55expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass='>

Klik to Cala Huala

Klik to Cala Huala
Klik to Cala Huala

PAS Parti Pelampau Agama Islam

Tindakan dan perlakuan golongan pelampau ini, akibatnyadari tindakan golongan tersebut bermacam-macam masalah huru hara yang mengaibkan telah timbul dalam masyarakat Melayu Islam di negara ini termasuklah:
. Sembahyang dua Jumaat serentak
. Sembahyang dua Imam
. Nikah dua kali. Pasangan yang di akad nikahkan oleh kadi kerajaan kena akad   nikah sekali lagi dengan kadi pas
. Berlaku penceraian suami isteri kerana berlainan ideologi politik
. Memutuskan silatulrahim dengan jiran. Mewujudkan puak-puak
. Memulau kenduri dan tidak makan sembelihan penyokong berlainan parti
. Tidak menyembahyangkan jenazah dan mengkebumikan mayat muslimin lain kerana kononnya kafir, kubur berasingan bagi pengikut PAS
. Mengajar anak-anak kecil, kaum keluarga serta kumpulan mereka membenci pemimpin kerajaan
. Membakar bangunan dan merosakkan harta benda orang lain
. Menghalalkan perbuatan mencaci, menghina dan mencarut
. Mengisytiharkan mati syahid ke atas mereka yang mati kerana menentang golongan yang berlainan fahaman
. Menganggap segala perbuatan mereka sebagai jihad sedangkan orang lain kafir walaupun melakukan perbuatan baik

Psstt..Diharap anda nilaikanlah kebiadaban PAS yang mengaku Parti mereka parti Islam  

"Kera-Kera Pas" Mengangkat Orang-Orang Bodoh Manjadi Pemimpin Mereka

Parti Pas mengkui mereka mempunyai ramai ulama. Ini bertentangan dengan maksud Hadith di atas yang mengatakan di akhir zaman, tiada ulama atau ulama sudah habis di wafatkan. Menurut hadith : "Allah tidak menghapuskan ilmu (agama) dengan cara mencabutnya dari dada seluruh manusia, tetapi dengan jalan mewafatkan para ulama".
Kalau benar Pas mempunyai ramai ulama tentu kita ingin tahu dari mana datangnya mereka ini semua? Menurut hadith ini: Apabila ulama ulama sudah habis, umat manusia mengangkat orang-orang bodoh menjadi pemimpin mereka.

Oleh itu jelaslah yang parti Pas mengangkat orang-orang bodoh menjadi pemimpin mereka. Apakah bukti bahawa mereka ini orang bodoh? Menurut hadith di atas: Si pemimpin memberi fatwa tanpa pengetahuan, menyesatkan orang ramai, maka sesatlah mereka semuanya.

Kalau diteliti, ternyatalah kebenaran hadith dari Rasulullah S.A.W ini, kerana didapati bahawa Nik Aziz banyak mengeluarkan fatwa, yang sebelum ini tidak pernah di keluarkan oleh ulama muktabar atau imam yang mujtahid seperti imam Shafie, imam Maliki, imam Al-Ghazali, imam Nawawi dan lain-lain lagi. Persolannya yang timbul ialah adakah kesemua imam-imam ini kurang alim, sehingga tidak dapat mendahului Nik Aziz mengeluarkan fatwa yang menghalalkan perbuatan memaki dan menghina sesama Islam? Bagaimana pula fatwa Nik Aziz yang mengatakan Allah mencarut?

Persolan seterusnya ialah Pas berkata: "Cuma ulama sahaja yang layak menjadi pemimpin". Kalau begitu sudah tentu semua calon dari parti Pas, mestilah terdiri dari ulama. Masalahnya ialah sejak bila Fadzil Nor, Mohammad Sabu dan Mahfuz Omar menjadi ulama? mereka semua mengaji dekat mana? berapa juzuk Al-Quran mereka hafal? jangan-jangan mereka inilah orang-orang bodoh yang diangkat oleh Pas sebagai ulama..!!

Ketahuilah sesuatu yang disampaikan oleh Rasulullah S.A.W adalah benar dan sebagai orang Islam kita kena yakin dan berpegang teguh kepadanya. Oleh itu marilah kita renung bersama-sama siapakah manusia yang dimaksudkan sebagai sesat dalam hadith tersebut diatas.

Psstt..ulama kah atau ular semak?

Amanat Hardy "BESI' Awang

Kepada anda yang tidak tahu membaca Jawi saya taipkan dalam bahasa Rumi:

AMANAT
TUAN GURU HJ. ABDUL HADI AWANG
"Saudara-saudara sekalian, percayalah! Kita menentang UMNO bukan kerana nama dia UMNO. Kita menentang BN, bukan kerana nama BN. Kita menentang dia kerana di mengekalkan perlembagaan penjajah, mengekalkan peraturan kafir, mengekalkan peraturan jahiliyyah. Oleh kerana itulah kita menentang mereka.

Percayalah saudara-saudara, perjuangan kita adalah jihad, ucapan kita adalah jihad, derma kita adalah jihad dan kerana kita berjuangan dengan puak-puak ini, kalau kita mati kerana berlawan ini, mati kita adalah mati syahid, mati kita adalah mati Islam.

Kita tidak payah masuk Yahudi, kita tidak payah masuk Kristian, kita tidak payah masu Hindu, kita tidak payah masuk Buddha, kita jadi kafir dengan mengatakan politik suku agama suku."

PAS
(Parti Islam SeMalaysia)
...........................................................

AMANAT HADI AWANG - Menzalimi Islam

Dalam peristiwa berdarah di Memali, Baling, Kedah pada 19 November 1985, seramai 18 orang termasuk Ibrahim Libya telah terkorban kerana "TERPENGARUH" dengan amanat Hadi Hadi Awang yang mengkafirkan UMNO.

Jawatankuasa Majlis Fatwa Kebangsaan  bagi Hal Ehwal Agama Islam yang bermesyuarat pada 3hb dan 4hb Februari 1986 telah mengistiharkan bahawa Ibrahim Libya dan pengikutnya sebagai "Penderhaka dan Berdosa" kerana tidak ta'at kepada negara Islam Malaysia. Malaysia adalah negara Islam sah mengikut pendapat terkuat "ULAMAK AL-MUHAKKIKUN" berasaskan pegangan mazhab Imam Al-Shafie.

Majlis Agama Islam Negeri Kedah pula menetapkan kumpulan Ibrahim Libya telah menyerupai "Bughah" dan bukan "mati syahid Ma'araakah". Parlimen yang meluluskan kertas putih pada 11 Mac 1986 denganjelas mengaitkan peristiwa hitam itu dengan Amanat Hadi Awang.

Amanat Hadi Awang telah melahirkan golongan pelampau agama yang berwatakkan seperti berikut:
1. Taksub kepada pemimpin mereka sahaja.
2. Keras kepala, keras hati dan degil.
3. Bertindak keras yang buka bertempat.
4. Bersikap kasar dan agresif terhadap orang lain.
5. Jahat sangka terhadap orang lain.
6. Gemar menabur fitnah dan mengkafirkan sesama Islam.

Makna kepada kafir mengkafir ialah kemuncak perlakuan jahat kerana apabila seseorang Islam dikafirkan bermakna kehormatan, harta benda, darah dan nyawanya halal untuk diceroboh. 
   
Psstt.. Power Rock wooo Amanat Hardy "BESI" Awang nih...

Kiblat PR adalah FREEMASON

KIBLAT PAKATAN RAKYAT ADALAH FREEMASON - Pakatan Rakyat kini sudah diambang kemusnahan, selepas PRU-13 nanti kita semua akan menyaksikan pretasi yang merudum dan menjunam kebawah diantara tiga parti ini terutamanya kepada parti PAS dan PKR. Rakyat kini telah ramai yang sedar akan kesilapan mereka dimasa lalu yang memberi sokongan terhadap gabungan antara parti TIGA ABDUL ini.

Saksikan lambang diatas dapat menceritakan keadaan yang sebenar. Bulan purnama PAS telah diterjah oleh roket DAPigs sehingga roket tersebut patah dan bulan purnama PAS terbelah dua..!! Maka lambang tersebut telah menjadi lambang pilihan PKR. Ada rahsia besar disebalik lanbang ini klik - kenapa Anwar guna simbol Freemason? persolannya adakah anda sudah mengetahui simbol ini apa? dan jika dan tahu. adakah anda ingin bersubahat?

Ramai yang sangka kononnya Anwar Ibrahim seorang tokoh yang hebat, berjaya mempengaruhi parti PAS dan DAP menjadi rakan sekutunya untuk menumbangkan UMNO - Barisan Nasional, disebaliknya ada hajat secara lansung dapat memenuhi hajat Tuan Besar PKR adalah dari golongan Yahudi. Politik yang dipraktikkan oleh Anwar banyak menggunakan wang...selama mana politik wang dapat bertahan?

Sebenarnya Anwar tidak sehebat mana..!! dengan sekali petik PAS dan DAPigs akan segera datang tanpa perlu membuang waktu, kerana..!!! hasrat DAPigs ini punyalah cita-cita yang teramat besar, didalam Malaysia hanya kuasa saja yang mereka perlukan..bab ekonomi mereka sudah menjadi segala juara didalam negara kita ini.

Berbalik petik sekali walau berada dalam suasana bulan gelap pun PAS akan segera datang. Kerana tujuan PAS ini punyalah besar hajat mereka, diantaranya untuk membalas dendam terhadap UMNO, berikutan PAS adalah parti serpihan dari sayap UMNO bermula pada tahun 1951 klik - PAS ADALAH PARTI SERPIHAN YANG BUSUK HINGGA KE USUS bermula dari sikap pemimpin nya dimasa itu iaitu Tuan Haji Fuad Hassan sehingga turun kepada pemimpin PAS sekarang termasuk kera-kera PAS dimasa ini..!!

Psstt..cerita lebih pun tak guna link sudah ada klik aje lah untuk mengetahui nya.

"MALU"

MALU - Seruan ini pertama ditujukan kepada saya (penulis) kedua kepada manusia yang berbangsa Melayu yang beragama Islam dan khususnya kepada puak-puak PR lebih-lebih lagi kepada penceramah-penceramah mereka yang suka dengan kata nista dan maki hamun. Elaok lah ambil panduan dibawah ini untuk mencatikkan kembali akhlak anda yang dah tercemar.

ANTARA sifat yang sangat dipertahankan oleh Islam ia mempunyai kaitan yang rapat dengan iman, ialah sifat malu. Orang yang suka menggunakan perkataan yang lucah dan keji mencerminkan ketandusan sifat tersebut dalam dirinya. Sabda Nabi S.A.W. (maksudnya): "Malu itu sebahagian dari iman, dan iman itu dalam syurga; manakala kelucahan adalah daripada perangai yang kasar (al-jafa'), dan perangai yang kasar itu dalam neraka" (al-Bukhari dan al-Baihaqi), Memandangkan pentingnya menjaga lidah daripada menuturkan kata-kata keji, kerana ia mempunyai kaitan yang rapat dengan iman, Rasulullah melarang umatnya memaki sekalipun terhadap syaitan.

Abu al-Malih menceritakan kepada seorang sahabat katanya: Satu ketika aku menaiki kuda bersama Rasulullah S.A.W.; tiba-tiba kudaku tergelincir, lalu aku berkata: "Celaka syaitan". Rasulullah S.A.W. bersabda: "Jangan kamu berkata: Celaka syaitan; kerana jika kamu berkata begitu syaitan akan membesar hingga menjadi sebesar rumah. Sebaliknya katakanlah: Bismillah; jika kamu berkata demikian syaitan akan mengecil hingga menjadi sebesar lalat" (Abu Daud).

Dalam sebuah hadis yang lain Rasulullah bersabda: Janganlah kamu maki syaitan, tetapi hendaklah kamu mohon perlindungan dengan Allah daripada kejahatannya" (lihat al-Sayuti, al-Jaami' al-Soghir).

Daripada nas-nas yang dipaparkan diatas jelas menunjukkan bahawa memaki dan mengucapkan kata-kata yang kotor dan lucah adalah perbuatan yang sangat dilarang dalam Islam. Dan saya berpendapat apa yang dipaparkan itu sudah memadai bagi mereka yang ingin mencari kebenaran semata-mata untuk menentukan pendiriannya.

Psstt...Pok Nik kata 'TUHE PUN MENCARUT'..?!!!

HARAM, BERDOSA UNDI DAP

Abdullah Sa'amah 
KOTA BHARU - Abdullah Sa'amah berkata, adalah haram dan berdosa untuk umat Islam menyokong DAP yang secara terang-terangan menentang penubuhan negara Islam serta perlaksanaan hukum hudud.

Pengasas Pondok Geting, Tumpat, Abdullah Sa'amah berkata, umat Islam juga tidak boleh menyokong mana-mana pihak yang bekerjasama atau menjalin pakatan dengan DAP pada pilihanraya kerana sokongan itu turut membawa kemenangan kepada DAP.

Beliau berkata, agenda perjuangan DAP berbeza dengan MCA dan MIC dalam Barisan Nasional (BN) yang digolongkan sebagai kafir harbi iaitu tidak membawa kemudaratan kepada kedudukan Islam dan umat Islam.

"Perjuangan DAP tidak terima Perlembagaan negara, mereka mahu sama rata Islam dan bukan Islam, kuil dan masjid juga mahu samarata. Wajib orang Islam dalam Pas, UMNO dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) menolak DAP yang mencari jalan hendak menguasai negara melalui undi pada pilihanraya.

Pssstt... Pas sokong DAP tak gapoh sebab demo tak ISLE kehkehkeh!!!

Adakah Kesihatan Anda Begini?

 Jika ANDA ada tanda atau kesan-kesan awal diatas adalah punca dari keasidan badan. Atau ASID berlebihan dalam badan. KENAPA???

KERANA faktor pemakanan sekarang! ANDA ADALAH APA YANG ANDA MAKAN, Dissyorkan mengambil 80% makanan beralkali dan hanya 20%  makana berasid. Contoh makanan beralkali ialah sayuran dan buah-buahan. 80% alkali = sebakul sayuran MAMPUKAH ANDA MEMAKAN SAYUR-SAYURAN SEBAKUL SEHARI?

Kenapa Impian Anda Tidak Jadi Kenyataan?

Anda mampu melaksanakannya
 Kenapa impian anda tidak pernah menjadi kenyataan? jawapannya terlalu mudah, kerana anda sering membiarkan segala peluang didepan mata anda itu berlalu begitu sahaja. Anda mungkin pernah menyaksikan kejayaan orang lain didepan mata, mengapa mereka berjaya sedangkan anda tidak?

Jadi peluang yang hadir didepan mata anda sekarang ini rebutlah ia, jangan juga ianya berlalu tanpa dicuba. Disini saya kongsikan bagaimana untuk anda mendapat apa yang anda impikan selama ini menjadi kenyataan klik disini dan juga klik disini dan anda rangkumkan ianya jadi 3 dalam 1 InsyaAlah saya doakan anda berjaya.
Pastikan anda berjaya Sini Sini Sini

Hebat Ke, Pandai Ke, Apa-Apa Ke? Inilah Dia Otak Rafizi

NOW Satu lagi NGO baru 
Inilah dia otak Rafizi tubuhkan sebuah lagi NGO baru...........

NOW - memang ditubuhkan, selari dengan tarikh pilihanraya yang semankin hampir. Semua orang dalam PKR tahu, mereka sedang nantikan DANA besar dari Turki yang dikatakan akan tiba ke Pantai Malaysia dalam banyak cara dan kaedah. Semuanya memerlukan transaksi yang sahih dan bernas. Maknanya, memang menjadi tanggungjawab besar PKR, untuk memastikan DANA besar itu sampai dalam keadaan yang selamat.

Agenda NOW adalah seperti berikut satu lagi platfofm kemasukan DANA Turki 

1) Berfungsi sebagai badan pemantau yang menilai secara berkala prestasi urustadbir, tata berkala (govermance) dan ketelusan kerajaan dan agensinya (termasuk syarikat berkaitan kerajaan);

2) Berfungsi untuk mendedahkan skandal-skandal besar yang cuba dilindungi oleh mana-mana badan yang berkepentingan awam;

3) Melindungi dan menjaga kebajikan pemberi maklumat melalui Dana Perlindungan Pemberi Maklumat (Whistleblower Protection Fund) yang menanggung kos guaman, kos hilang sara diri dan lain-lain;

4) Menjalankan program kesedaran untuk menggalakkan lebih ramai pemberi maklumat tampil kehadapan; dan

5) Melatih lebi ramai aktivis yang berkemahiran menganalisa skandal dan melakukan pendedahan.

Psstt..MEWAH RAFIZI LEPAS NI LAYAN DANA TURKI!

Alkesah sebuah rumahtangga

Hati terguris perasaan terhiris, berat mata memandang berat lagi bahu memikul
Apakah kesudahan kesah rumahtangga bagi wanita ini, semasa artikel ditulis saya tidak tahu sama sekali. Cuma kesahnya saya ambil dari halaman ini MP PKR Halau isteri? jadi dalam hal ini saya tidak mahu menyentuh perkara ini dan membuat komen yang berunsurkan politik. Kerana bila kita katakan bab rumahtangga ianya tidak hanya pada satu kaum atau sesebuah parti.


Akan tetapi saya terpaksa juga sentuh sedikit kerana ianya terjadi kepada golongan ahli politik berkenaan. Alangkah kesalnya kerana orang yang berpengaruh yang membawa harapan rakyat bersikap sezalim ini terhadap pasangan yang dinikahinya selama ini bukan sahaja ada mempunyai anak malah sudah ada seorang cucu.


Kalau perkara sebesar mana sekalipun yang melanda, jika dibawa berbincang insyaAllah ianya ada cara dan jalan penyelesaian yang baik tanpa perkara dalaman boleh diketahui umum. Jadi mahu tidak mahu wanita ini (gambar) sudah pasti membuat aduan kepada pihak yang berwajib untuk menghuraikan masalah yang melanda rumahtangganya, yang dirasakan wanita berkenaan ianya sudah dizalaimi.


Jadi nama lelaki tersebut sudah pasti tercemar dengan kesah beliau bertindak zalim terhadap isterinya kerana sudah ada mempunyai orang ketiga. Tidak salah pada hukum agama Islam seorang lelaki itu boleh menikahi wanita lebih dari seorang dan tidak lebih bilangan empat dalam satu masa. Islam membolehkan dengan garis panduan yang adil sekiranya mampu dan kena adil dan tidak bersikap zalim.


Untuk itu saya tidak dapat menghuraikan panjang lebar perkara ini, kepada pembaca blog KBE boleh membacanya melalui link yang telah saya sertakan diatas itu.

Pssttt bab rumahtangga tak boleh nak hentam keromo

Imej PAS Hanya Tinggal SORBAN & JUBAH Saja!

Inilah sahaja Imej Pas yang tinggal 
Inilah sahaja imej Pas yang tinggal. Sejak akhir-akhir ini Pas dikecam hebat kerana membelakangkan Islam iaitu selepas bekerjasa dengan DAP. Parti ini yang digelar sebagai barua, balaci, kaldai tunggangan dan anjing kepada parti chauvinis dan rasis Cina itu. Dan Pas yang telah gagal 100 peratus menangkis gelaran ini apabila terus menerus mengikut telunjuk DAP, hatta didalam isu ktitikal bagi Umat Islam, seperti isu murtad sekalipun.


Dengan PRU semakin hampir, Pas nampaknya benar-benar keliru dan buntu untuk mengembalikan imej Islam yang kini "hanya tinggal sorban dan jubah" sahaja. Demi perkara ini Pas cuba melobi, maka berduyun-duyun artis 'tak laku' dan tak 'berapa cerdik' menyertai Pas. Namun tetap hambar kerana artis-artis yang tak laku dan tak berapa cerdik ini mengeluarkan kenyataan, yang bukan sahaja merugikan Pas malah telah merugikan arti itu sendiri!


Skripnya cuma kita tidak pasti sama ada disusun oleh Pas atau keluar dari hati dan mulut artis yang tak berapa cerdik itu sendiri w.a maka masyarakat memandang sini akan keIslaman Pas. Justeru tak dapat tidak Pas terpaksa kembali memainkan isu hudud untuk menarik kembali sokongan umat Islam. Ini semua hanylah sebagai bahan promosi demi meraih undi dari masyarakat Melayu, sedangkan hakikat sebanarnya hudud itu tidak wujud dalam perjanjian atas persetujuan Pas itu bersama DAP dan PKR.


Tindakan ini membuatkan DAP benar-benar hilang sabar terhadap Pas. Karpal pantas membuat kenyatan tegas bahawa sebarang cubaan Pas memperkenalkan hudud dinegara ini dengan buruk niat dan idak ikhlas dari apa keputusan Muktamar Pas yang lalu, iaitu untuk melupakan negara Islam dan membina negara berkebajikan, lantas Presiden Pas Haji Abdul Hadi membuat kenyataan, didalan alquran pun tiada mengatakan negara Islam.

Sebenarnya Pas tidak berjaya memainkan kembali isu hudud ini, malah ianya tidak mampu untuk meningkatkan sokongan terhadap parti itu, sebenarnya hudud bukan isu yang akan membawa PAS mahupun PR untuk ke Putrajaya atau kemana-mana, kerana semua orang tahu bahawa ianya hanyalah retorik Pas semata-mata. Pas tidak akan tidak melaksanakannya. Ini berikutan dari beberap kenyatan terbuka dari oarng-orang kanan dalam Pas itu sendiri seperti kenyataan Husam Musa dan juga Nasrudian Hasan Tantawi itu sendiri.

Jadi kalau ada yang masih lagi mahu menyokong Pas itu bukanlah untuk memperjuangkan hudud dan Islam, tetapi sokongan dan dendam kesumat untuk menumbangkan musuh yang dianggap kafir oleh Pas iaitu Melayu UMNO dan sekaligus Barisan Nasional itu sendiri.

Psstt.. Imej Pas hanya tinggal pada sorban dan jubah diatambah sedikit janggut sejemput kehkehkeh..

Nik Aziz Kaki Putar Alam

Inilah hakiaktnya 
Bila aku katakan Nik Aziz dah nyanyuk atau kaki putar alam no1 di Malaysia dan artikel ini pula aku postingkan kesemua lebih dari enam puloh buah group Facebook yang aku sertai, jawapannya aku sudah tahu.Posting aku ini akan diserbu oleh penganut-penganut agama Pas, dan maki hamun itu memang sudah biasalah semua orang dah tahu. Almaklum penganut-penganut yang dah ujub lagi taksub ini bukannya mereka tahu untuk berhujah dengan berfakta untuk menepis dan menangkis kenyataan yang dibuat dengan hujah dan fakta yang diberi.

Yang mereka tahu hanyalah maki hamun, lebih-lebih lagi yang dah minum air basuhan kaki Nik Aziz ini!! Aku pinjam kata-kata Che Det dalam blognya.. dalam bulan puasa inipun jelas kepada semua Nik Aziz menipu lagi..?!! Kita semua telah dengar setiap kali menjelangnya PRU hududlah yang berkumandang, bukan pula aku menolak hudud hukum Islam yang ingin dilaksanakan..tapi kalau hanya sekadar cakap sahaja demi nak meraih simpati umat Islam di Malaysia ini hanya membuatkan aku bertambah meluat mendengarnya.

Dan lagi satu isu, yang tidak pernah lekang dari mulut penganut-penganut Pas ini iaitu berkenaan royalti Minyak Kelantan. Pas sememangnya sembunyikan fakta kebenaran bertujuan demi kepentingan politik semata-mata bagi rakyat yang tidak tahu akan segala fakta kebenaran mereka akan berasa marah terhadap kerajaan pusat kerana mereka percaya, pembohongan yang dilakukan oleh Nik Aziz dan kuncu-kuncunya. Jelas mereka ini tiada otak untuk berfikir, sedangkan perkara ini telah diserahkan kepada mahkamah untuk menentukan, jadi sabar dan biarlah mahkamah yang membuat keputusanya.

Lagi satu dah jadi trend Pas sepanjang mereka memulakan ceramah terutamanya diKelantan bab hudud dimuncung!!! mereka sahaja..Aku nasihatkan kepada rakyat Kelantan bukalah minda anda seluas-luasnya, janganlah percaya bab hudud yang dicanangkan oleh Pas dan Nik Aziz ada dalilnya disini terang-terang kenyataan Husam Musa yang dibuat di Kota Bharu pada 22 Disember 2011 bahawa Pas mengakui perlaksanaan undang-undang Hudud dan Qias akan ditangguhkansekiranya Pas berjaya mengambil alih Putrajaya pada masa akan datang.

Ini adalah kerana ia rakan kongsi, parti Keadilan Rakyat (PKR) dan DAP yang sememangnya telah tidak bersetuju dan ia telah termaktub dalam perjanjian yang telah dibuat dalam buku jinGAY!!! PKR dan DAP yang membantah hudud sejak dari awal rancangan lagi. Jadi kenapa Pas dan Nik Aziz masih meneruskan pembohongan lebih-lebih lagi dibulan yang mulia ini (Ramadhan).

Bab kata aku akan dimaki oleh penganut-penganut Pas ini lantaklah kerana aku berkata yang benar, mungkin dalam bualan puasa ini juga mereka boleh mamaki hamun kerana puasa hanya disiang hari, sebelah malam orang tak berpuasa kahkahkah..lantak korang lah..!!! kerana buat kata Ustaz Fatul Bari pengikut-pengikut Pas booo saya, saya sabar!!

Psstt...Pas dan pembohongan berjalan seiring..!!!

Rakan Blog K.B.E