Gelombang Merah: Inikah Perangai Seorang Ulama ?

Fuuuhh.. bukan main tegak lagi ibu jari N,ajis menongkat langit memuji dan mengakui rakan karib nya yang bukan berugama Islam, berbeza dengan apa yang terpapar didalam video yang terkandung didalam blog rakan "GELOMBANG MERAH".
Apabila sesaorang Islam itu selesai disemadi didalam kubur, talkin akan dibacakan. Diantara ayat yang dibacakan itu malaikat akan bertanya siapakah saudara kamu, maka jawab lah oleh kamu, muslimin dan muslimat adalah saudaraku.
Kalau semasa hidup kita lagi tidak mengakui Islam itu bersaudara, adakah bila menjawab soalan mungkar nangkir dialam kubur kelak baharu kita nak mengaku Islam itu saudaraku. apakah malaikat mungkar nangkir itu boleh ditipu?
Ketahui lah, apa yang kita lakukan semasa hidup itulah bekalan kita di alam kubur dan di alam akhirat. Hihihi... dalam video dan dailog tersebut N,ajis kato "ambo tanok sale" kahkahkah...lucu lah perangai tok guru keagungan PAS ini.
klik dibawah;
Gelombang Merah: Inikah Perangai Seorang Ulama?: "Apabila Melihat watak Nik Aziz video KESAWAN di tetap Permanent Sudah cukup untuk Kita mendapat Gambaran perangai Nik Aziz sebenar Yang ... Orang Adakah y."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular