Courier Gdex Memang Celaka

Service courier Gdex cawangan Tasek di Ipoh memang celaka. Banyak membuat menyusahkan pengguna termasuk diri saya sendiri. Semua barangan yang saya order melalui online dan barangan itu sampai kepejabat mereka di Tasek Ipoh, pekerja pejabat tersebut buat panggilan menyatakan kiriman barang sudah sampai dan minta saya datang ambil sendiri. Saya jawab kiriman itu ada nama dan alamat hantar saja lah.

Apa dijawab oleh pekerja pejabat ini "maaf enchik alamat ini NSA (non service area) Bila saya paksa pekerja tersebut hantar kiriman order itu, pekerja bagi saya bercakap dengan pengurus atau Bos Gdex cawangan tasek Ipoh. Jawapan dari bos celaka ini juga sama. Maaf alamat saya tiada didalam sevice mereka.

Saya bagi tahu kepada bos celaka ini, kalau alamat tiada dalam service jangan terima barang kiriman. Tapi berterusan Gdex ambil barang kiriman dan panggil pengguna datang ambil barang di pejabat mereka jadi memang tepat courier Gdex cawangan Tasek Ipoh sememangnya celaka. Kalau macam ini punya cara semua orang boleh mohon lesen courier, bila barang sampai, call pengguna datan ambil, bila pengguna minta hantar jawapan mereka NSA non service area.

Tujuan kita buat belian online adalah untuk mudah dan senang. Barang yang kita order sampai kerumah, tapi bila sampai pada courier Gdex cawangan Tasek ipoh yang celaka sial ini kita kena datang ambil sendiri.

Dalam masa tidak sampai setahun saya telah buat belian online dengan kos nya berbelas ribu. Bila barangan ini, pembekal bagi kepada courier lain, barangan sampai kerumah dia orang hantar. Saya telah beri tahu kepada khidmat belian online seperti Lazada, Qoo10, Superbuy, Cincaibuy tolong jangan bagi order saya dihantar oelh Gdex kerana Gdex cawangan Tasek Ipoh tidak mahu hantar. Jawapan dari pehak servise belian online ini sama. " kamu tidak lantik courier tapi ianya dipilih oleh pembekal barangan"

Jadi inlah yang perkara membuat orang tawar hati untuk buat belian online kerana jumpa courier Gdex yang celaka ini. Semua courier selain dari Gdex akan datang hantar kiriman sampai kerumah, dia orang balik dengan selamat, tak mati pon tapi Gdex celaka tetap alasan NSA, dah tahu alamat untuk dihantar kenapa Gdex celaka ini terima barang dan susah kan pengguna.

Courier yang saya puji ialah Pos laju Malaysia, hari cuti umum pon datang hantar barang kerumah. Servis belian online yang saya puji ialah TheOneMall.com tersenarai berbagai courier didalam sistem jualan ini kita boleh pilih courier mana yang kita mahu.

Kini saya sudah tawar hati untuk buat belian online barangan saya banyak telah sampai kepada Gdex celaka cawangan Tasek Ipoh mereka tak mahu hantar. Order no yang saya buat dari Lazada seperti dibawah ini
Order no-313332839
Order no 352985239
dan ada lagi order no dari Lelong.my yang sampai ke Gdex celaka cawangan Tasek Ipoh mereka tidak hantar. semua order yang kita buat akan dimaklumkan dengan email, Jadi saya tahu barang kiriman saya sudah sampai kepada Gdex celaka cawangan Tasek Ipoh. Mungkin anda diluar sana ada juga yang terkena dengan courie celaka ini.

1 ulasan:

  1. Boikot sahaja GdEX dan poslaju. Dua-dua tak guna dan amat celaka! Ptuih!

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular