55expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass='>

Klik to Cala Huala

Klik to Cala Huala
Klik to Cala Huala

Karaoke Hanya 600 Meter Dari Rumah Nik Aziz

kes sebenar dalam pakatan
(Gambar diatas) kes dalaman Pakatan Haram, apa yang ingin diperkatakan disini iaitu dengan tajuk posting ini. kita mengimbas kembali kenyataan Tok Guru suntut, dalam kenyataan tersebut pemimpin tersohor bagi penganut agama PAS di Kleantan berkata "Pemberian wang Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) yang diketegorikan sebagai memberi makanan kepada haiwan, tidak sebagai mana PAS yang memberi ilmu kepada rakyatnya".

Lihatlah aksi ditempat kejadian peristiwa ini dirakamkan hanya 600 meter dari rumah Tok Guru Suntut Nik Aziz. Inilah. "Muziknya kuat, pergaulan bebas, wanita dan lelaki tanpan segan silu menari dikhalayak ramai, itulah yang berlaku di Pulau Melaka, dimana lokasi tersebut tidak sampai 1 kilometer dari rumah Nik Aziz dan juga Masjid Tok Guru".

Bukan tujuan paparan ini untuk memalukan sesiapa akan tetapi, bila dinilai dari kata-kata Tok Guru Suntut sebelum ini, bahawa "Pas bukan beri wang, Pas beri ilmu kepada rakyatnya". Inilah hasil kerja penat lelah dakwah yang disampaikan oleh Pas kepada rakyatnya di Kelantan.

Bukti-bukti jelas, "Kami juga mempunyai bukti bahawa di Kelantan terdapat sebanyak 17 buah pusat karaoke yang beroperasi sehingga jam 4.00 pagi malah ada yang beroperasi 24jam". 

Jelas dari sikap riak, ujub dan takbur Tok Guru Suntut ini telah memakan dirinya sendiri, semuanya ini dari apa yang ditinjau dinilai dari segala-gala kata-kata dari Tok Guru tersebut.

Pssstt... Psy Gangnam "mu kena tutup aurat".

Janji Buluh Kasap Hujung Lebuh Pangkal Lesap

Janji sahaja habuk pun tak ada

Berjanji sememangnya mudah, kita boleh cagarkan bulan dan bintang dan apa-apa sahaja. Semuanya ini kerana keinginan hajat agar tercapai tapi... selepas apa yang dihajatkan itu sudah tertunai apakah janji yang telah dibuat itu pula terlaksana?. Memandangkan negara Malaysia kian hampir untuk mengadakan PRU-13, maka setiap parti yang bertanding akan membuat manifesto iaitu sebagai janji, ada yang mentakrifkan manifesto itu bukan janji, kalau bukan janji, manifesto itu apa kejadahnya?

Apa yang ingin disentuhkan disini, pada kali ini Pakatan Haram sudah menjanjikan sesuatu yang tidak mampu mereka lakukan..perkara ini pasti tidak mampu mereka laksanakan. Diharap kepada rakyat, jangan mudah terpengaruh janji-janji manis yang telah di buat oleh Pakatan Haram.

Contoh.. hanya RM50 sahaja untuk ibu-ibu tunggal di Selangor dan banyak lagi janji-janji mereka sehingga sekarang masih tidak di tunaikan, itu baru RM50 hanya kepada ivu tunggal yang bilangannya tidak seramai mana pun. Pada kali ini janji yang lebih besar dan teramat berat untuk Pakatan Haram laksanakan..!! iaitu RM500 kepada Penjawat Awam.

Mari sama-sama kita hitung dan nilaikan antara bilangan ibu tunggal dan Penjawat Awam. Ibu tunggal di Selangor ada berapa bilangan jika di banding kan Penjawat Awam yang bilangannya tidak kurang dari 1.4 juta dikalikan RM500...inilah janji yang dikatakan "Janji Buluh Kasap Hujung Lebuh Pangkal Lesap: Awas jangan terpengaruh dengan janji Pakatan Haram.

Psssttt...tepuk dada tanyalah iman 

ALLAHURABBI

ALLAHURABBI
Allahurabbi Tuhan yang menjadikan sekalian alam. Hanya kepada Mu tempat kami bermohon. Dengan sifat Mu yang maha pengasih maha penyayang. Kurniakanlah kepada kami limpah rahmat Mu, sihatkan tubuh badan kami, berilah kami kekuatan iman, cergaskan minda kami, sentiasa berikan kepada kami petunjuk kejalan yang Engkau redhai.

Sesungguhnya segala puji-pujian hanya pada Mu, selamatkanlah kami semua muslimin dan muslimat sentiasa dibawah naungan Mu, berkatilah perjalanan kami didunia hingga ke akhirat...amin ya Rabul alamin.

Anwar Jadi PM Negara Manalah Aku nak Duduk

Beladi Siut Beladi Suntut

Adula..adula.. kalau Anwar jadi PM negara manalah aku nak duduk? nak duduk kat Singapore masalah juga, tau di Guan Eng di hasutnya Lee Kuan Yew mantan PM tu naya aku kena rebus. Maklumlah antara DAP dengan PAP adik beradik sepusat sepusing. Hala tuju mereka sama nak jadikan negara Malaysia ni sebuah Republic.

Malu wooo.. Prime minister of Malaysia @ ada video sedang suntut Cinadoll kalau tak percaya yang dalam video apa aku nak kesah, tapi sebagai rakyat bagi sesebuah negara malu lah ada ketua semacam itu...!!

Pssttt boleh tajuk link laman lucah tu kata Prime Minister of Malaysia.. 

Anwar Tak Layak Hadi Atau Ku Li Jadi PM

Anwar Tak Layak hADI kU Li Jadi PM(

Anwar tak layak, Hadi atau Ku Li yang akan jadi PM, wow panas berapi perancangan mereka semuanya da tiru Anwar tikam @ cucuk belakang. Rupanya memang benarlah sebagai yang dikatakan orang hudud Pas boleh liwat isteri. Ini sudah hampir ternyata, Pas dalam perangcangan mereka sudah mula mengajar pihak lain juga supaya main cucuk dan jolok belakang.

Ternyata, oleh kerana kebenaran Pas juga tahu akhlak Ketua Pembangkang itu yang benar-benar buruk. Tidak layak untuk Anwar jadi PM sekiranya Pakatan Haram berjaya memenangi kelebihan kerusi dalam PRU-13 akan datang.

Majlis Syura benar-benar enggan terima Anwar untuk jadi PM kerana diselaputi moral LGBT. Penolakan itu diketuai oleh Hadi Awang, Haron Din, Haron Taib, Tuan Ibrahim dan beberapa ramai lagi nama-nama penting dalam Majlis Syura. Nama Hadi Awang dan Ku Li kemudiannya diumumkan sebagai calon Perdana Menteri, nanti jap..aku nak gelak KAH..KAH..KAH..!!!

Cara licik Pas mengtur strategi dengan senyap-senyap mengadakan perjumpaan dengan Ku Li, walau pun Ku Li akan bertanding atas tiket BN tapi.. bila kemenangan berpihak kepada Ku Li dalam BN, beliau telah diajar isytihar keluar UMNO dan berkempen dalam Pakatan Haram untuk jadi PM.

Pandai Pas ajar Ku Li meliwat disini
     
Pssttt Ku Li jangan terjebak eekk nanti ayam terlepas tangan bau N.ajis

Psy Kelantan Gangnam

Psy Nik Gangnam mu kena tutup aurat
Psy-Kelantan-Gangnam sedang gila meroyan. Semasa BR1M bantuan rakyat satu Malaysia yang pertama dikeluarkan, Nik Aziz juga seru kepada rakyat kelantan mengatakan wang tersebut boleh diambil kerana wang itu berhak diterima kerana rakyat membayar cukai.

Kini BR1M 2.0 sedang diagih-agihkan kepada rakyat yang berhak menerima bantuan tersebut. Tapi kali ini betapa baculnya mulut Nik Aziz, kiaskan sesiapa yang mengambil wang pada kali ini adalah sebagai haiwan, lembu, kambing, ayam dan sebagainya kerana binatang mempunyai berbagai-bagai nama termasuk jugalah babi DAPigs

Nik Aziz Rasuh orang Asli
Tapi pada dahulu juga Nik Aziz bapa binatang. Sila lihat gambar pemberian kepada kaum asli di kelantan, semasa hampir PRK-Manik Urai
Pada kali ini, keluarnya BR1M 2.0 habis semua rakyat Kelantan dibinatangkan oleh Nik Aziz. Sekarang ini sedang hebuh diperkatakan didalam media-media kenyataan yang disifatkan betapa baculnya tua terkutuk ini yang tidak tahu menilaikan nikmat kesyukuran.
Pssttt...huhuhu gue juga dah terima dua kali BR1M..

Selepas PRU-13 Pangkalan Tentera Israel Akan Dibuka Di Port Dickson

Dap Parti Komunis
DAP parti Komunis
Selepas PRU-13 pangkalan tentera Israel akan dibuka di Port Dickson, bukan itu sahaja banyak lagi akan dilakukan perubahan, selain perkara di atas ada dua puloh empat perkara akan dilakukan di Malaysia selepas PRU-13 ini jika kerajaan Barisan Nasional tidak dapat mandat dari rakyat.

Agama rasmi di Malaysia itu nanti, agama Islam sudah di gantikan dengan agama Kristian sebagai agama rasmi. Bab ini pertama. Selain dari itu, NGO Melayu akan di hapuskan - contoh, PEKIDA & PERKASA. Sudahlah Kristian agama rasmi, mata pelajaran agama Islam akan di mansuhkan.

Adakah? Panglima Angkatan tentera dan Ketua Polis Negara sudah bersedia jawatan mereka akan di lucutkan dan akan di ganti dengan bangsa Cina. Bersedialah anda dari sekarang kerana perkara ini ada termaktub didalam 25 perkara yang akan ditukar, selepas PRU-13 ini nanti.

Kenalkah anda kepada Mohamed Razali Bin Awang, DAP pernah tawarkan wang 1Juta agar beliau tidak membocorkan rahsia ini. ikutilah kebenaran dari apa yang saya sampaikan diatas itu.

Pssttt...PAS terang-terang berkubur didalam kandang DAPigs

PAS-cibai-DAP

PAS CIBAI DAP

Ulama sesat lagi menyesatkan. Tahaluf Siyasi Pas wajib di tentang. Selama ini di belakang di depan dan dimana sahaja pemimpin Pas berceramah konon nya kini rakan sekutu mereka telah memahami Islam jadi dengan itu membohongi penganut-penganut nya agar memberikan sokongan pada yang tidak berbelah bagi.

Maka hasrat kita (PAS) melaksana kan negara Islam dan negara berkebajikan akan tercapai. Pada hal setiap apa yang di hasratkan oleh DAP rakan sekutu mereka PAS terkuncam tanpa dapat membantah, Bagaimana pemimpin PAS boleh katakan bahawa DAP telah menerima Islam sedangkan bekas Naib Pengerusi DAP, Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim mengingatkan orang Melayu dan umat Islam agar tidak tertipu dengan pembohongan DAP menjaga kumpulan masyarakat tersebut.

Malah beliau turut membayangkan agama Islam dan orang Melayu dinegara ini akan porak peranda sekiranya di perintah oleh DAP yang tidak pernah menghormati sentimen masyarakat itu. kenyatan penuh [di-sini]
 
Pssttt.. tahaluf siyasi Pas wajib ditentang

Janji Manismu Janganlah Masam

Tengah khusuk berzanji tu
Dengar khabarnya, penyanyi lagu janji manismu, Aishah atau nama sebenarnya Wan Aishah Wan Arifin 48, dikatakan bakal bertanding pada Pilihan Raya Umum 13 (PRU-13) tidak lama lagi. Ini berikutan terdapat sumber memaklumkan bahawa penyanyi berkenaan bakal menjadi artis pertama bergelar Yang Berhormat (YB) sekiranya menang bertanding.

Jika kalah gelaran YB langsung tak payah dan Janji Manismu janganlan MASAM...!!!

Bagaimana pula dgn ustazah yang ini?
Rasa-rasanyalah kalau beliau tidak dicalonkan dalam Pilihan Raya Umum 13 (PRU-13) ni..dah tentu wooo..meroyan sankan dia. Almaklumlah sudah berpeluh sekujur tubuh saban hari dan masa landing sana landing sini berceramah, alih-alih tak terpilih maunya tak 'GILO'

Jangan akhirnya nanti bila tidak terpilih..hihihi..dia masuk DAP atau PKR kerana dalam Pas tak leh cari make..

Pssttt...dalam Pas ustaz dan ulama ramai yang dah keluar dari parti tersebut

Bukan saja air kaki air contoi Hadi juga dah di minum


Jika di nilai dari apa yang diceritakan oleh seorang penyokong Pas berusia 73 tahun yang hanya mahu dikenali sebagai Haji Majid sahaja yang berasal dari Kampung Batangan Terengganu. Hakikatnya bukan sahaja air kaki yang telah di minum oleh penyokong Pas, malah tidak keterlaluan "AIR CONTOI" Hadi juga telah di minum oleh mereka.

Apa nak jadi ni? fahaman dan ajaran ilmu apa yang digunakan oleh Haji Hadi Awang jam 3 pagi berendam dalam kolah Masjid Rusila, untuk tujuan apa? punyalah teruknya pemimpin Pas ini? Sumber Berita Disini Nik Aziz pula bagaimana di Kelantan?

Bagi orang Pas yang tidak menyaksikan kejadian ini, mereka menganggapnya jenaka Tapi...bagi Haji Majid itulah kali terakhir beliau menjejak kakinya di Masjid Rusila.

Pssttt..fuhhh..air mineral CONTOI Hardy BESI Ah Wang..

Haram Undi PAS

Padan sangatlah dengan perjuangan PAS sekarang ini.
Haram undi PAS, Tahaluf siyasi Pas adalah haram maka wajib kita menolak mereka atas beberapa fakta, antaranya Pas bukan parti dominan dalam pakatan dan kerjasama itu dibuat dengan parti DAP yang kita tahu menolak penubuhan negara Islam. Sebelum bertahaluf siyasi, perjuangan Pas adalah menubuh negara Islam tetapi selepas itu matlamat mereka berubah iaitu mahu kerajaan berkebajikan, hudud bukan lagi agenda utama dan mendoakan kemusnahan sesama Islam.

Tahaluf siyasi yang sebenar telah dilihat jelas didalam Barisan Nasional (BN) iaitu UMNO sebagai 'imam' manakala MIC dan MCA adalah 'makmum'. Berbeza tahaluf siyasi didalam Pas, DAP adalam imam PKR dan PAS adalam makmum..!!

Agak terlambat beberapa pertubuhan bukan kerajaan (NGO) yang dianggotai para ulama, tok guru pondok, imam dan ustaz membuat pengisytiharan memberi undi kepada Pas adalah haram pada pilihanraya umum ke-13 (PRU-13) adalah haram. Tapi...ada fakta jelas penyeliwengan perjuangan Pas dahulu dan kini... sudah jelas dimata umum.

Kegagalan Pas mempertahankan Islam terutama penggunaan kalimah Allah oleh bukan Islam tidak boleh dimaafkan sama sekali. Malah demi politik.. PARA PEMIMPIN PAS SEOLAH-OLAH JAHIL AGAMA.  klik...>@#$%^&<.. Diantara fakta Pas perlu ditolak, kerana mereka (PAS) menyatakan sokong padu kepada ketua pembangkang Anwar Ibrahim.

Anwar sebagai yang kita tahu, turut menyokong hasrat DAP meskipun bertentangan dengan keputusan Majlis Syura Pas. Orang seperti Anwar kita tidak boleh terima kerana terlalu nyata perjuangan Anwar membenarkan kalimah Allah digunakan kepada orang bukan Islam

Kerjasama Pas kononnya atas nama tahaluf siyasi sebenarnya hanya pada nama sahaja. Hakikatnya apa yang berlaku "Pas hanyalah KALDAI DUNGU tunggangan DAP. Tahaluf siyasi Pas adalah haram dan wajib kita menolaknya.

Pssttt lelong agama kerana parti sendiri mau fikir beb..

Mangkin Tua Semangkin Terkutuk

Nik Aziz Perlu Bertobat
Bekas Timbalan Pas, Nasharudin Mat Isa yang dipecat daripada menganggotai Dewan Syura Ulama Pas minggu lalu memberi peringatan berbentuk sindiran kepada pemimpin tertentu yang selama ini menguasai Pas secara peribadi. Menurut beliau, Pas bukan hak individu dan tidak seharusnya ditentukan oleh seorang individu didalam apa jua keputusan terbabit parti itu.

Pas ada lebih kurang 1 juta orang ahli, Pas bukan milik individu, tidak ada mana-mana individu yang boleh memdabik dada menyatakan Pas milik dia, dia sahaja ada hak untuk mentafsir. "Contohnya boleh menjadi Mursyidul Am orang lain tidak layak, dia sahaja yang layak jadi Mursyidul Am. Dia sahaja layak jadi Presiden. Pas ada 1juta orang ahli, Pas ada dasar, Pas ada perlembagaan dan sistemnya tersendiri.

Pada masa yang sama, Nasharudin turut menyangkal dakwaan Mursyidul Am Pas, Nik Aziz, dimana penggugurannya dari Dewan Syura Ulama Pas itu menyebabkan keahliannya didalam Pas juga dengan sendirinya terpecat. Sedangkan beliau difahamkan oleh Presiden Pas Datuk Seri Hadi Awang bahawa beliau masih lagi menjadi ahli Pas kerana....

Terdahulu Nik Aziz dipetik sebagai berkata, "Tidak penting sama ada dia (Nasharudin) telah menerima atau tidak surat dari Majlis Syura memaklumkan dia sudah dipecat atau menunggu jawapan mengenai status keahliannya, hakikat apabila "lafaz cerai" (lafaz cerai suami isteri) telah dilakukan, dia secara rasmi bukan lagi ahli parti didalam Pas".

Justeru semua orang memang dan menyangkakan bahawa kenyataan Nasharudin itu bulat-bulat ditujukan kepada Nik Aziz. Kerana Nik Aziz sahaja sering dilihat, sering sahaja menjadikan sesuatu platform itu hanya milik dirinya sahaja. Sikap Nik Aziz yang sering memutuskan sesuatu mengikut nafsu serakahnya turut berlaku terhadap perkara ghaib yang berada dalam pengetahuan Allah seperti masuk syurga, neraka dosa dan pahala sesorang itu.

Jika kerja Allah pun Nik Aziz berani mencampurinya, apalah sangat dengan kerja parti. Maka tidak hairanlah pada September tahun lalu, Nik Aziz dikatakan awal-awal lagi telah meninggalkan mesyuarat Majlis Syura Pas kerana tidak berpuas hati setelah mendapati agenda mesyuarat lansung tidak menyentuh isu Nasharudin. Sedangkan pada 31 Ogos sebelum itu Nik Aziz telah dikunjungi oleh Anwar Ibrahim dan desas desus mengatakan Anwar telah mengarahkan Nik Aziz supaya memastikan usaha menyingkirkan Nasharudin juga mula kedengaran.

Di akhir kenyataan Nik Aziz diatas, apabila ditanya oleh wartawan isu pemecatan tersebut Nik Aziz berkata "sekarang dia dah janda, siapa hendak boleh ambil" Jelaslah kepada kita semua bertapa angkuh dan bongkak sikap Nik Aziz yang di panggil oleh kera-kera Pas sebagai "tok guru sekali gus diiktiraf sebagai ulama".

Pssstt..butanya mata hati kera-kera Pas ini.

Psy rocks Penang Gangnam style

Habislah...habislah inilah kerana bantah nasihat Nik Aziz Psy Gangnam sah-sah dah dedah kan aurat kah..kah..kah

Bantu BN Kita Lucutkan Kerakyatan Ambiga

amBIGAI berselindung disebalik NGO
Kepada seluruh rakyat Malaysia yang cintakan kedaiman, untuk kita hidup dalam suasana harmoni dan aman, jika ingin semua itu tercapai maka kita perlu berikan mandat besar kepada Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya umum ke-13 (PRU-13) dapat membentuk kerajaan yang kukuh serta dapat meminda Perlembagaan Persekutuan, supaya dapat melucutkan kerakyatan diantaranya "anBIGAI" yang sering membuat huru-hara dengan segala hasutan.

Pernah beberapa kali terlibat didalam demontrasi berSHIT, menghasut dan menimbulkan huru-hara didalam negara, sehinggakan merosakan harta awam dan juga mengancam nyawa. Diantaranya pernah peserta bershit terbalik dan memijak kereta peronda polis diwaktu dan ketika itu ada anggota didalam kereta tersebut.

Perlembagaan boleh dipinda hanya sekiranya kerajaan yang mentadbir dapat majoriti dua pertiga di Parlimen. Tun M berucap di Cheras menyeru pengundi dapat membantu Barisan Nasional (BN) pada Pilihan Raya Umum ke-13 nanti. "Kita pinda Perlembagaan kita kena dapat dua pertiga undi di Parlimen. Kalau tidak kita tak dapat, kita tak boleh pinda sebab itulah PRU-13 ini tolong beri kemenangan kepada BN", katanya.

Oleh itu rakyat perlu sedar, demi cintakan negara dari anasir-anasir yang dibiayai oleh pihak-pihak tertentu yang inginkan Negara Malaysia berada dalam huru-hara kita dapat nyah kan kerakyatan mereka dari bumi kita yang tercinta ini, amBIGAI perlu dilucutkan kerayatan nya supaya dengan itu dapat memberi peringatan kepada individu-individu yang lain.

 Pssttt...tak ada anBIGAI aku tak dapat tengok berSHIT..!! puok-puok PAS pun tak ada yang guling-guling atas jalan.

Jadi Kaldai Lebih Teruk dari Jadi Kuda

PAS Kaldai dungu yang jadi tunggangan
Kalau setakat imej kuda tak mengapa juga, ni lebih teruk dari kuda dah jadi kaldai. Itulah nasib PAS didalam status mereka (PAS) bersama Pakatan Haram. Ada hati sering di laung-laungkan oleh (PAS) konon nya nak ganti UMNO. Kalau PAS lebih baik lebih sempurna dan lebih jati perjuangan nya tapi hanya cakap tinggal cakap, hajat dah pasti 100% tak kesampaian.

Penolong Setiausaha Pemuda Umno Bahagian Kuala Nerus, Amir Amri Mohamad berkata, dengan kedudukan PAS yang tidak dominan, ia menjelaskan bahawa penyertaan parti itu dalam PR tidak lain hanya untuk memberi keuntungan kepada parti lain memandangkan PAS mempunyai kelebihan undi kaum Melayu.

Menurutnya lagi, walaupun Setiausaha Agung PAS, Dato' Mustafa Ali menegaskan PAS tetap menjadi tulang belakang PR, namun kenyataan nya itu dilihat cuba menyembunyikan perkara sebenar. "Kalau PAS mahu menjadikan Malaysia negara Islam, dia patut bertanding banyak kerusi di peringkat Parlimen tetapi ini sebaliknya dan pimpinan PAS pula memberi tahu mereka masih lagi tulang belakang. Ini memperlihatkan mereka cuba menutup isu," katanya.

PKR sekali lagi mendominasi bilangan kerusi Parlimen yang ditandingi pada Pilihanraya Umum Ke-13 (PRU-13) berbanding lagi dua komponen PR, PAS dan DAP. Mengesahkan perkara itu Mustafa bagaimana pun enggan mendedahkan kerusi yang diperuntukan kepada setiap parti.

Mengulas lanjut, Amir Amri berkata, PAS sebenarnya cuba mendapat sokongan rakyat dan cuba memujuk mereka dengan kenyataan  bahawa parti itu tetap menjadi tulang belakang PR. Bagaimana pun katanya, keadaan itu tidak akan berlaku dan PAS sebenarnya tiada peluang mentadbir negara apatah lagi membentuk sebuah negara Islam di bawah PR.

Dalam masa yang sama. beliau menasihatkan rakyat tidak tertipu dengan agenda politik PR yang hanya mahu menumbangkan Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya umum kelak. Beliau menjelaskan, sekiranya rakyat masih tidak mampu melihat perkara ini sebaliknya, tidak mustahil kuasa politik Melayu tenggelam di negara sendiri.

"PAS TIDAK BOLEH PERINTAH NEGARA SEBAB KERUSI TIDAK CUKUP. JADI KITA MIMTA PENGUNDI PAS BUKA MATA DALAM MENILAI PERKARA INI SEBAIK MUNGKIN".

Pssstt..Kata Khalid Gagap manifesto bukan janji..!!?

Panas Gosip Janda Yang Ada Benda

Panas gosip panas
Bukan sahaja laris di pentas ceramah PAS, Abby Abadi sekali lagi menjadi perhatian ekoran dakwaan hubungan nya dengan artikel terkenal, Dato' Raja Kamarul Bahrin. Pertengahan tahun lalu, Abby turut dikaitkan dengan nama Exco Kerajaan Negeri Kelantan, Dato' Takiyuddin Hassan. Namu hubungan itu dikatakan tidak bertahan lama apabila Dato' Takiyuddin mendapat maklumat Abby mempunyai hubungan lain yang lebih 'istimewa'.

Lebih menimbulkan persoalan, Abby Abadi dilihat bersama Raja Bahrin di sebuah hotel di Kuala Lumpur. Kunjungan pelakon Gerak Khas itu dalam siri program politik politiknya bersama PAS ke Terengganu turut disambut oleh Raja Bahrin. Secara kebetulannya, Raja Bahrin yang juga suami kepada artis, Noryn Aziz turut dikaitkan sebagai calon Menteri Besar menggantikan Abdul Wahid Endut sekiranya PAS berjaya menawan Terengganu.

Menurut sumber dalaman PAS, Abdul Wahid tidak dicalonkan untuk jawatan itu berikutan hubungan dinginnya dengan Presiden PAS, Dato' Seri Hadi Abdul Awang serta kegagalam Wahid Endut sebagai Ahli Parlimen Kuala Terengganu dan Pesuruhjaya PAS Terengganu. Raja Bahrin yang disebut-sebut sebagai calon PAS di DUN Ladang turut mendapat sokongan pemimpin kanan PAS dari Kuala Nerus dan Dungun serta sokongan 'belakang tabir' dari ADUN Batu Burok, Dr. Syed Ahmad Nawawi.

Sebab itulah, Abby begitu kerap turun ke Terengganu dalam program politiknya bersama PAS menjelang pilihanraya, Abby menjadi pilihan Raja Bahrin untuk program politiknya di Terengganu. Perkara ini turut dicemburui jentera PAS yang lain kerana Abby dikatakan mendapat bayaran lebih daripada Raja Bahrin serta PAS sendiri. Raja Bahrin dilihat begitu aktif bersama program-program PAS, ceramah, makan diwarung-warung kopi bersama rakyat biasa dan turun padang bersama jentera pilihanraya PAS.

Pssttt... Aku copy paste jahh..Abby jadi isteri kedua bakal Menteri Besar kalau PAS berjaya tawan Terengganu pada PRU-13 ni wehh ganu kite

Punyalah Fanatiknya Ahli PAS yang Sekor Ni

DiTetak Oleh Ahli PAS Yang Fanatik
Memang CELAKO sepatutnya Nik Aziz kena bagi amaran kepada penghulu kampong terbabit jangan nak berpolitik tapi buat cara samseng. Kesah berlaku di Tanah Merah Kelantan, disebuah kampong seorang pemuda cedera dikepala kerana ditetak oleh seorang pemuda yang dipercayai penyokong tegar lagi taksub kepada PAS.

Gara-gara memasang bendera dan sepanduk Barisan Nasional (BN) di Kampung Batu 5 1/2, Jalan Bendang Nyior. Kejadian itu berlaku jam 6.45 petang ketika Mohd Dasuki Yusoff, 31 (gambar) sedang meninjau setuasi disebuah jambatan berdekatan kampung berdekatan untuk memasang bendera dan sepanduk.

Ketika berada dilokasi tersebut, sebuah kereta yang dinaiki oleh tiga orang lelaki telah menghalang agar tidak menggantung sepanduk serta bendera (BN) dilokasi berkenaan. Mohd Dasuki mempersoalkan tindakan lelaki terbabit yang melarangnya, kerana sebelum ini tidak ada pihak yang melarang bendera PAS dipasang dikawasan yang dikuasi oleh BN.

Mungkin kerana tercabar dengan kata begitu, seorang daripada lelaki yang juga ketua kampung tersebut meluru keluar dari kereta terus menumbuk muka Mohd Dasuki. Tidak selesai dengan kejadian itu, setelah Mohd Dasuki pulang kerumahnya ia didatangi oleh seorang pemuda berusia dalam lingkungan 26 tahun yang menaiki sebuah motosikal terus memarahi tentang kejadian diatas jambatan itu.

Ketika bertikam lidah dengan lelaki terbabit, tiba-tiba lelaki itu terus mencapai sebilah parang lalu menetak dibahagian kepala Mohd Dasuki. Sebaik saja Mohd Dasuki cedera pemuda terbabit melarikan diri, dengan meninggalkan motosikalnya diperkarangan rumah berkenaan. Mohd Dasuki dikejarkan kesebuah Hospital Daerah Tanah Merah (HTM) untuk mendapatkan rawatan.

Akibat dengan tragidi ini, satu laporan polis telah dibuat di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Tanah Merah. Ketua Polis Daerah Tanah Merah, Deputi Superintendan Abduk Aziz Mahmud, mengesahkan laporan kes itu sedang dalam siasatan.

Psssttt..ini lagi satu bukti yang jelas ahli-ahli PAS yang taksub      

Rakan Blog K.B.E