Sariyah Jutawan Segera

Profile Fb Sariah
Sariah nama pengguna fb
 Sariah sekarang ini sudah pasti jadi jutawan segera, kerana telah mendapat wang tunai dalam ringgit malaysia berjumlah RM4800.00 wang ini diperolehinya dengan tipu daya serta muslihat yang licik. Syabas kepada perempuan yang berusia 27 tahun ini pandai dengan tipu muslihat.


Diantara nya palsukan tiket penerbangan, yang konon nya akan datang ke Melaysia berjumpa dengan rakan FB untuk terus berkahwin. Cost wang tersebut termasuk membuat dokumen izin nikah diluar negara dari kerajaan Indonesia.

https://www.facebook.com/mohd.noor3/posts/2357525027613219?notif_id=1551550979556394&notif_t=feedback_reaction_generic

Ini profil fb nya
Tambah kapsyen


Tambah kapsyen


Tambah kapsyen


Tambah kapsyen


https://m.facebook.com/sariyah.sariyah.14855?tsid=0.8399391327464805&source=result



Sariah gadis licik ini pandai mengatakan wang yang dikirim melalui Western Union dia tidak dapai tunai konon nya alasan seperti dibawah ini. Tapi rakan pengirim wang berjumlah RM1000.00 itu telah menghubungi pihak Western Union di Indonesia mengatakan wang tersebut sudah di pick up perempuan yang bernama sariah. Tulisan dibawah ini adalah alasannya dan dibawah sekali ada rakaman suara antara pihak pengirim degan wakil Western Union.







15/2/2019.Jam 9 pagi sari ke pos indonesia.di kota batam.sari tulis semua data dalam borak.

alamat beserta NOMBER MTCN WESTER UNION dalam borak tu.

lepas sari serahkan sari tunggu 5 menit.lepas tu baru lah karyawan pos cakap line internet sedang problem.sari keluar dan mereka tak bagi balik borak itu kat sari.

jam 1.20 sari balik lagi kat pos.sari tanya macam mane ape sudah baik line internet.

lagi2 mereka cakap coba esok pagi kembali lagi.

lepas esok hari nya sari kembali lagi.tapi sari coba ke BANK MESTIKA.

karyawan bank cakap kode/nomber MTCN wester union tak terdata.disitu sari berfikir nape tak terdata.sari tengok lagi baik2 padahal nomber MTCN yg sari bagi sudah betul.

sari balik dan lepastu ke pos indonsia lagi.kate orang pos uwang sudah di kembalikan lagi karna problem jaringan line.

Tadi sari sudah tanya balik ke pos perihal uwang kate abang sudah di ambil.ini baru betul.yg ambil kawan nye orang yg kerja kat pos.dia ambil diam2 nomber MTCN wester union sari itu.kawan nya berada di kawasan jambi.lepas tau macam tu sari tak terima.sari cakap dengan supervesior nya pos.uang macam mane bisa kembali lagi.mereka cakap yg ambil uwang itu sudah tak masuk kerja sudah 4 hari.sari cakap knapa sampai uwang tu ke jambi.mereka cakap karyawan batam call karyawan di jambi ambil seluruh nomber mtcn wester union.mereka sudah bawak lari uwang 15 juta rupiah dari orang2 yg nak ambil uwang

jadi abmg tak perlu tuduh2 sari dan cakap sari berbohong.

ini lah yg buat beban dalam fikiran.ujung2 problem uwang yg jadi masalah buat abang.

tau macam ini sari tak mau ikut campur perihal uwang



Sudah lah syg jangan fikir lagi soal itu. Jangan kerana nilai wang itu kita berantakan sesama kita. Abg tak mahu fikir apa lagi soal wang ini. Sudah diketahui siapa yang pickup. jadi biarlah.. Abg

serah kepada Allah segala penentuan. Abg pasrah dan redho' qado' dan qadar










Cuba lihat salinan tiket kedangan ke Malaysia bermula dari Batam ke Jakarta, dari Jakarta ke Singapore, dan dari Singapore ke airport Sultan Azlan Shah di Ipoh.





Tambah kapsyen





Tiga keratan tiket penerbangan awal
Amat malang alasan nya penerbangan deleyed, terpaksa bermalam di Jakarta dan esok nya flight ke Singapore.dan beralasan lagi setiba di Singapore tiket flight ke Ipoh habis. Dia tunda beli tiket ke Ipoh hari Sabtu kerana tiket pada Jumaat kononnya mahal. Keratan dibawah adalah tiket terbang hari Sabtu 2/3/2019 tapi sehingga jam sampai sudah cukup perempuan tidak datang dan sudah jelas penipuan teramat licik



Kepada semua lelaki harus berhati2 dengan perempun yang jelek lagi licik ini agar tidak terpengaruh dengan segala katanya yang menyakin.



Tambah kapsyen
Tambah kapsyen


Tambah kapsyen


Tambah kapsyen

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular