Cermin dulu diri puas-puas bawa banyak ightifar baru datang keinsafan

OLeh kerana dia tidak pernah melihat cermin maka dia tidak tahu bagaimana rupanya muka dan dirinya yang sebenar. Bercakap sesedap mulut dan mengikut hati dan nafsu yang amarah.

Dari gambarannya jelas kita lihat, janggut berserabut maca "HAIRY PUSSY" raut muka tak ubah macam Hindu yang mabuk TODI. Layu muka macam penagih dadah yang melepek dalam keadaan gian.

Harap pakaian saja nampak putih bersih, tapi hati dan pekerti ternyata kotor dan keji. Inilah dia Nor Azli Musa orang kuat Nizar Jamaluddin yang turut sama menjadi penderhaka di Negeri Perak. Muka ini jugalah yang mengimamkan bersembahyang di hadapan Pejabat DAP tempoh hari.

Adakah orang semacam ini cukup akal? Masjid sudah terbina besar dan indah di seluruh Negeri boleh bersembahyang atas jalan di depan pejabat DAP.

Kalau sendiri nak mampos nak lingkup lantaklah tiada siapa yang hairan nak peduli. Setinggi mana sangat ilmu yang dimiliki, sehingga sanggup menggelar Mufti Perak S.S Datuk Harussani sebagai syaitan bisu dan bermacam-macam lagi kata kesat, hebat sangatkah dia si Nor Azli  Musa ni?

Macam ini kah tokoh sebagai seorang Islam, jangan-jangan kote dia pun terlupa mak babak di nak sunatkan agaknya...pirahhhh....lu..pandikutyy..

2 ulasan:

  1. Tidak ada nas sunah nabi & kitab PAS kata tak boleh sembahyang depan tokong DAP atau pun gereja2 kristian. Malah dalam lubang jamban Lim Kit Sial pun boleh.

    Begitulah hebatnya ajaran agama sekular PAS pimpinan N.Ajis.

    BalasPadam
  2. Ya sahabat anon 2:04, kehebatan Pas yang tak dapat kita terima, dan ke egoan mereka yang tak perlu kita geruni. Biarlah mereka dengan cara mereka.

    Allah sudah berfirman, iaitu, Allah tidak akan merubah nasib sesuatu kaum itu, selagi kaum itu sendiri tidak merubahnya.

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular