Tragedi di Somalia…Jurukamera Bernama TV maut terkena peluru sesat,jurukamera TV3 cedera | Muka Hadapan


AL-FATIHAH - Terlebih dahulu kita ucapkan semoga kerja yang murni yang dilakukan oleh Allahyarham bersama rombongan dari Malaysia menghantar bantuan kemanusian Somalia telah gugur. Kita berdo'a semoga Allah mencucuri rahmat keatas rohnya..amin. Kepada keluarga Allahyarham kita ucapkan salam takziah.

Ramai dikalangan para pemerhati berpendapat rombongan misi penghataran bantuan kemanusian ke negara yang sedang bergolak yang sedang menghadapi peperangan saudara ini akan menghadapi atau akan bertarung nyawa. Kerana sebagai yang kita semua maklum, keganasan tidak kenal erti kemanusiaan, tidak kenal erti belas kasihan dan sebagainya.

Apa yang mereka pentingkan ialah matlamat dan perjuangan untuk mencapai kemenangan. Mereka tidak kenal siapa yang datang, mereka tidak peduli dari negara mana dan lambang bendera. Pengganas akan menganggap mana yang terlibat adalah bersubahat dalam menggagalkan misi dan matlamat perjuangan mereka. oleh dengan itu sebagai yang dikatakan oleh pemerhati adalah benar-benar mencabar, rombongan dari Malaysia tak dapat elak dari sasaran penembak curi. Sekarang segala yang diragukan itu telah terbukti.
Klik disini - Tragedi di Somalia…Jurukamera Bernama TV maut terkena peluru sesat,jurukamera TV3 cedera | Muka Hadapan sekali lagi kita berharap semoga keluarga Allahyarham tabah dalam menghadapi dengan musibah yang menimpa keluarga ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular