Pos Laju gah pada nama


Perkhidmatan courier Pos Laju Malaysia hanya gah atau megah pada namanama . Sejak awal bulan puasa sehingga kini tarikh posting dibuat , perjalanan service mereka lebih lembab dari siput babi .

Saya telah lama buat jualan online menghantar barang kiriman sudah lebih dari tiga tahun . Telah guna courier Pos Laju tapi sejak ini telah banyak saya terima rungutan dari pelanggan, mereka kata pos laju sudah jadi pos slow.

Lihat sahaja bukti tracking diatas tarikh hantar barang 9/7/18 dari Sungai Siput ke Klng baru sampai 21/7/18 ke pos laju Klang dan belum diterima kiriman tersebut kepada pengguna yang dialamatkan

Jauh sangat perjalanan dari Sungai Siput ke Klang makan masa 12 hari masih kiriman tidak diterima oleh pengguna .

Lebih malang perjalan kiriman ke Sabah masuk ke Sarawak dahulu baru sampai ke Sabah , berapa lama masa menunggu yang terbuang . Hantar kiriman ke Kelantan masuk Terengganu dan baru sampai Kelantan.

Pengguna telah ramai bersungut tentang perkhidmatan Pos laju Malaysia sudah jadi Pos Slow lebih lembab dari siput babi .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular