YB yang BENGONG lagi BANGANG


 Tumpat - ADUN Wakaf Bharu, Datuk Che Abdullah Mat Nawi mempersoalkan tujuan Barisan Nasional (BN) berjanji membina masjid besar di negeri ini jika parti itu menang di Kelantan sedangkan aktiviti ilmu di sekat. Menurutnya tidak perlu di bina masjid besar kalau aktiviti ilmu di sekat, kerana UMNO ini suka menyekat program ilmu yang di hadiri oleh orang ramai.

"Buat gapo ada masjid besar di negeri ini, biar penuh dulu masjid yang mana ada ni, UMNO cuba masuk dalam masjid tetapi tugasnya sekat aktiviti di masjid terutama nya yang boleh memberi ilmu kepada masyarakat," katanya.

Membina masjid besar di negeri ini antara tujuh janji yang di umumkan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak yang bakal di laksanakan bagi memajukan Kelantan jika mendapat mandat rakyat pada Pilihan Raya 13 (PRU-13) akan datang.

Projek terbabit merangkumi pembinaan Lebuh Raya Kuala Krai-Kota Bharu, pembinaan stadium baru, masjid besar dan perumahan rakyat dengan peringkat permulaan membabitkan 3,000 unit. YB bengong lagi bangang, mengingatkan rakyat Kelantan supaya menjaga negeri tidak di rampas oleh BN agar judi tidak di bawa masuk ke negeri Kelantan. CUBA LIHAT DISINI

Pssstt... masjid besar "jange" tokong besar "tak gapo"...!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular