Hayatilah erti kemerdekaan dan hormati kepada pejuang-pejuang kemerdekaan ini

Saya berharap kepada yang belum mengetahui tentang sejarah kemerdekaan negara kita Malaysia ini, jadi disini saya ambil gambar dan sedikit sedutan berita dari akhbar Kosmo-online beserta link artikel tersebut untuk saudara semua menghayatinya.


Inilah wajah wanita pertma yang menyerahkan barangan kemas bagi membantu rombongan Tunku Abdul Rahman Putra Al-Haj ke London untuk menuntut kemerdekaan

Kita tidak boleh mengubah sejarah, tetapi kita boleh mencipta sejarah. Apa yang lebih malangnya pihak pembangkang terutamanya yang didalangi oleh orang melayu yang bernama Mat Sabu cuba menidakkan fakta sebenar tentang pejuang kemerdekaan Tanah air kita yang tercinta ini.

PROF TAN SRI KHOO KAY KHIM pakar SEJARAH.
Menurutnya kepada orang yang cuba memesungkan fakta sejarah sebagai modal untuk menarik perhatian rakyat terhadap agenda politiknya.

 Anda klik disini - 
Kosmo! Online - Rencana Utama dan dapat membaca artikel ini dengan lengkap dan dapat memahami keadaan yang sebenar, dan diharap semoga anda tidak terperdaya dengan dakyah songsang dari pembangkang.

Jom klik dan buat duit http://worldteamchampion.com/?id=mnorkembalak jika anda percaya dan yakin, sistem ini boleh menjanakan pendapatan yang lumayan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular