Hudud Terjelepuk, Muka Berselemus Najis DAPigs

Setiap kali berlakunya perjumpaan di antara PAS dan tuan besar mereka DAPigs dan PKR walau di mana sahaja PAS akan hangguk-hangguk kan kepala malah mereka (PAS) tiada berani langsung untuk menggelengkan kepala mereka. Ini lah hakikatnya yang perlu diketahui oleh penjilat dan pencacai PAS. Ada asas perkara ini, kerana perjuangan PAS kini bersendalkan DAP dan PKR tanpa kedua sekutu ini PAS merasakan perjuangan mereka hanya boleh kokok sahaja berderai-derai hakikatnya ekor bergelumang najis. PAS seawal perjuang mereka sentiasa mendabik dada konon nya merekalah yang memperjuangkan Islam sedang kan Umno di tuduh kafir kerana tiada melaksanakan hukum Islam didalam mentadbirkan negara.

Sekarang apa dah jadi dengan PAS? mana hudud yang mereka war-war kan? Jelaslah pemimpin PAS hanya hero dalam kampong. Hanya menyebarkan dakyah mereka beria-ia nak laksanakan hudud, tapi di tentang oleh Umno, ini lah fitnah mereka diserata pelusuk kampong. Bagi masyarakat Melayu bila berbicara bab agama mereka cepat percaya tanpa rasa was-was walaupun didalamnya terselit berbagai-bagai unsur fitnah.

Umum tahu, yang mula membangkitkan isu hudud bukanlah UMNO, bukan Najib dan bukan Tun Dr Mahathir tetapi Mursyidul AmPas sendiri, iaitu Nik Aziz setelah terdedah bahawa rakyat kelantan yang paling banyak menhidap HIV/AIDS.
Klik link ini seterusnya:-
http://mynewshub.my/2011/09/27/pas-setuju-gugurkan-hudud/ 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular