Save Telor Kerana Tersepit

Tak perlu tulis panjang berjela-jela, Mungkin ada sorang atau dua yang terkejut dengan keputusan mesyuarat PAS Pusat Tapi umum sudah mngetahui sebelum PAS Pusat bermesyuarat dan keputusan yang akan dikeluarkan dari pihak mereka.

Kalau ada yang masih tidak faham lihatlah gambar telah menceritakan keadaan yang sebenar yang dialami oleh ahlul-ahlul PAS ini

Save Telor Kerana TersepitMasih ada lagi yang tidak faham? Ok sila lihat di bawah ini,

DAP ada 15 kerusi
PKR ada 13 kerusi
Lompat dua orang dari PAS, menjadikan 30 kerusi yang menyokong Jijah si nyonya kipas untuk mengganti TS Khalid sebagi MB Selangor mengatasi sokongan kepada Khalid yang tinggal 28 sokongan sahaja.

PKR tidak perlukan sokong lagi dari PAS. Oleh itu mahu tidak mahu PAS terpaksa tebalkan muka dan entah ditampal dengan kulit apa kita tak pasti, terpaksa buat U-TURN menyatakan sokongan terhadap si nyonya kipas untuk calon MB Selangor yang baru. PAS takut terpinggir dari Pakatan Haram yang lansung tidak pernah berdaftar ini...!!

Keputusan Majlis Syura Ulama Pas kini mereka letakkan dipunggung sebagai perisai bagi mengelak selalu terkena liwat..!! Jelas Majlis Syuara Ulama dalam PAS kini sudah jadi sampah dan HAMPAS oleh PAS Pusat yang rata-ratanya pro kepada Pak Ketum.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular