Badut Buat Lawak Pada 1 Mei

Badut Buat Lawak Pada 1 Mei
Hanya rakyat yang bangang saja boleh dipengarui olehnya
Badut buat lawak pada 1 Mei,memang aku rasa luculah kenyatan ini, tak sangka pandainya Anwar Ibrahim buat lawak. Dalam ucapannya menyatakan bahawa ada pihak dari kalangan menteri cuba memenjarakannya selama sepuloh  pulak tu....

Dan ada lagi yang aku rasakan lebih lucu dalam kenyataannya mengatakan, bahawa pemimpin Islam di London memujuknya agar jangan kembali ke Malaysia nanti kena penjara dan berjuanglah hanya di London ekekeke...sakit perut aku membaca berita yang diterbitkan ole sebuah portal.

DI BAWAH INI AKU PASTE KAN BERITA TERSEBUT:
.....................................................................................
Hari ini Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim mendakwa ada cubaan untuk memenjarakan beliau selama 10 tahun atas tuduhan meliwat pembantu peribadi beliau, Mohd Saiful Bukhari Azlan enam tahun lalu.

Menurut laporan Astro Awani, Anwar berkata beliau dipujuk oleh pemimpin Islam ketika berada di London baru-baru ini supaya tidak pulang ke Malaysia.

"Ramai (pemimpin Islam di London) yang pujuk saya untuk kekal di London, dia tahu kalau saya balik ke Melaysia saya akan masuk penjara. (Jom pakat gelak..KAH..KAH..KAH..) Oleh itu mereka meminta saya supaya saya berjuang saja di London, tetapi saya kata terima kasih, saya balik untuk berjuang di Malaysia. (Berjuang apa? hanya nak seret rakyat untuk guling-guling atas jalan kehkehkeh..hanya rakyat yang bodo saja bole ikut telunjuk badut ni..!!)

"Walaupun saya tahu, mungkin selepas ini hukuman terhadap saya mungkin lebih 10 tahun, tapi saya tidak peduli mengenai hal itu," katanya ketika menyampaikan ucapan penutup himpunan 1 Mei di jalan Raja berhadapan Bangunan Sultan Abdul Samad petang tadi.

Anwar berkata bahawa terdapat beberapa menteri berusaha untuk memenjarakan beliau kerana merasakan cara tersebut boleh menyekat kebangkitan rakyat.

"Kepada menteri-menteri yang berusaha untuk memenjarakan saya, ingat saya takut ke?KAH..KAH..KAH aku gelak woi..sakit perut aku ni..katanya lagi saya ada kekuatan iaitu doa kepada Allah dan kebangkitan rakyat 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular