2JUTA NO HELL

2JUTA NO HELL
Berhhh...breh...
2juta no hell..bagi Hadi Awang. Rajin sangat berkokok dan menyalak sekali sekali terpalitlah najis diatas jemala Hadi Awang. "Kerana Pulut Santan Binasa, Kerana Mulut Hadi menanah pungkoq. Pada PRU-13 yang lalu Hadi Awang telah menyampai ceramah dan dalam bentuk berkempen piliharaya. Hadi telah mereka-reka cipta sama-ada dakwaan ini benar atau tidak mendakwa, Pas terpaksa meletakkan calonnya bertanding kerana mereka tidak mahu mengundi atau menerima calon yang menjadi pengedar pil kuda.

Susulan dari kenyataan Hadi Awang itu, calon PKR dan orang-orang nya telah membuat laporan polis...lalu Hadi Awang didakwa dan diperintahkan membayar RM2 Juta oleh pihak mahkamah. Ekoran dari perintah mahkamah tersebut, peguam Pas yang mewakili Hadi Awang ingin membuat rayuan supaya arahan tersebut diketepikan....kenapa pulak nak diketepikan? bayar aje lah...!!!

Duit Tabung Memali tak kanlah dah habis..kalau dah habis dah siap ke laporan dari bendahari dan juru audit. Kalau masih berkurangan duit-duit tabung tin milo, tabung buluh dan karung plastic tak boleh ke nak tampung, kalau itupun juga sudah habis...ala..ciput jerk!! DAPigs kan ada..!! anytime boleh bantu dengan syarat Pas kenalah jadi tukang salak terhadap UMNO..!!!


Kan dah jelas.. no hell 2juta buat Hadi nak seatlekan perkara ini.


Atau pon seperti gambar diatas sekali tu.. bila dua tangan mereka TERSALAM bereh...bereh 2juta tapi syaratnya pulak kenalah jadi KALDAI kepada PKR seumur hidup...

EKEKEKEK...nasib ko lah labu...!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular