Doxlim


DOXLIM Fiber

Rahsia Unggul untuk Penyahtoksikan, Pembersihan & Pencantikan Badan Anda!

Sekotak mengandungi 15gm X 15 uncang. Harga: RM125

1 uncang sehari, Bersamaan dengan pengambilan 7KG sayur-sayuran!

Fungsi:
• Meningkatkan pergerakan dan kekerapan usus
• Mengawal ketetapan masa untuk usus
• Menjaga sistem penghadaman yang bersih
• Menggalakkan flora usus yang sihat untuk pencegahan sembelit
• Meningkatkan keupayaan badan dalam sistem penghadaman dan penyerapan zat
• Meningkatkan sistem imun badan, menyahtoksik dan menggiatkan semula sel-sel badan


Bahan Utama:

Alfalfa
Daun-daun Aalfalfa adalah sejenis sumber yang sangat kaya dengan nutrisi yang berharga termasuk protein, kalsium, magnesium, fosforus, kalium dan semua jenis vitamin-vitamin, mineral surih, karoten, klorofil dan lain-lain. Ia secara tradisional digunakan untuk menjaga kesihatan saluran kencing termasuk buah pinggang, pundi dan prostat. Ia juga menyahtoksik badan, terutamanya pada hati. Ia mempunyai reputasi lama sebagai sesuatu makanan yang berzat.

Polyphenols Teh
Polyphenols teh menghalang penyerapan lemak di usus dan ia boleh digunakan sebagai bantuan berkesan dalam penurunan berat badan sambil mengurangkan risiko kegemukan. Ia juga membantu dalam mengurangkan glukosa plasma, tekanan darah serta menurunkan kolesterol LDL dan bakteria yang menyebabkan penyakit gusi.

Asid Malik
Asid Malik adalah sejenis tambahan diet, tidak bertoksik dan 100% produk yang semulajadi. Asid Malik dihargai sebagai peranannya dalam membantu badan dengan pengeluaran tenaga dari makanan dan ia telah dikaitkan dengan peningkatan ketahanan kepada para atlet.


Berminat untuk mengguna sila call atau whatsapp 0124625097

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular