55expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass='>

Klik to Cala Huala

Klik to Cala Huala
Klik to Cala Huala

Janda Meletop Rezekinya Dah Mula Barai

Kerana Pulut Santan Binasa, Kerana Mulut Badan Binasa 
Bak kata orang kalau gatal tapak tangan nak bayar hutang, kalau gatal mulut buruk padahnya, Mahu tidak mahu Abby Abadi terpaksa terima hakikat bahawa kontraknya sebagai Duta tudung dibatalkan Diharap janganlah mana-mana pihak cuba menyalahkan sesiapa dalam hal ini,sebab dunia perniagaan berbeza dengan dunia artis yang sentiasa nak glamor.

 Hah sekarang kan dah glamor dah..tangan yang mencincang terpaksalah bahu yang memikul. Nak glamor tak kena cara. Ko nak masuk Pas ke PKR ke DAP ke itu ko punya pasal tapi jangan lantang kutuk sana sini kalau nak berdakwah ikut saluran yang betul. Ni jelas nak minta jadi calon dalam PRU-13 ni ikut macam cikgu Mala ekk

Keistimewaan Prooduk TRUTH

Keistimewaan Truth
 Saya kongsikan apa yang saya perolehi daripada produk TRUTH setelah saya mengamalkan pengambilan produk ini TRUTH membuang agin dalam badan Jika anda mengalami sakit GOUT, apa sahaja yang anda makan terutamanya barang yang boleh membawa angin dalam badan akan memberikan anda tidak berasa selesa terutamanya didalam perut.


Pengalaman setelah saya mengamalkan pengambilan produk TRUTH, saya makan nangka dan goreng cempedak tiada langsung membuatkan perut saya berasa kembung. Kalau tida sebelum ini jangan haraplah selepas makan barang-barang tersebut perut saya akan berasa kembung.

Inilah dia produk TRUTH 
Jadi kepada anda yang sensitif mengambil bahan-bahan makanan seperti kacang panjang, lobak isi (lobak putih) kangkung dan sebagainya yang berunsur boleh mendatangkan angin didalam perut, kini anda tak perlu risau lagi setelah anda mengamalkan makan produk TRUTH. Untuk sesiapa yang ingin mendapatkan produk TRUTH klik disini produk TRUTH

Laungan Hudud Pas Bermusim

Hudud Bergema setiap kali pilihanrraya hampir tiba
Sudah menjadi kebiasaan setiapkali piliharaya umum akan tiba maka berkumandang lah laungan dan lolongan penganut hamPAS bagaikan serigala nampak hantu. Apa yang dihairankan puok-puok hamPAS ini tiada perasaan malu ke? baik dari pucuk pimpinan sampai ke akar umbi!!! Nik Aziz kembali bertegas akan laksanakan Hudud...woi kalau betul nak buat akulah orang pertama yang sokong tapi..setelah selesai pilihanraya lolongan hamPAS semankin sayup dan hilang dicekik hantu raya dan terus senyap.


Ada lagi yang lebih lucu, Nasrudin Hassan Tartawi telah mengatakan Karpal Singh sudah berlembut mengenai perlaksanaan hukum hudud dan boleh berbincang dengan Pas mengenainya. Kahkahkah..rupa-rupanya Pas nak buat hudud kena dapat restu dari 'Mursyidul Singh' kalau tanpa izin nya maka jawabnya hudud tak jadilah yer..!!!


Sejak 1993-94 Pas menuduh kerajaan persekutuan sebagai penghalang Kanun Jenayah Syariah II yang dalamnya terkandung hukum Hudud dilaksanakan di Kelantan. Nik Aziz kononnya kecut dengan kandungan surat Perdana Menteri ketika itu Tun Dr Mahathir, yang kononnya mengancam akan ambil tidakan jika Pas lakasanakan hudud.


Sebelum dua dekad Mahathir bersara sudah mencabar kerajaan Pas Kelantan, kalau nak buat hudud silakan..!!Tapi kenapa Pas Kelantan tak laksanakan. Apakah nak buat hukum dan nak laksanakan hukum Allah kena minta keizinan dari manusia? mana yang lebih ditakuti? Ini semua Pas cuma nak kelirukan masyarakat serta bertujuan meraih simpati dari umat Islam.

Ada lagi yang lebih lucu, Pas Kedah terang-terang mengatakan tak mampu nak laksanakan hudud dinegeri itu. Dan Tok Jijan pula memberi alasan yang paling lucu, nak tunggu Kelantan dahulu yang lakukan hudud, maka mungkin Kedah pula baru nak tiru kehkehkeh.. Kalau Tok Jijan bagi alasan tunggu Lim Guan Eng atau Karpal Singh lakukan hudud di Pulau Pinang baru Tok Jijan buat hudud di Kedah kan ini alasan yang aku rasa teramat kukuh..!!!

Yang lebih menghairankan ialah apakah pemikiran dan penerimaan dari penganut-penganut hanPAS ini tak boleh membezakan pemimpin mereka berkata benar atau berkata dusta? Dah lebih 22 tahun Pas Kelantan bertapak tapi tak laksanakan hudud. Rakyat Kelantan memang terkenal semangat kedaerahan yang kuat. Walaupun Mursyidulnya sentiasa bermain wayang dengan bab-bab hukum tapi mereka masih menerima tanpa rasa bersalah.

Bagi mereka biar Pas tadbir kelantan sampai dunia kiamat jangan bernaung dengan UMNO-BN, mereka sangkakan kalau bagi UMNO-BN mentadbir kelantan nanti Dr M atau lain-lain pemimpin UMNO datang dari luar datang berkuasa disana...bukalah minda orang-orang UMNO anak jati di negeri Kelantan tu nak dibuang kemana? Ramai tokoh-tokoh yang layak dari anak Kelantan itu yang boleh menjadi perantaraan dengan Kerajaan Pusat. Kalau kesedaran ini dah timbul dari awal..dah lama dah Kelantan jadi maju dari keadaan sekarang.

Disini kenyataan Dr Mashitah Ibrahim-Pas tak laksana hudud kerana takutkan DAP Sememangnya dah jelas dan nyata korang semua (piok-puok hamPAS) jangan nak spin lagi. Maka tidak benarlah tuduhan kamu semua bahawa Mahathir pada awalnya jadi penghalang dan UMNO sekarang juga melarangnya, adalah sama sekali tidak benar.

 Pssstt.. Pas kena bodek Mursyidul Singh dulu baru pasti nak buat hudud atau wayang jerk?

Hot Certainly Hot

Hot Certainly Hot..!!  
Wow..hot certaimly hot..! Truth opponent Alkalete taboo, Sex has been fierce! Inilah kenyataan yang diperolehi dari beberapa pasangan testimoni produk Truth & Alkalete. Cuma wajah mereka sahaja yang tidak mahu dipaparkan kepada umum kerana malulah menceritakan kehebatan seks mereka huh!

Rata-ratanya meyatakankan seks sesama pasangan mereka macam kembali keadaan seperti baharu dialam perkahwinan. Memang luar biasa terangsang selepas menggunakan produk Truth dan Alkalete cuma dalam beberapa hari penggunaan produk ini. Selain dari menyembuhkan penyakit dan memulihkan kesihatan produk ini juga mampu memberikan kenikmatan seks yang 'hot very hot'
Anda bila lagi?

Nik Aziz Sanggup Bertongkat Paruh Demi Janda Meletop

Demi-mu wahai janda meletop
Nik Aziz walau dalam keuzuran terpaksa terhegegeh-hegeh dalam keadaan berkaki tiga memaksakan diri bukanlah sangat untuk siJanda Meletop ini tetapi perkara yang lebih besar untuk mencari dan mengembalikan populariti Pas yang telah benyak tercemar dari noda yang mereka lakukan sendiri selama ini.

Apalah sangat untuk menerima borang pencalonan dari seorang artis yang telah gila meroyan,konon disebabkan kerajaan yang ada dia tidak bekerja apakah benar apa yang didakwanya ini? Apakah selama ini popularitinya datang dari media dan media elotronik yang dikendalikan atau milik Pas? Mungkin artis ini tidak sedar dimana dia mula bertapak ataupun dia terasa kecewa kerana sudah tidak ruang lagi untuknya mendapatkan rezeki dari bidang lakonan.


Haruskah dia persalahkan kerajaan yang ada pada hari ini punca rezekinya tertutup! Apakah dia merasakan bahawa dirinya sahaja yang cukup habat? hanya dia seorang sahaja yang harus diberi tempat! Bagaimana pula dengan artis-artis yang lain, yang bakat mereka lebih terserlah dan menonjol yang lebih baik darinya harus diketepikan? Jelaslah kepada kita siJanda Meletop ini sedang meroyan sankan.


Bagaimana pula pandangan dan pendapat dari rakan seperjuangan artis ini dadalam bidang yang mereka ceburi ini? jadi jelaslah kepada kita semua, bahawa Pas adalah sebagai 'Tong Sampah bagi golongan serta individu yang berasa kecewa terhadap kegagalan diri mereka sendiri, lalu beralih arah dan mempersalahkan pihak lain iaitu UMNO dan kerajaan Barisan Nasional, tanpa mereka merasakan bahawa semuanya adalah berpunca dari kelemahan diri mereka sendiri.

Berbalik kepada Pas sebagai 'Tong Sampah' dari longgokan yang sedia ada ini kononnya untuk dikitar semula! heheheh..hebat ya Pas ini rupa-rupanya Pas adalah tempat membersih segala dosa dan noda! Sedangkan Noda yang tersedia ada didalam Pas, itu apakahkah ianya begitu mudah dapat diampunkan oleh sekalian rakyat jelata. Pas lah yang telah menyebabkan perpecahan sesama bangsa dan seagama dinegara kita ini.

Dalil yang terang dan nyata, Pas telah mengkafirkan Mealyu Umno yang kononnya kerana bekerja sama dengan MCA, GERAKAN dan MIC. Dakwaan Pas bahawa mereka sahaja yang memperjuangkan Islam dan konsisten terhadap dasar-dasar Islam, sama sekali tidak boleh dipakai nah sekarang Pas telah mengikut telunjuk DAP dan PKR Pas kini lebih hina dari UMNO yang mereka kafirkan selama ini. Sehingga sanggup menjadi 'badut' dan 'kaldai tunggangan' dari DAP 'kafir harbi' dan PKR yang menyokong 'LGBT dan pluralisme beragama'.

Psstt..Pas kena muhasabah diri kerana tidak pihak yang dapat untuk mentarbiahkan diri mereka.

Alkalete Dapat Menghilangkan Gastrik Anda Ianya DiJamin Berkesan

Salam Ramadhan Dari YoliSmartGroup
Asal Puasa Jer Gastrik Pun Datang!!..Tanda gastrik mudah dikesan kerana ia menyebabkan ketidakselesaan pada perut, antara tandanya ialah:

1) Sakit perut (pada bahagian atas perut atau abdomen)
2) Rasa senak, berangin atau pedih
3) Rasa tidak selesa
4) Kembung, sendawa berulang kali dan kerap kentut selepas makan
5) Rasa mual (loya) dan muntah
6) Hilang selera makan
7) Berat badan turun (pada peringkat teruk)

Kebiasaan bila datangnya bulan puasa, kita sering dikaitkan dengan masalah letih dan gastrik ...tahukan anda produk ALKALETE YOLI dapat membantu anda untuk meningkatkan tenaga dan mengawal gastrik anda..punca atau faktor utama gastrik adalah disebabkan asid dan angin yang berlebihan didalam badan kita..dengan adanya produk alkalete yoli asid dan angin yang berelbihan didalam badan anda akan di nuturalkan dengan cara semuala jadi klik disini untuk seterusnya..

Punca Segala Penyakit Adalah Disebabkan Asid Didalam Badan

Klik disini punca segala penyakit 
 Punca segala penyakit adalah kerana lebihan asid didalam badan, jadi apa yang harus kita lakukan? dengan dengan mengamalkan Alkalete tubuh badab kita akan sentiasa berada dalam keadaan yang sihat sentiasa.

Berminat klik disini

Bapa Komunis Terkejut Berok Dengan Satu Das Tembakan

Lihat senapang bapak komunis terkejut berok 
Dengan kenyataan ringkas Ketua Penolong Pengarah E2 (M), Bahagian Ancaman Ekstremis Sosoalis Bukit Aman, Datuk Mohd Sofian Md Makinuddin berkata, Cawangan Khas itu mengesan beberapa elemen gerakan komunis cuba meresapi DAP dan JI cuba meresapi Pas.

Bapa komunis ini "terkejut berok" kononnya memandang serius dengan kenyataan tersebut. Podah la woi..kalau tiada angin masakan pokok bergoyang. Ini kenyataan Bahagian Risikan, bukan suka-suka berkata tanpa ada alasan yang kukuh. Cuma mungkin belum ada bukti yang benar-benar jelas untuk mengheret yang berkenaan kemuka pengadilan.

Kenapa melenting dengan memaksa Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Najib Tun Razak dan Menteri Dalam Negeri Datuk Hishammuddin Hussein untuk menjelaskan kewajaran, membenarkan polis Cawangan Khas mengumumkan perkara ini kepada orang ramai. Katanya lagi Najib dan Hishammuddin perlu menjelaskan mengapa memberikan lampu hijau kepada Cawangan Khas berita yang sukar dipercayai ini.

Sukar dipercayai apa ke bendanya, janganlah hendak berselindung disebalik telunjuk, Korang pergi berselindung disebalik gunung pun kelibat dan bayangan korang ni semua dah tahu dan nampak. Apa korang ingat rakyat tak ada mata ke? 


Mungkinkan ini yang dimaksudkan 'Bapa Komunis'?
Pengerusi DAP Karpal Singh mencabar polis Cawangan Khas supaya menamakan mereka yang didakwa anggota JI dan komunis yang dikatakan cuba meresapi parti-parti pembangkang tersebut. Alahai..saborlah bro lambat laun perkara ini akan dibongkarkan dengan penangkapan individu-individu yang berkenaan. Nak desak buat apa? Pihak polis tahulah kerja mereka.

Dalam dakwaan Ketua Penolong Pengarah E2 (M) Bahagian Ancaman Ekstrimis Sosialis Bukit Aman, juga mengatakan Parti Sosialis Malaysia (PSM) dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) juga sering berulang-alik ke Bangkok dan Selatan Thailand yang dipercayai untuk mengadakan pertemuan sulit dengan beberapa pemimpin Parti Komunis Malaya (PKM) disana.

Seterusnya menurut wikipedia PSM merupakan sebuah parti politik berideologikan sosialisme di Malaysia yang merupakan parti serpihan Parti Rakyat Malaysia (PRM) kerana tidak berpuas hati parti itu menggugurkan pakatan 'sosialis' dari nama asalnya Parti Sosialis Rakyat Malaysia (PSRM)


Sekali lagi jangan dicabar untuk pihak polis mendedahkan perkara ini kerana sememangnya akan didedahkan dengan secepat mungkin melalui tangkapan kepada mereka-mereka yang terbait setelah segala maklumat terkimpul dengan bukti atas nama kebenaran..sabor le kita tunggu dan lihat.

"Hakikatnya Pas Akan Merelakan Artis Membuka Aurat"

Mulai sekarang kita perhatikan penampilan artis yang bernaung dengan jenama PAS

Aku peduli apa kalau berduyun-duyun artis menyertai dan bernaung dibawah jenama 'Pas' kerana itu adalah hak individu. Negara berdemokrasi tiada sekatan terpulang kearah arah mana setiap individu itu untuk memilih hala tujunya. Akan tetapi aku yakin jika ada individu yang beragama islam cuba memurtadkan dirinya ianya akan diambil tindakan tegas oleh kerajaan yang memerintah sekarang ini (Barisan Nasional) yang diterajui oleh UMNO kerana Umno tetap berteraskan Islam adalah agama rasmi dinegara ini.


Aku tertarik menerbitkan artikel ini, ianya bukan sekadar suka-suka tapi, ini adalah peringatan keras yang aku tujukan kepada kepimpinan Pas umumnya! walau apa perasan Pas bagai nak rak itu hak mereka, tapi didalam blog pro pembangkang @ Pas dan juga di group Facebook hebuh puok-puok ini tentang kemasukan artis yang bernaung atas jenama Pas, hihihi.. seolah-olah artis-artis ini akan membersihkan setiap noda-noda yang Pas telah lakukan selama ini.

Tidak mustahil Pas akan merelakan artis-artis yang bernaung dengan jenamanya akan berlakon atau bernyanyi dengan mendedahkan aurat! 'KERANA' asasnya ada, iaitu pengakuan artis berkenaan berkata kepada wartawan, bahawa sebagai seorang seni beliau tidak pandai mencari rezeki di bidang lain. Kita memang tidak menuduh artis itu semestinya membuka aurat ketika bernyanyi atau berlakon.

Oleh kerana Pas selalunya dengan trend mereka berjanggut dan berjubah bagi yang lelaki dan bagi yang perempuan pula dah pastinya bertudung lingkup, adakah para pengarah drama atau filem akan suka setiap kali penampilan artis dibawah naungan Pas ini dengan berkeadaan demikian, 'cuba jawab'? Jadi sama-samalah kita saksikan mampukah Pas menasihati kepada artis-artis dibawah naungan nya?


Ini bukan soal yang harus dipandang ringan oleh Pas, ini sebenarnya adalah tanggungjawab berat yang mesti dilaksanakan, kalau tidak jangan menggunakan nama 'Parti Islam SeMalaysia'

Psstt...janganlah nanti ada fatwa baru yang membolehkan artis itu berlakon 'Filem Blue' KAHKAHKAH...

Daftar Percuma Dapat Sebuah Website Untuk Promosi

Daftar percuma di-sini http://rmsmart.com/?id=mnorkembalak
Untuk membina atau membuat website bukan semua orang yang boleh melakukannya. Ianya memerlukan kepakaran dalam bidang tersebut, Fungsi sesebuah website berbagai tujuan, diantaranya untuk mempromosi sesuatu barangan ataupun perkara-perkara bagi tujuan untuk apa sesebuah website itu dibuat.

Jadi bagi yang tidak tahu caranya, maka ia terpaksa mengupah orang lain untuk membuatkan sebuah website, harga sesebuah website itu paling kurangnya rm250 hingga mencecah angka yang lebih dari itu, semuanya bergantung bentuk dan fungsi atau fesyen yang diinginkan. Jadi dengan mendaftar secara percuma di di YoliSmartGroup anda sudah memiliki sebuah website diberi percuma. Ianya berfungsi 24jam.

Jadi, jika anda sudah percaya dan yakin terhadap produk ALKALETE jangan tunggu lagi daftar sekarang. Banyak yang anda akan perolehi, selain dari mendapat produk kesihatan yang berkualiti tinggi untuk menjaga kesihatan anda, anda juga mendapat sebuah website percuma atas nama anda sendiri, untuk anda promosikan website tersebut bertujuan untuk mendapatkan downline.

oleh itu sekali lagi kepada sesiapa yang ingin mendaftar ke YoliSmartGroup daftarlah melalui link ini http://rmsmart.com/?id=mnorkembalak

Kemakmuran Dan Ketenteraman di Malaysia Kian Tergugat

Lambang Parti Komunis Malaya
 Sebenarnya ramai sangat yang tidak menyedari, kemakmuran dan ketenteraman serta kedamaian di Malaysia ini kian tergugat. Orang ramai khususnya semua rakyat di Malaysia ini perlu menyedari akan hakikat ini. Langkah pertama jangan lekas menerima dan membuat keputusan dari segala dakyah dan hasutan, dari pihak-pihak yang berkenaan. Berbagai pihak ini mereka bersembunyi disebalik nama NGO dan jika tidak keterlaluan dikatakan juga sudah menular dengan nama parti.

Orang ramai perlu mengambil masa yang lama dan janganlah membuat segala keputusan dalam masa yang singkat, apabila menerima sesuatu perkara dalam bentuk dakyah dan propoganda. Semuanya ini adalah muslihat dari pihak-pihak berkenaan yang memperalatkan diri kita semua untuk kepentingan serta matlamat hala tuju dalam rangka ciptaan khas yang telah mereka aturkan. Apabila nampak yang tersurat anda nilaikan dan mesti ada yang tersirat anda perlu membuat kajian, maka jawapannya akan kita perolehi dari berbagai aspek didalam kajian kita itu.


Dari berbagai-bagai dalam laporan media sebelum ini telah menceritakan perkara-perkara tertentu, tentang wujudnya terdapat individu yang pernah dikaitkan dengan gerakan komunis dan pengganas Islamiah (JI). Mereka berusaha meresapi parti-parti politik tertentu @ parti pembangkang kerana mereka tahu didalam kepimpinan parti-parti pembangkang ini ada maksud yang jelas ingin mengambil tampok kepimpinan di negara kita Malaysia ini dan ada juga parti yang memusuhi parti pemerintah di negara ini sejak dari awal perebutan tempat ketika dizaman Perdana Menteri yang pertama iaitu dizaman pemerintahan Almarhum Tunku Abdul Rahman. (Parti ini adalah PAS)


Semuanya jelas kepada kita jika mahu berfikir, maka kita akan nampak akan kebenaran apa yang tersurat dan apa yang tersirat. Ketua Penolong Pengarah E2 (M), Bahagian Ancaman Ekstremis Sosial Bukit Aman, Datuk Mohd Sofian Md Makinuddin berkata, Cawangan Khas itu mengesan beberapa elemen gerakan komunis cuba meresapi DAP dan JI cuba meresapi PAS.


Lihatlah apa yang tertera
Beberapa pemimpin Parti Sosialis Malaysia (PSM) dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) juga sering berulang alik ke Bangkok dan Selatan Thailand yang dipercayai untuk mengadakan pertemuan sulit dengan beberapa bekas pemimpin Parti Komunis Malaya (PKM) disana. Kesannya, idea-idea berhubung politik baru yang berpotensi menjejaskan nilai teras negara telah berkembang. Gerakan ini sebenarnya mendapat sokongan daripada badan bukan kerajaan  (NGO) asing yang membantu dari segi kewangan, latihan dalam dan luar negara serta pendedahan kepada kepakaran tertentu untuk menghadipi piliharaya.


Gerakan ini sebenarnya bertujuan melahirkan badan bukan kerajaan (NGO) tempatan yang sentiasa bersikap bermusuhan terhadap kerajaan sekaligus bermatlamat mewujudkan suasana kucar kacir sehingga melemahkan sesiapa sahaja yang memerintah.


Perhimpunan Bersih, Oren dan Hijau yang dianjurka pihak yang disokong oleh pembangkang, baru-baru ini jelas merupakan rancangan yang diatur 'KHAS' sehingga pilihanraya akan datang. Dalam hal ini kita bimbang tindakan parti pembangkang dan NGO kerana rakus inginkan kekuasaan mereka sanggup berbuat apa sahaja demi matlamat mereka tercapai.


Kita perhatikan parti pembangkang sentiasa membakar sentimen rakyat! agar membenci kerajaan sehingga menjelang pilihanraya. Apabila kebencian rakyat sudah membuak-buak, maka PKR yang rakus untuk ditempat pertama sebagai PM Malaysia dan PAS ada agenda tersembuyi mereka, akan tetapi pegikut-pengikut Pas tidak akan dapat apa yang mereka idamkam didalam yang tersirat itu, kerana kedudukan Pas didalam Pakatan Haram apalah sangat!

Sikap parti yang paling bijak dalam hal ini adalah DAP, mereka jika kita lihat boleh dikatakan lansung tiada menonjolkan diri namun, jarum-jarum ahlus mereka (DAP) sentiasa ditusuk ke 'BONTOT' PAS dan PKR. Maka kelak yang rugi diakhirnya nanti adalah bangsa Melayu itu sendiri. 'INGATLAH WAHAI BANGSA MELAYU, PANDANGLAH OLEHMU AKAN JENERASIMU DIMASA AKAN DATANG' apakan jadi kalau Melayu dimasa itu hanya tinggal 'NAMA'

by:
Mohd Noor

PAS Terdesak Sanggup selak Kain Artis Hendak Tunjukkan Bukti

Gambar untuk drama tahun lepas di sabotaj oleh Pas 
 Penyanyi terkenal, Ning Baizura dengan tegas menolak dirinya akan menyertai PAS tidak lama lagi. Ning membuat penafian itu melalui twitternya. Jika diamati, Ning bukan sekadar hanya kesal, tetapi marah dengan sikap pengikut PAS menyebar berita dia akan menyertai parti berkenaan.


Ning sifatkan apa yang dilakukan PAS itu sebagai satu bentuk penyebaran fitnah. Berikut dibawah ini petikan twitter Ning.
Kelohan Ning Baizura (Pas sebarkan Fitnah)
Hak berpolitik, bertudung dan sebagainya adalah hak individu. Kita harus menegur mengikut tertib yang dibenarkan dalam agama Islam jika ada yang salah. Namun menyebarkan benda yang tidak ada itu, baik jangan buatlah. Itu sudah masuk ke peringkat fitnah.

Woi..Pas!!! jangan nak cari glamorlah untuk berparti!!! kalau perjuangan korang tu ikhlas dan berlandaskan Islam Addin tak payah buat glamorlah..woi, Manuisa ada akal dan fikiran mereka melihat jadi mereka membuat penilian. Apa ada pada glamor kalau hakikatnya habuk pun tak ada.

Psstt..esuk kain artis mana lak Pas nak selak kehkehkeh!!

Yoli Alkalete [ Produk Anti Asid ]

Dapatkan maklumat disi http://rmsmart.com/?id=mnorkembalak 
 Campurkan YOLI alkalete dalam makanan dan minuman anda dan mampu nutralkan 90% asid dalam makanan dan minuman. Dan anda kini SELAMAT untuk ambil makanan dan minuman kegemaran ANDA
Dapatkan produk melalui disini http://rmsmart.com/?id=mnorkembalak
Anda mampu mengubah kesihatan diri anda dan juga kesihatan keluarga anda oleh itu jika ada masalah kesihatan produk ALKALETE adalah pilihan yang tepat.

Diantara Sebab Kenapa Kelantan Mundur Dibawah Pentadbiran Pas

Tak gapoh mu buat, ada pitih untuk ambo kira berehh..ekekeke
Diantara sebab yang nyata kenapa Kelantan tersenarai negeri yang paling mundur di Malaysia. Sehinggakan segala kutipan hasil dalam negerinya tidak cukup membayar gaji kakitangan kerajaannya. Tanpa bantuan kerajaan pusat Pas memang tak berupaya ini baru bab membayar gaji kakitangan kerajaannya belum dikira bab-bab lain lagi termasuk segala kemudahan asas untuk rakyat kelantan itu sendiri. "TAPI ADAKAH RAKYAT KELANTAN SEDAR AKAN PERKARA INI"???

Yang paling dihairankan Pas Kelantan masih mahu menuntut hak yang bukan mereka punya hak?!! Apa jenis bengapnya mereka ini tak tahulah nak diketegorikan lagi, contoh royalti minyak kini menjelang pilihanraya mereka sudah mula memainkan isu tersebut. Cuba pandang kebelakang seketika!!! semasa BN memerintah Kelantan pun tiada dapat royalti minyak ini..betul tidak betul apa yang K.B.E kata ini anda fikirlah sendiri.

Pas sengaja menyembunyikan fakta bertujuan untuk meraih simpati dari rakyat Kelantan itu sendiri, boleh dikatakan hampir seluruh rakyat Kelantan tidak tahu perkara sebenar mungkin juga Nik Aziz atau Nik Aziz turut main wayang dalam kes ini, fakta bahawa dua sebab mengapa Kelantan tidak berhak mendapat royalti.

1) Isu Jarak = Memang claim out sebab terlebih jarak.
2) Isu Lokasi = Kawasan tersebut turut milik Thailand

Sila anda scroll dibawah blog ini tentang kenyataan terperinci bab royalti yang Kelantan tidak berhak menuntut. Yang PAS pergi kacau bontot Petronas dan BN tu kenapa? Bila kerajaan PAS kelantan lantik Petronas dan BN jadi saudagar minyak anda? Jangan jadi perangai sipolan tersebut yang suka sontot menyontut bontot.

Kaw Tim la woi..dengan saluran yang betul dalam bab royalti ini. Tu gambar kat atas tu contoh yang nyata, bukti jelas berhubung ketidakcekapan Pas menerajui Kelantan apabila aktiviti perlombongan emas haram semakin berleluasa dinegeri berkenaan. Malah Menteri Besar Nik Aziz sendiri tidak berbuat apa dalam hal ini.

Perkara ini patut diselesaikan oleh kerajaan negeri Kelantan sehingga ke akar umbi. Tapi persoalannya timbul bila Nik Aziz tahu tapi tidak mengambil tindakan. Media melaporkan Pas Kelantan mengaku menyedari tentang berlaku kegiatan perlombongan emas secara haram sejak setahun lalu. Malah Nik Aziz dipetik berkata, beliau sendiri pernah membuat lawatan ke kawasan terbabit dan meyerahkan perkara tersebut kepada Pejabat Tanah dan Galian (PTG) untuk bertindak. 


Kahkahkah..dey yapa..apa guna jawatan MB yang disandang oleh Nik Aziz selama ini? hanya tahu memberi arahan!! kalau PTG Kelantan ini dibawah tadbir UMNO memang berasap dah kena kutuk!! tapi bukankah PTG Kelantan sekarang dibawah tadbir Pas? Sepatutnya Nik Aziz kena sedar diri letaklah jawatan tersebut kerana orang dah tak pandang dah apa yang diarahkan olehnya lagi.



Bagi rakyat Kelantan pula carilah calon yang benar-benar berkemampuan yang boleh memimpin Kelantan supaya boleh maju seiring dengan negeri-negeri lain di Malaysia ini. Tak kanlah tiada calon dari orang Pas itu sendiri yang berkaliber yang berupaya dari Nik Aziz ini yang hanya tahu bercakap tak tahu buat kerja. Kalau Pas sayang sangat pada Nik Aziz ini rehatkan dia, bagi dia makan gaji buta tapi jangan bagi jawatan apa-apa..serahkan kepada ahli yang lebih berkemampuan.


Psstt..bak kata Che Det dalam blognya rakyat Kelantan taksub dan sanggup minum air kaki Nik Aziz..fuiyooo..nalerkia ammaakkk.

PAS sembunyikan fakta untuk menipu rakyat

 PAS selama ini menyembunyikan fakta kebenaran, dan sentiasa menjadikan ianya sebagai isu besar serta memburukkan kerajaan Pusat serta sekali gus meracuni fikiran rakyat supaya membenci kerajaan Barisan Nasional, yang kononnya bersikap zalim merampas hak rakyat Kelantan iaitu tentang royalti minyak. Sehingga kini masih diungkit-ungkit oleh mereka yang tidak tahu akan keaadan yang sebenar. Yang mereka tahu hanya terima bulat-bulat apa yang disampaikan oleh PAS kepada mereka dan terus percaya tanpa usul periksa.

Bermula dari inilah PAS masih kekal menerajui kerajaan negeri Kelantan sehingga sekarang. Seluruh rakyat kelantan teramat geram kononnya benarlah apa yang dikatakan oleh PAS kepada mereka. Kelantan boleh maju dan membangun jika royalti minyak dikembalikan kepada mereka. Adeh..adeh.. siapa yang ambil hak rakyat kelantan ini? apa benda yang kerajaan pusat telah ambil? malah sepatutnya rakyat kelantan perlu bersyukur dapat juga wang ikhsan..itupun entah macam mana boleh dapat wang ehsan tersebut!!

Lihat lah dulu map ini dan fahamkan betul betul
Nah lihat, inilah yang diputar belitkan oleh PAS kepada rakyat kelantan, rakyat Malaysia termasuklah mungkin juga Nik Aziz yang tertipu. Sehinggakan suatu ketika mereka yang tergolong dari penganut hamPAS ini buat sembahyang hajat minta pemimpin serta orang UMNO pecah perut, sebaliknya lain pula yang pecah.

Berbagai-bagai kes yang pecah termasuk tembelang Anwar Ibrahim kes liwat, kes cinadoll dan juga kes kenyataan terang-terangan Anwar menyokong Yahudi. Dua sebab kenapa Kelantan tidak layak dapat royalti minyak:

1) Isu Jarak = Memang claim royalti out sebab terlebih jarak.
2) Isu Lokasi = Kawasan tersebut turut milik Thailand

Masalah bukan saja jaraknya, tapi juga tentang lokasinya. Lokasi minyak yang asyik dihebohkan oleh PAS itu terletak disempadan Thailand, ia dipanggil Thailand Join Authority (MTJA) disini:- http://www.mtja.org/notification.php Jika hendak sangat royalti kenalah ada persetujuan Thailand juga. Dalam Petroleum Act kita menyatakan, negeri boleh dapat royalti JIKA semuanya berada dalam perairan Malaysia sepenuhnya?

Sebab bertindih dengan Thailand, sebab itulah ia jadi MTJA, maknanya Kelantan kena minta dari MTJA. Very straight forward. Lokasinya disempadan yang turut di claim oleh Thailand, jadi tiada peluanglah royalti minyak untuk Kelantan sebab tidak seperti Petroleum Act yang menyatakan jika berada dalam perairan Malaysia.

Inilah sebabnya mengapa negeri-negeri seperti Sabah, Sarawak dan terengganu boleh dapat royalti tetapi Kelantan tak boleh dengan begitu sahaja. Sebab lokasinya adalah pertindihan dengan Thailand. Kelantan kena selesai dengan MTJA dulu. Baru boleh sembang pasal royalti, maklumlah kerajaan BN bukan perintah di Thailand..har..har..har ini diatas map lokasi untuk rujukan.

Map untuk rujukan
 Ini lokasi / koordinat asal paip yang dihebuhkan oleh puok-puok PAS kelentung sampai ke Songkla tu, paip tu datang dari mana? datang dari MTJA, MTJA siapa punya? Kelantan punya ka? kwang..kwang..kwang!!! Memang payah Kelantan hendak dapat royalti. Kena settle dengan MTJA dulu.


Map ini cukup jelas memberi tahu bukan sahaja Kelantan malah rakyat Malaysia umunya, Kelantan tidak berhak mendapat royalti sepenuhnya, maklumlah Thailand pun ada hak sebab lokasinya dan Thailand juga adalah pelabur juga dalam pembangunan kawasan JDA ini. Clear cut dalam Petroleum Act 1974 dibawah tajuk Ownership, perkara 2, barisan 3 - Dalam perairan Malaysia sepenuhnya? TIDAK!! Ia adalah milik usahasama MTJA!! jadi adakan Kelantan berhak? TIDAK!! Kelantan kena selesai dahulu dengan MTJA baru boleh sembang pasal royalti


Lagi map untuk rujukan
Rasa-rasanya gerenti PAS tidak pernah tunjuk benda ini kepada rakyat Kelantan. Ini adalah keratan rentas (cross section) Geologi iaitu JDA dikawasan bertindih. Cuba lihat minyak yang bertakung area A-18 ini, itu bersambung terus dari Thailand. Thailand ada hak claim yang cukup kuat.

Lagi map untuk difahami
Nah ini dia yang PAS cerita pasal share Petronas Carigali Hess - PC JDA Ltd itu sebenarnya adalah KONTRAKTOR disini:- http://www.mtja.org/contractors.php Bukannya apa pun, apa kena mengena dengan royalti minyak? itulah kalau dah dasar suka kelentung rakyat, jadi ertinya PR dan Fitnah berjalan seiring..!!

Ini carta organisasi MTJA, Blok A18 itu bawah siapa? Bawah Pengurusan MTJA siapa kepala dia? Mr. NOPADON MANTAJIT dan Y. Bhg. Dato' NORIYAH BTE AHMAD. Adakah Petroleum Act 1974 termasuk dengan kawasab bertindih?

Perjanjian MTJA ini dibentuk pada 1979. Zaman itu masih zaman BN, tapi apahal masa BN perintah Kelantan pun tak dapat? Sebab apa? Ku Li yang sign agreement Petroleum Act 1974 dan Ku Li juga yang terlibat juga dengan MTJA. Jadi apa pasal dia tak fight masa tu? Apa pasal PAS tak lawan masa 1990, kenapa baru sekarang? cuba tolong cerita sikit. Semua ni temberang sahaja jelah dari PAS sepatutnya mereka bersyukur dapat wang ehsan, kalau ikutkan memang tiada hak pun.

Sebenarnya isu ni straight forward, cuma putar belit PAS dan PR je. Petroleum Act 1974 libatkan dua parti iaitu Federal dan State. Tapi kalau bertindih dengan negara lain, parti-parti yang terlibat jadi tak samalah dan Perjanjian Petroleum Act 1974 automatik obselete. Itu pasalnya kita tahu PR ini pembelit. Maka perjanjian dia jadi lain. Kalau Kelantan serious hendak royalti bukan buat kecoh dengan Petroleum Act 1974, tapi kena pergi settle dengan MTJA itu, cakap baik-baik insyaAllah dapat, bukan dengan perangai hamPAS yang semula jadi dengan maki hamun. Jawabnya orang tengok 'BRAND' pun dah benci.

Lagi untuk rujukan
 Royalti dengan kos operasi, yang mana lebih besar? Semestinya kos operasi. Minimum kos operasi Petronas ini adalah dalam 70% dari kos TOTAL penjualan minyak. Kalau Kelantan dapat ceduk 30% dari kos operasi Petronas dari sudut cukai tanah, cukai perniagaan, peluang pekerjaan, peluang perniagaan dengan Petronas kan lagi lebih besar dari royalti itu yang belum tentu dapat? Apa susah, bagi je Tok Bali itu pada Petronas, dia orang pacak je tiang, dah masuk duit. Tapi pada siapa kerajaan PAS Kelantan bagi?


PAS bagi pada penipu yang kata akan beri derma 4 Billion pada Kelantan, tapi sekarang apa sudah jadi? Mana projek O&G yang dijanjikan. Petronas depan mata PAS tak nampak..offer lah..tak payah nak maki hamun macam orang bangap lagi bodoh tolol!! macam tu ke nak meniaga? hebat cara Pas Kelantan nih..!!

Wakil dari MTJA 

 Jadi kesipulannya mudah, apa hak Kelantan? apa hak Pas? yang asyik kelentung!! sebenarnya Kelantan kena bijak, kalau dah tahu royalti tak ada peluang nak dapat, kena 'kaw tim' lah beb..buat secara profesional denganPetronas untuk beroperasi di Kelantan. Tak perlu royalti tu, royalti nak banding dengan kos operasi, kos operasi jauh lebih tinggi, kalau Petronas labur kos operasinya di Kelantanlagi baik untuk rakyat kelantan.


Bermacam-macam boleh diperolehi dengan adanya kerjasama tersebut, dengan peluang pekerjaan dan perniagaan dan tak payah nak gaduh-gaduh. Kalau pemimpin PAS cakap macam 'BADUA' dok maki hamun macammana lah nak tarik minat Petronas labur bisnees di Kelantan?


Psstt..jelaslah semua kepada kita PAS hanya tahu bercakap dan tak tahu buat kerja, Pas hanya tahu bercakap tapi mereka sendiri tak tahu apa yang mereka cakapkan. Yang mereka tahu maki hamun dalam ceramah 'CELAKO..CELAKO'

'ALKALETE' Mudah DiGunakan Hanya DiCampur Dalam Minuman

'ALKALETE bertindak memelihara kesihatan badan
 Kepada mereka yang diluar sana jika sedang mengalami pelbagai masalah kesihatan dengan mengguna produk 'ALKALETE' adalah pilihan yang tepat. Mencegah labih baik dari mengubat

Lihatlah ranking tentang kesihata penduduk di Malaysia  ini.
Jika anda yakin tapi tidak mencuba, anda tidak akan perolehi apa-apa kelebihan yang ada didalam produk kesihatan 'ALKALETE' ini. Andainya berminat sila klik link ini semuanya diterangkan dengan lebih lengkap http://rmsmart.com/?id=mnorkembalak

Berat Badan Ada Cara Penyelesaiannya

Adakah anda mengalami masalah berat badan?

Apakah anda percaya apa yang anda saksikan ini?

Jika jawapannya 'YA' klik disini http://rmsmart.com/?id=mnorkembalak 
Adakah anda didalam ketegori yang mengalami masalah berat badan yang merunsingkan fikiran dan mendatangkan masalah pergerakan anda? jika selama ini telah berbagai produk telah anda cuba namun hasilnya mengecewakan kini sudah ada dipasaran dan telah ramai testimoni yang mendapat apa yang mereka idamkan selama ini kini sudah tercapai. Anda bila lagi? jika anda ambil sikap tunggu dan lihat jawapannya anda tidak akan dapat sampai bila-bila selagi anda sendiri tidak mencubanya.

Untuk mendapatkan penerangan seterusnya anda klik disini http://rmsmart.com/?id=mnorkembalak

Pooodah..la..dey.. idea sudah pocik ka..?

Puan Jijah kata inilah anugerah Tuhan 
Pandai juga rupanya si Nuar ni buat lawok poodahhh... kalau si Nik Aziz nak menjawat jawatan walaupun dah tua dan selalu uzur sehinggakan lansung tiada peluang bagi rakan-rakan dalam parti fahaman sempitnya nak mengambil alih tempatnya, ini kan pula si Nuar nih..yang masih ghairah nak jadi PM dengan mengatakan akan letak jawatan jika sekiranya Pakatan Haram tidak berjaya merampas Putrajaya pada PRU-13 ini. Lagi satu kali cakap sama dia 'pooodah' Itu pandikuty jangan cakap sama tarak baik kehkehkeh..

Idea sudah pocik ka? kelentunglah lagi pada semua rakyat di Malaysia ni, itu ini dan begitu begini, manalah tau..kan lebih teruk dikutuk dari diterima. Tak cukup selama ini Pas memecah belahkan perpaduan Melayu datang PKR tolong tokok tambah. Dap bukan saja bertepuk tangan malah ponggong babi mereka ikut sama bertepuk dan mereka tunggu masa sahaja dan ketika hendak tidas orang Melayu.

Masa dan ketika sahaja yang belum kita ketahui, lihatlah pada hari ini Melayu sudah berpecah menjadi tiga, jangan ingat gabungan antara Melayu Pas dan Melayu PKR boleh sebulat suara dalam sesuatu perkara. sebagai menguatkan hujah K.B.E sertakan link disini untuk dihayati http://peraktoday.com/wp/?p=73569

Psstt..ni tektik si Nuar nak raih simpati..!!

Perlukah Otak Pakatan Haram DiBasmikan?

Mayat yang sudah busuk

Kulit kepala diat-siat

Dan otak diperiksa
Apabila sesuatu kematian yang dipertikaikan akan kematiannya atau ingin mencari punca kematian tersebut, maka mayat itu perlu dibuat pembedahan siasatan, jadi inilah yang anda semua saksikan..uuwekk..!!

Psstt..perlukah otak Pakatan Haram itu dibasmikan? kehkehkeh..!!

Bagaikan Besi Baru Lepas Disepuh

TRUTH mampu mengembalikan kecergasan
Bagaikan besi baru lepas disepuh, menankjubkan, memang tak disangka TRUTH mampu mengembalikan kesihatan dan kekuatan badan kembali normal bagaikan dalam usia yang masih muda. Kini telah terbukti, sudah bermula di USA 2009 kini sudah berada diMalaysia awal Jun 2011

Untuk maklumat tentang produk ini anda klik disini http://YoliSmartGroup.blogspot.com dan keterangan lebih lengkap disini http://rmsmart.com/?id=mnorkembalak

Psstt.. tak adil kalau anda makan sorang isteri anda tidak diberi..Power biar ada balance bro..!!

Bahagia bersama TRUTH

produk TRUTH di http://rmsmart.com/?id=mnorkembalak 
 Mempertahan keluarga anda dengan antioksidan untuk kesihatan yang lebih baik & daya ketahanan. Dikuasai oleh superfruits ini merupakan evolusi dalam minuman kesihatan yang kaya dengan antioksida. TRUTH adalah superfruits semula jadi, vitamin, mineral, enzim probiotik dan fitonutrien formula yang mengandungi LIVE, RAMUAN AKTIF.

Setiap kandungan TRUTH memberikan keluarga anda kuasa super antioksidan yang terdapat dalam Delima, Acai & Goji, tiga superfruits hari ini yang paling dikaji. PERBEZAAN YANG ANDA AKAN DAPAT:-

A) Tenaga badan bertambah kuat
B) Kurangkan gula, kurangkan berat badan, sentiasa cergas
C) Daya ketahanan meningkat
D) Sistem imun yang kuat
E) Kesihatan keseluruhan bertambah baik

Berminat dapatkan disini http://rmsmart.com/?id=mnorkembalak
Bagaikan besi baru lepas disepuh 'berdenting-denting' sungguh menakjubkan

Berhati-hati DiJalanraya

Ingatlah mati hanya sekali dan mati biar dalam keadaan yang cantik

Perasaan pilu keluarga yang ditinggalka menyaksi keadaan yang sebegini
Dengan tulus ikhlas K.B.E nasihatkan kepada semua pengguna jalanraya hargailah nyawa anda dan nyawa orang lain. Bagi pemandu kenderaan besar jagalah pemandu kereta, penunggang motosikal, penunggang basikal dan pejalan kaki. Begitu juga pemandu kereta jagalah kenderaan kecil ini. Dengan harapan dan doa semoga pengguna jalanraya diMalaysia ini sentiasa selamat dengan pemanduan yang berhemah dan sentiasa berhati-hati.


Klik disini bertujuan jika inginkan produk kesihatan http://rmsmart.com/?id=mnorkembalak

Amalkan hidup sihat bersama ALKALETE

Dapatkan segala maklumat disini http://rmsmart.com/?id=mnorkembalak
Bagi yang belum menghidapi serangan jantung boleh mengamalkan ALKALETE untuk menghindari penyakit tersebut dan bagi yang sedang mengalaminya boleh dirawat penyakit ini dengan mengamalkan ALKALETE insyaAllah kesihatan anda akan bertambah pulih dan terus pulih dengan produk ALKALETE ini. Semuanya sudah terbukti akan keberkesanannya didalam menjaga organ dalaman serta bertindak sentiasa mengeluarkan asid dari dalam badan kita.


Untuk dapatkan produk klik disini http://rmsmart.com/?id=mnorkembalak

Antara Matinya Ahli Pas Dan Matinya SiMat Rempit

Mati katak adalah istilahnya mati yang sia-sia
Antara matinya ahli Pas dan matinya Mat Rempit akan dihuraikan diperenggan bawah artikel ini nanti, tapi sebelum itu kita kenangkankan kembali peristiwa panas yang baru berlaku dan juga yang telah lama berlaku. Dalam sehari yang lepas hebuh memang hebuh yang mengalahkan Jom Hebuh yang dianjaurkankan oleh sebuah stesen tv swasta. Dimedia eletronik dan media cetak mengesahkan Imam Mahadi mengamuk dan mati ditembak.

Imam Mahadi sentiasa muncul dan akan muncul sehingga akhir zaman, tapi Imam Mahadi yang sebenar kita sendiri telah mengetahui sebagai yang telah diterangkan didalam Al-Quran, iaitu pada akhir zaman nanti akan turunnya Nabi Isa yang ditugaskan untuk memerangi kafir dan mendaulatkan agama Islam. Dimasa itu entah siapa yang hidup dan entah generasi mana yang akan melalui kelak w.a

Walaupun identiti sipelaku yang mendakwa sebagai Imam Mahadi telah diketahui, tapi kita semua belum pasti apakah motif disebalik amukan tersebut. Jika dibuat andaian memang bermacam-macam andaian yang akan keluar sama ada positif atau negatif. Walau apa pun semuanya kita serahkan kepada pihak berkuasa yang menyiasat dan menentukan segalanya.

Ketahuilah apa kata testimoni produk Alkalete

Testimoni Produk ALKALETE

 Pencarian anda selama ini tidak sia-sia, kini semuanya sudah tersedia didepan mata. Tiada guna anda yakin dan percaya kepada produk ini jika tidak berani mencuba. Maka jawapannya anda akan mengalami penyakit yang sedia ada bertambah derita. ALKALETE sudah terbukti teramat berkesan merawat pelbagai penyakit. Produk ini sudah bermula di USA pada 2009 kini ianya telah berada di Malaysia 2011. Dalam masa yang singkat telah memperolehi ramai testimoni yang telah berjaya merawat derita penyakit yang mereka tanggung selama ini


Dapatkan produk disini http://rmsmart.com/?id=mnorkembalak 
Ingatlah setiap penyakit ada penawarnya. Allah turunkan penyakit beserta dengan penawar, maka insyaAallah produk ALKALETE ini dapat meringankan serta menyembuhkan penyakit yang sedang anda alami sekarang ini. Oleh itu janganlah berasa ragu-ragu cubalah sekarang juga. Maklumat lanjut serta untuk dapatkan produk klik disini http://rmsmart.com/?id=mnorkembalak

Macam Ni Nak Memimpin Negara, Boleh Blah..!!

Gambar ni K.B.E cilok dari blog rakan Sungai Rapat Online
Pakatan Haram @ PR baru bab menaikkan bendera pun tiada berpengalaman inikan pula hendak mentadbir negara Malaysia...jawapan dari K.B.E boleh blah lah pakatan rapuh ni yang tiada hala tuju, sesama mereka pun berantakan, tiada persefahaman lebih-lebih lagi dalam bab agihan kerusi. Tambah pula PRU-13 kini hampir menjelma tiba. Sesiapa yang bernaung dibawah pakatan haram, yang jelasnya akan bertuankan DAPigs yang kita tahu berfahaman chauvinis.

PKR pula hanya menjadi alat memacah belahkan perpaduan negara, segalanya dibiayai oleh rejim zionis. Nak harapkan Pas negara Islamnya dah terbang entah kemana. Kita lihat kedudukan Pas didalam Pakatan Haram. Pas hanya jadi 'Pak Turut' lebih malang kalau kita katakan jadi 'kaldai' tunggangan DAPig dan PKR.

Masih mahu nak pertikaikan lagi? contoh nyata, PAS terpaksa patuh kepada apa yang termaktub didalam 'Buku jinGAY'. Jadi janganlah percaya setiap laungan PAS yang kononnya mereka memperjuangkan Islam sedangkan tiada negara Islam didalam buku jinGAY!

Psstt..perhatikan kat atas tu bangap punya SAM DOL yang naikkan bendera pun tak tau mana atas mana bawah, PR hanya tahu depan dan belakang sama rasa sama sedap kihkihkih..

Cakap Tak Serupa Bikin Bikin Nak Tau Siapa?

Jawapannya ialah Nik Aziz
"Cakap tak serupa bikin dan bikin tak serupa cakap" jawapannya ialah si Nik Aziz yang dah nyata yang tak dapat hendak dipertikaikan lagi. Kenytaan ini umum mengetahui.. tapi ada yang tahu buat-buat tak tahu. Teramat malanglah orang itu. Dengar khabar pada PRU-13 ini nanti masih menawarkan diri hendak bertanding, masih hendak jadi YB dan masih inginkan jawatan MB..

Masih anda semua sudah lupa? Pada suatu ketika dahulu, semasa menjelang dan selepas PRU-10 (TAHUN 1999) Nik Aziz telah mencabar Perdana Menteri Malaysia ketika itu Tun Mahathir Mohamad supaya meletak jawatan Perdana Menteri kerana dakwanya Mahathir sudah tua dan nyayuk, sentiasa uzur. Nik Aziz berkata lagi, jika Mahathir letak jawatan pada hari ini, esok ambo pula letak sebagai Menteri Besar Kelantan. Nah...hakikatnya sekarang apa sudah jadi?


Mahathir telah meletak jawatan pada tahun 2003. Hingga kehari ini pun, sudah lebih sembilan tahun letak jawatan, Nik Aziz masih belum meletak jawatannya walau punsudah tua dan nyayuk, seperti yang telah dikatakannya kepada Mahathir. Kita semua saksikan bahawa Tun M masih dikurniakan kesihatan yang sihat berbanding dengan Nik Aziz, yang berjalan pun sudah berkaki tiga. Apakah Nik Aziz ingin menjawat jawatannya sehingga beliau berkaki empat?!!!!!!


Psstt..sama-samalah fikir dan renungkan, apa yang mampu dibuat oleh si tua ini lagi?








 

Rakan Blog K.B.E