55expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass='>

Klik to Cala Huala

Klik to Cala Huala
Klik to Cala Huala

Anak Haram Lidah Biawak

Anak haram jadah Lim Guano Ehh lidah biawak. Dasar anak haram sepanjang keturunan. Cuba baling batu sembunyi tangan. Aku malas nak huraikan panjang lebar. Korang tengok gambar-gambar dibawah ini baru korang semua faham sepenuhnya
.
Anak Haram Lidah Biawak



Anak Haram Lidah Biawak
 Diatas kenyataan yang berbeza dari apa yang telah dikeluarkan. Surat dibawah ini adalah "ARAHAN" bermakna mesti patuh dan dituruti. Memang dasar anak gampang..


Anak Haram Lidah Biawak

Tanamkan Semangat Cintakan Negara

Tanamkan semangat cintakan negara. Marilah sekurang-kurangnya kita hadirkan dalam diri kita mengucapkan kesyukuran kepada Ilahi yang telah memberikan negara kita Malaysia berada dalam kemakmuran, hidup sentosa dan aman damai. Terlepas negara kita dari dijajah walau pun terdapat kes-kes yang membuatkan ketidak harmonian sesama kita di Malaysia ini semoga dapat ditangani bermuala dari sekarang oleh semua pihak.

Dalam pada itu kita ucapkan fatihah kepada perajurit-perajurit yang telah gugur demi mempertahankan kedaulatan Malaysia yang kita huni sekarang ini. Tanpa perjuangan dari mereka semuanya belum tentu kita berasa hidup selesa sekarang ini.

Bagi yang berkeupayaan berbuat sedikit pegorbanan, kibarkan jalir gemilang dikediaman kita, dipermis-permis perniagaan, ditempat-tempat kita bekerja..biarpun dalam kebun kita pun tidak mengapa..kerana tanda kita telah berjaya. SELAMAT HARI MERDEKA YANG KE56 KEPADA SELURUH RAKYAT MALAYSIA.


Tanamkan Semanagt Cintakan Negara


Psssttt...yang bersalah dan dalang dalam percerobohan Lahad Datu nampaknya masih MERDEKA!!

Angin Tidak Ribut Tidak Pokok Bergoyang

Angin Tidak Ribut Tidak Pokok BergoyangAngin tidak ribut tidak pokok bergoyang..??!! Sudah terang lagi bersuluh.. Tentu ramai yang dah tahu kenapa Ketua Menteri Pulau Pinang Lim GUANO EHH telah mengharamkan penayangan sebuah filem yang berjudul TANDA PUTERA dari ditayangakan dinegeri itu. Mengapa dan kenapa semua kita orang Melayu sudah tahu sebab-sebabnya, kerana didalam filem tersebut telah mengimbaskan kembali kegiatan celaka DAP yang terlibat pencetusnya PERISTIWA 13 MEI.

Oleh kerana itu Bapak pencetus peristiwa tersebut iaitu Lim Kit Siang khuatir masyarakat Melayu akan terbakar api kemarahan kembali terhadapnya dan juga kepada bangsa Cina di Malaysia ini. Hanya Melayu dalam PAS dan Melayu dalam PKR sahaja yang buta semua punca peristiwa hitan yang berlaku pada 13 Mei 1969. Bagi Melayu Umno ianya tetap terpahat dalam ingatan. Itu satu dari punca dan Pimpinan DAP Pulau Pinang ingin tunjukkan kuasa mereka. Maka dilain kali banyak lagi yang akan diharamkan oleh mereka.

Mungkin diantara seperti lagu negaraku juga akan diharamkan dimainkan di Pulau Pinang kerana kerajaan yang mentadbir adalah DAP, berikut akan diharamkan juga kibaran jalur gemilang dan akhir sekali diharamkan orang Melayu masuk Pulau Pinang amacam Tuan-tuan POWER TAK DAP ini nanti?
Saksikan video dibawah ini dan dengar dengan teliti...

Menteri BN Yang Wajib Dikencing

Menteri BN Yang Wajib Dikencing
Menteri BN ini wajib dikencing..kerana tidak faham akan kedudukannya sendiri didalam kerajaan. P. Waytha Moorthy didesak supaya meletak jawatan Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri kerana gagal memahami kedudukannya dalam pentedbiran kerajaan.

Exco Pergerakan Pemuda Umno Datuk Sohaimi Shahadan berkata Waytha Moorthy tidak sepatutnya membuat kenyataan yang megikut emosi seolah-olah beliau masih lagi seorang pemimpin anggota badan bukan kerajaan.

"Kalau hendak jadi hero, beliau kena lepaskan jawatan. Ini soal jenayah, bukan boleh main-main mahu hentam keromo. Sebelum keluarkan kenyataan harus dikaji terlebih dahulu kenapa pihak polis bertindak demikian? Kaji sebab musababnya..

"Polis ada Prosedur Standard Operasi (SOP) mereka dalam menjalankan tugas serta memerangi penjenayah dan mereka ada maklumat lengkap dan ini bukan lah kejadian pertama yang berlaku, Pemuda mendesak kalau mau jadi hero elok lah lepaskan jawatan yang disandangnya sekarang ini. Duduklah diluar dan berkokoklah semahu-mahunya.

Barua Punya Worang

Barua punya worang..tak tau balas budi banyak cilaka punya hindraf. Sendiri punya bangsa tak mau jaga..lagi mulut banyak besar mau jaga worang punya kerja. Lu mau jadi Hindraf punya hero ka?



Barua Punya Worang


Barua Punya Worang
Barua Punya Worang
Anda mahu POWER? ok kalau mahu klik >> CATUABA<<


CATUABA

CATUABA
Perkenalkan sesuatu yang berupaya membantu masalah tenaga anda. Ramai dikalangan kita berasa kan kurang semangat apabila badan kita keletihan saban hari menghadapi segala tugas yang kita kerjakan. Badan akan berasa kepenatan yang teramat sangat setelah kita habis berkerja, lebih terasa lagi apabila sudah berada dirumah dan selepas mandi dan makan kita sudah hilang mood dan mata mula terasa mengantuk.


CATUABA
Perkara ini sama saja diantara suami dan isteri. Tahukah anda kebahagian suami isteri dalam kajian yang dibuat 50% bermula ditempat tidur. Adakah setelah kelitihan kedua-duanya terus tidur dan esuk bangun pagi kebahagian itu dirasai? tentu tidak ya tuan dan puan..kerana tanpa rutin hubungan kelamin kita terlepas oleh kerana keletihan yang saban hari kita alami tanpa kita ada makanan kesihatan tambahan untuk tenaga. CATUABA mampu mengembalikan kebahagian intim suami isteri. Untuk penerangan yang lebih lengkap berkenaan produk CATUABA anda klik >>DISINI<<

Lucu Ke Tidak

Lucu ke tidak? dalam sebuk-sebuk nak jadi hero untuk membela penjenayah dapat pula ugutan bunuh dari penjenayah ekekeke...lawok tahap gaban ni..ada juga peguam yang nak cari makan dan publisiti dengan bermacam-macam gaya.


Lucu Ke Tidak
Apa tak lucunya? bila dapat ugutan kononnya kerana nak membela 5 penjenayah yang ditembak mati oleh pasukan polis... dengan alasan bahawa pihak polis salah guna kuasa @ kejam...dah tu nak buat report pada polis tentang ugutan tersebut dan tunjukkan bukti dapat peluru hidup yang entah mungkin darimana peluru tersebut diperolehi..!!

Itulah yang dikatakan lucu..dah tuduh polis kejam dan sebagainya, septutnya buatlah report pada askar ke..pada komunis ke..biar mereka tembak je.. polis yang dikatakan salah guna kuasa dan kejam itu...!! barulah betul. Kalau benar peluru itu datangnya dari ugutan tersebut..aku nasihatkan ko telan...je..jang oiii...!! habis cerita tutup kesah.
Mahu tambah power klik link ini

Kalimah ALLAH

Kalimah ALLAH
Kalimah ALLAH tetap terpelihara. Keputusan mahkamah sememangnya sudah dijangka...kerana undang yang ada megikut perlembagaan yang sedia ada yang tidak pernah dipinda. Inilah kelebihan Barisan Nasional yang mentadbir negara sejak dari dulu sehingga kini. Kalau Malaysia ini ditadbir oleh Pakatan Rakyat (PR) segala-galanya mereka akan ubah. Dari segala sudut dan berbagai lagi cara seperti negara berdaulat sistem beraja perlembagaan akan ditukar kepada Republik, kesamaan sama rata dan tiada lagi keistimewaan kepada bangsa Melayu dan Peribumi.

Keputusan yang dibuat oleh tiga panel hakim diketuai oleh Datuk Seri Abu Samah Nordin yang bersidang bersama Hakin Datuk Abdul Aziz Abdul Rahim dan Hakim Datuk Rohana Yusuf. Oleh itu masyarakat Islam dinegara ini jagailah peraturan, adab Islam dan hukum Islam supaya jangan kita sendiri cemarkan.

Polis Bertindak Salah

Polis Bertindak SalahPihak Polis bertindak salah tidak mengikut kehendak Pembangkang @ PR. Sememang jelas RACIST nya Parti DAP Chauvenist ini dan patutlah ketika melancarkan kempen dahulu Nurul Izzah juga telah menyatakan akan mengurangkan anggota Polis di Malaaysia ini. Rupanya mereka PR ini ada sebab-sebab tertentu. Anggota Polis Malaysia serba tak kena dimata pembangkang di Malaysia ini.

Penang, 5 penjenayah ditembak mati setelas berbals tembak dengan polis. Tahniah kerana dapat menumpaskan penjenayah upahan. Yang teramat peliknya DAP cuba jadi wira kepada kelima-lima penjenayah ini dengan cara :
a) Suruh kaum India dan ahli keluarga penjenayah tersebut yang telah mati dan tunjuk rasa tak puas hati pada polis.
b) Mengajar/draf  laporan polis mendakwa polis bertindak kejam.
c) Menyeru orang-orang India keluar beramai-ramai ikut mayat penjenayah tersebut dan jadikan mereka sebagai WIRA.
d) Menggesa NGO lain termasuk bar council/suhakan/hindraf kutuk polis.

PERSOLANNYA:
a) Yang mati itu penjenayah..adakah mereka ini ahli kepada persatuan penjenayah terbesar di Malaysia yang tak pasal-pasal jatuh simpati?
b) YB Rayes di Penang yang ajar keluarga penjenayah buat repot polis tak puas hati. Siapa dia ni? keluarga gengster 04 ke atau 36 atau 08 India?
c) Jika sesuatu kejadian polis bertindak lambat hebuh...bising..tapi bila polis menyabung nyawa berbalas tembak tetiba je..Tim Menteri Ketua Hindraf/wakil-wakil rakyat DAP dan Pakatan muncul dengan gaya nak jadi jaguh untuk tunjuk simpati kepada penjenayah dan kata polis berbagai-bagai.

Pssstt..aku nak tanya ISA dah tiada ni aktanya pula ditukar berani korang yer?!!

Walaupun lama masih tetap hot

Walaupun lama masih tetap hotWalaupun lama tapi masih hot. Ini bukan penulis yang kata dan tidak juga ustaz Nasha kata. Tentu ramai yang telah mendengar dan melihat ucapan beliau didalam sebuah video..ketika selepas beliau dipecat dari menjadi ahli Majlis Syura Pas. Dalam ceremah tersebut juga ustaz Nasha..walaupun tidak menamakan individu berkenaan tapi, semua orang tahun siapa yang beliau maksudkan.

Ustaz Nasha juga mengulang ungkapan kata individu itu? dan mempertikakannya, yang bunynya "ada kah orang yang hendak mencarai perdamaian dan mengeratkan lagi perpaduan..orang itu hendak diludah oleh individu tersebut.. Gambar diatas rasanya bertepatan dari tingkah l;aku Nik Aziz kerana telah melucutkan Ustaz Nasha dari menjadi ahli Majlis Syura Pas. Tanpa memanggil Ustaz Nasha diberi penjelasan terlebih dahulu, dengan serta merta dipecat selepas itu baru diberi surat tunjuk sebab. Jelaslah Nik Aziz menganggap segala kuasa dalam Pas mutlak hanya untuk dirinya.

Makbul dah doa pecah perut

Makbul dah doa pecah perutMakbul dah doa pecah perut yang diminta oleh Pas selama ini. Bukanlah niat penulis berbangga dengan tragidi yang mengguris hati ini, terutamanya ianya telah melibatkan saudara Islam kita. Kita kena ambil ikhtibar dari kejadian ini. Doa adalah senjata orang mukmin...jadi tidak elok dari segi akal dan akhlak memimta sesama islam itu ditimpa bala. Allah maha kaya dan adil..semuanya dipertontonkan kepada kita sekarang ini;

Dalam pada itu, pihak berkuasa perlu mengambil dan mempergiatkan usaha membenteras segala kejadian penyeludupan bahan-bahan api, seperti senjata api dan juga bahan letupan. Kita masih ingat kejadian sewaktu Mahkamah membuat keputusan tentang perbicaraan Anwar Ibrahim juga terdapat bahan letupan ditempat tersebut sewaktu orang ramai sedang menunggu keputusan mahkamah.

Janganlah nanti negara kita Malaysia ditakuti oleh pelncung asing hendak berkunjung kemari, kerana kita sudah meniru ala-ala style Thailand gitu..

DAH BERJUTA

Betul ke? kedua-dua perkara ini...!!


DAH BERJUTA


SELAMAT HARI RAYA

S sebagai menghargai kepada pengunjung-pengujung serta pembaca blog KBE yang beragama Islam, saya penulis blog KBE dengan ikhlas dan rasa rendah diri memohon maaf sekiranya terdapat segala terbitan yang keluar dari blog ini banyak yang tidak berkenan dan meyinggung perasaan para pembaca sekaliannya. Tak lupa juga di ucapkan kepada para admin blog rakan-rakan blogger yang memberi pautan blog KBE didalam blog anda, di ucapkan "Selamat Hari Raya Dan Maaf Zahir Batin".

Adalah amat dikesalkan kerana telah lama saya tidak up-grade blog kerana kesibukan beberapa perkara yang tidak dapat di elakkan - diharap dengan beberapa pautan yang ada didalam blog KBE ini menjadi penawar kepada para pengunjung sekaliannya. Sekali lagi di ucapkan "SELAMAT HARI  RAYA, MAAF ZAHIR BATIN"

SELAMAT HARI RAYA


Rakan Blog K.B.E