Mahathir Sanggup Belanja Jutaan Ringgit Jumpa Bush – Najib



Mahathir dalam pentadbirannya banyak menyusahkan rakyat. Apa yang rakyat susah? banyak penyeleweng hak negara Malaysia telah dilakukan. Kita tunggu dan lihat setiap sesuatu yang telah dilakukan sedang disiasatdan banyak lagi akan disiatu.

 Itulah sebabnya Mahathir berusaha keras untuk merampas kembali pucuk pimpinan negara kerana, Jika beliau kembali berkuasa segala-segala kes penyelewengan yang telah dilakukan selama 22 tahun pentadbirannya akan ditutup. Zaman Mahathir setiap media cetak dan media cyber dikawal.

Jadi itu sebabnya rakyat tidak dapat tahu apa-apa dengan meluas. Tapi sekarang zaman telah berubah, Kita semua rakyat melaysia, bersatu hati tolak pimpinan zalim dan kuku besi sebagai yang telah dilakukan oleh Mahathir secara senyap itu. Sekarang zaman penghujung, Allah telah menampakkan pembalasan secara kes, sementara menunggu pembalasan yang sebenar diakhirat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular