mStar Online : PENDUDUK KAMPUNG POKOK ASAM MARAH, K'JAAN PULAU PINANG GAGAL TEPATI JANJI

Haram jadah ini sememangnya lidah biawak. Bukan main lagi pandai bermuka-muka menabur janji untuk membantu masaalah punduduk Pokok Asam.
Bersikap biadap didalam bulan Ramadhan yang lepas menganggu orang Isalam hendak beribadah, mereka pergi keMasjid memberi tazkirah dan menabur janji palsu.
Ini lah padahnya berketuakan DAPigs yang berfahaman ala kominis, sikap memusuhi selain dari bangsa mereka sememangnya tebal terpahat dihati.
Mana pergi nya muka-muka Melayu yang memberi sokongan terhadap kerajaan Pulau Pinang sekarang ini? Kenapa sanggup berdiam diri, sanggupkah anda melihat bangsa Melayu merempat ditanah tumpah darah sendiri dan dinafikan hak mereka.
Apakah buah pelio anda semua sudah kecut? atau perut-perut anda semua sudah boyot disogok dengan wang, kenyang tido telentang sehingga tidak peduli apa yang dilakukan kekejaman terhadap penduduk tempatan kampong Pokok Asam yang sudah berusia 100 tahun lenyap di telan DAPigs haram jadah.
klik dibawah ini;
mStar Online: PENDUDUK KAMPUNG ASAM Pokok Marah, K'JAAN Pulau Pinang Gagal TEPATI Janji

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular