PKR Parti Hingusan

Ramai yang meramal daripada awal PKR, parti ini ditubuh sehingga sekarang tidak akan bertahan lama dan kini diambang pembubaran atau dengan lebih tepat diambang kehancuran. PKR dengan lebih tepat dikatakan adalah sebuah parti Anwar Ibrahim SDN BHD dan konco-konco didalam nya adalah terdiri dari mereka yang terkecewa semasa berada dalam BN kerana tiada mendapat tempat dan keistimewaan, jadi ujudlah PKR sekarang ini.
Kita bicarakan seandainya PKR lenyap, kemana agaknya ahli-ahli ini akan berhijrah mencari tapak untuk bernaung? Sebagai yang terkandung didalam blok rakan "THE FLYING KICK" bagi yang berbangsa melayu dah tentu beralih arah kepada PAS kerana hendak membersihkan diri dengan identiti berserban dan berjubah dan simpan janggut sejemput untuk bertau-buat. Mereka-mereka ini tidak akan kembali kedalam BN kerana, sebagai ulasan didalam blog sahabat hihihi..mereka adalah kumbahan dari tong taik BN dan yang bukan berbangsa Melayu pula akan menyertai DAPigs.
Sama ada ramalan ahli-ahli kaji politik benar atau tidak sama-samalah kita tungu dan lihat.
Psstt..saya parti gerakan, KALAU TAK GERAK, SAYA TAK MAKAN..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular