Sinar Harian :: Suara Cakna Komuniti Anda

Semua nya angkara babi, kalau babi yang dilanggar adalah babi Namewee alangkah eloknya. tiga maut dalam kejadian berasingan satu di Perak, dua di Terengganu.
Kejadian pertama di Perak: Wanita maut motosikal di rempuh babi hutan.
KUALA KANGSAR: Seorang wanita terbunuh selepas motsikal yang di tunggang nya merempuh seekor babi hutan yang melintas di kawasan kebun getah dijalan kampong Maran, Kati, disini pagi semalam.
Ketua Polis Daerah Kuala Kangsar Superintendan Abdul Ghafar Muhamad berkata, mangsa Yeoh Eng Mooi 46, yang cedera parah dikepala meninggal dunia ketika dalam perjalanan ke Hospital Kuala Kangsar.
"Kejadian berlaku kira kira 4.20 pagi, ketika mangsa bersama suaminya menaiki motosikal berasingan dlam perjalanan dari rumah kekebun untok menoreh getah" kata nya.
Abdul Ghafar berkata, Eng Mooi kemudidan merempuh seekor babi yang tiba tiba melintas dihadapan menyebabkan mangsa tercampak diatas jalan.
Kata nya, suami mangsa yang mendengar bunyi dentuman dari belakang, berpatah balik dan mendapati isterinya terbaring dengan belumuran darah dikepala nya, lalu mengejarkan nya ke Hospital Kuala Kangsar untuk mendapatkan rawatan.
Mangsa disahkan meninggal dunia dalam perjalanan ke Hospital; Benama.
Gambar diatas ada lah mangsa kejadian di Terengganu;
klik di bawah;
Sinar Harian :: Suara Cakna Komuniti Anda

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular