BERI MAQUI- KANDUNGAN ANTIOKSIDAN TERTINGGI DI DUNIA MASA KINI

Beri Maqui-Kandungan antioksidan MasaKini Tertinggi Di Dunia.
Beri Maqui-Yang sebutannya berbunyi "mokee"- adalah sejenis buah beri unggu yang tumbuh di bahagian Chile rantau Patagonia, America Selatan, salah satu kawasan yang paling bersih di dunia dan bebas dari pencemaran alam, menjadikannya kawasan paling ideal bagi penanaman beri yang hebat ini,. Kini, beri Maqui terkenal "Buah Terhebat Patagonia" dan di gunakan secara tradisi oleh kaum asli Mapuche sebagai penawar pelbagai penyakit seperti kencing manis, demam, ulser, cirit-birit, sakit tekak dan ketumbuhan.
Beri acai dianggap sebagai salah sejenis buah yang paling berkhasiat dalam Hutan Hujan Amazon. Beri liar ini dikumpul dari pohon Acai (Euterpe Oleracea). Pati jus buah beri berharga ini, yang terkandung di dalam minuman jus kami, penuh denganvitamin B, asid lemak dan omega penting, mineral, serat, protien semula jadi, antioksidan, serta asid alagik.
sesiapa yang berminat hubungi saya mnorkembalak 012-4625097 atau 016-5580597

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular