan Muhammad berkata kerajaan negeri Kelantan juga perlu menjawab beberapa persoalan seperti yang dinyatakan dalam tiga laporan polis berhubung skandal itu.

Buah zakar paling besar didunia seberat 100 Pound

Gambar ikhsan mynewshub


Nasib yang sudah tersurat, kadangkala nasib juga boleh diubah, ini kerana firman Allah menyatakan Aku (ALLAH) tidak merubah nasib seseorang itu atau sesuatu kaum itu..melain mereka yang mengubahnya sendiri.

Bagi kaum wanita ada dikalangan mereka sukakan saiz buah payudara yang besar dan cantik, mereka sanggup berbelanja membuat pembedahan untuk menmbah kan saiz pembesaran payudara. Tetapi anda kaum lelaki jangan membuat pembesaran untuk buah 'zakar' yang ini bukan lagi bala tapi menambahkan seksa.

Nik Aziz Buat Lawok lagi

Nik Aziz berlawok l;agi

Terasa geli hatilah saya membaca laporan disebuah akhbar yang menyatakan bahawa Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Aziz Nik Mat, berasa kesal kerana ada orang-orang yang membawa unsur-unsur syiah di Ekspo Perdangan Dunia Islam yang sedang berlansung di perkarangan Stadium Sultan Muhammad IV di Kota Bharu.

Bukankah selama ini selepas jatuhnya empayar beraja di Iran digantikan oleh pentadbiran Allahyaham Ayatollah Khomeni, Pas di Malaysia ini begitu ghairah mengikut contoh pemimpin tersebut. Kena pula Pas memang terang dan nyata tidak suka kepada sistem Beraja Berpelembagaan.

Great act which boosted lust

Bugus juga ye flag ni jadi pelindung

Women wresling Melina Nava Perez
...do you excited when see..?!!

Psstt...Excited? ...no..no.. yes..yes..hahahaha..

YOGA PANTS

Beautiful to be seen nice to be felt..!

You see what good yoga pants or what..?

Indeks Cuaca Masih Berjerebu

Gambar Hiasan

Indeks cuaca masih berjerebu ketika ini Sunday 17 June 2012.. pandangan pun masih kelabu huhuhu...

WHICH YOU APPROVE..!

Which you approve

...because this between girls they property me...ngeh..ngeh..ngeh..!!

Pas Dinasihatkan Patuhi Buku jingGAY

Pas dinasihatkan patuhi buku jingGAY

Kemanalah Pas nak 'berkayuh biduk' jangan patah pendayung nanti menyeringai gusi kahkahkah..gelak sikit jerk..!! Sewaktu bersama UMNO ada je yang tak kena lalu mereka ditendang tergolek gelantang..sekian lama terumbang ambing lalu mereka bersatu dalam gabungan pakatan haram (PR).

Kini, dah bersama PR ada lagi yang tak kena pada mereka (Pas). Sehinggakan Ketua Penerangan PKR Selangor, Suhaimi Shafie tidak bersetuju dengan gesaan Pas supaya pemimpin Pakatan Rakyat (PR) menandatangani 'Perjanjian Pakatan' sebelum menubuhkan kerajaan persekutuan, jika diberi mandat kelak.

Isu kandungan buku jingGAY tentunya puok-puok Pas masih tidak faham atau saja buat tak faham? kerana mereka sudah satu kelambu sekian lama. Atau pun Pas ini sengaja mencari kebencian dulunya dengan UMNO dan kini dengan PR..!! Agaknya Pas ni..memang sesuai tinggal di 'BULAN' hanya sesama kelompok mereka sahaja. Baru mereka aman agaknya..

Klik disini:-
http://www.anwaraidc.com/?p=25326

Psstt..kepada penganut Pas buang lah sikap riak, ujub dan takbur..insyaAllah anda selamat dunia dan akhirat.







PAS Nanti Mau Korek Duit Tabung Ekk..!!

Umno Saman PAS RM20 Juta


Kalau ditaqdirkan UMNO menang dalam samannya terhadap Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali dan tiga pihak lain, pencetak akhbar Harakah, Angkatan Edaran Enterprise Sdn Bhd, penyunting akhbar berkenaan Ahmad Lufti Othman dan wartawan Khairul Azlam Mohamad sebagai defendan. Nampaknya kena lah mereka korek duit tabung nak bayar saman sebanyak RM20Juta...

Dan lagi apa yang menarik selepas keputusan mahkamah nanti adakah tampuk pimpinan Pas akan salahkan kepada individu berkenaan? Adakah mereka akan tersingkir semcam Pas menyingkirkan ahli-ahlinya yang dikatakan selama ini merugikan mereka..!! Yang lebih menarik adakah Pas akan levelkan akhbar Harakah yang menjadi teras dan nadi mereka kepada akhbar HARAMKAH..!!

Klik link ini:-
 http://www.sinarharian.com.my/nasional/kes-saman-umno-pas-20-julai-1.56992 ..gapo lah weh puok mung yang cari penyakit buat fitnah..

Psstt..kita nak sangat tahu keputusan nih..

Sikap anak murid Anwar

Zul Nordin & Anwar


Al-Kesah anak murid muda dan anak murid 'Tua' kepada Anwar sama sahaja tabi'at mereka. Bila sahaja sebut pasal keburukan Anwar mereka perlu empat saksi...dan lagi mereka juga suruh kita bersumpah muhabalah...Anwar tidak mahu bersumpah muhabalah sedikit pun mereka tak pertikaikan.

Ada lagi tabi'at yang dah menjadi pegangan mereka (PR) sebut sahaja tentang media elektronik dan media cetak...semuanya mereka tidak akan mahu percaya, lebih-lebih lagi terhadap akhbar dan tv..lagi lebih terharu maklumat yang disampaikan beserta fakta masih juga mereka katakan 'AUTA' kehkeheh memamg sioooot..betul lah perangai orang yang bersikap ujub dan taksub ni..


KLIK LINK INI:-  
 http://mynewshub.my/2012/06/14/saya-disuruh-reka-bukti-untuk-jatuhkan-najib/ Pengakuan Datuk Zul Nordin dalam tv3

Pssstt.. soal nak percaya atau tidak tepulanglah kepada puok-puok PR nih..kalau rasa tak betul SAMAN...!!

Nik Aziz sangka berdemo berSHIT macam pergi tunai umrah

Nik Aziz sangka berdemo berSHIT macam pergi tunai umrah




PAS yang meloyakan... sekian banyak fakta dan bukti sejak tertubuhnya PAS hingga kini mengesahkan susur galur perjalanan PAS yang agak tempang dek kerana kepentingan politik mengatasi keutamaan umat dan agama Islam

Di-sini http://www.isuhot.com/?p=1558 PAS pernah keluar dari jemaah besar (UMNO) hanya semata-mata pemimpinnya, Ahmad Fuad kecewa dalam politik berikutan kekalahannya ditangan Tunku Abdul Rahman dalam perebutan jawatan Yang Dipertua UMNO (Presiden).

Psstt...tanpa kekuatan (UMNO-MCA-MIC) malaysia masih belum merdeka (PAS buat apa?)

..hebat 'ISLE' puok-puok hamPAS..

hamPAS tangguh ibadah haji


Hebat sungguh 'ISLE' ala-ala penganut hamPAS ni..sanggup tangguhkan ibadah haji pada musim ini, semuanya gara-gara ingin mendapat lebihan undi pada PRU-13 ini. Inikah idea pemimpin yang mahu jadi ikutan kepada semua?

Psstt..dah terlampau ghairah ingin menawan Putrajaya..!!

Nik VIRUS Aziz



Aku tak lah benci pada Nik Aziz ni..cuma aku tak suka jerk kehkehkeh..Apa dan mengapa ialah perlu aku nasihatkan jangan lah menggunakan kerana nak 'POWER' sanggup mengeluarkah FATWA songsang yang boleh memesung akidah umat Islam khususnya di Malaysia ini.

Bukan tak boleh berpolitik dalam agama Islam, tapi biarlah menjauhi apa yang dilarang atau ditegah  dan ikutlah garis panduan yang telah ditetapkan dalam hukum Islam itu. Boleh dikatakan lebih 90% orang-orang PAS ini kuat menfitnah dan maki hamun mereka terhadap mencari pengaruh.

Psstt..Malas nak kutuk lebih kang aku pula yang berdosa...

Peminat PASberg


Peminat PASberg

Aziz 'OVER GLAMOR'



Ekekeke.. hebat nyo dio nih, Pak Jib pun boleh lawe..!!

Psstt..Memang real sikapnya nak cari glamor..!!

PASberg



Berapa kali mau haram daa...!!

Psstt..PAS memang suka yang haram, umpat keji maki hamun memang kerja dia orang lah tuu..

Rakan Blog K.B.E