Kenapa pesawat Malaysia MH370 disasarkan?

Kenapa pesawat Malaysia MH370 disasarkan?
Sebuah kapal pengangkut America di Diegi Garcia
Kenapa pesawat Malaysia MH370 disarkan? Kehadiran sejumlah besar penumpang Cina didalam pesawat dirancang digunakan hubungannya antara komunis Cina dan Malaysia. ianya boleh menyumbang kepada kemerosotan masa depan hubungan antara kedua negara. Menyebabkan justifikasi peningkatan kehadiran Cina dirantau ini dan mungkin juga pencerobohan Cina akan datang. Ini juga boleh membantu menjelaskan mengapa pesawat Malaysia disasarkan berbanding dengan Indonesia.




Satu laluan penerbangan mungkin penerbangan MH370 dari mana ia
terakhir diperhatikan pada radar di Pulau Pinang
dengan Diego Garcia
Indonesia sudah ditangan globalis dan oleh itu tidak pernah membuat apa-apa mendatangkan bahaya dari komunis Cina, yang merupakan perciptaan globalis. Malaysia adalah satu-satunya negara didunia pemimpin yang terdahulu telah secara terbuka mengkritik IMF, Israel, Malaysia juga didakwa memberi sokongan kejadian 9/11 adalah dari kerja orang dalaman.

Malaysia mempunyai ekonomi sibuk, tetpi lebih globalis lebih suka gaya ekonomi perladangan, seperi negaran jiran Indonesia yang benar-benar dibawah kawalan globalis. Oleh kerana Malaysia tidak boleh tertakluk kepada apa  yang dikenali sebagai perang keatas keganasan melainkan Malaysia mula  secara terbuka menyokong Al-Qaeda. Hanya alternatif ayang lain globalis mempunyai adalah makan kepada Cina dan panda dan panda akan menjeput sendiri untuk makan tengah hari Al-Qaeda ataupun tidak.


Selepas mematikan trasponder, perbangan MH370 berpalin
dan menuju ke arah Diego Garcia.
Media arus perdana telah berkali-kali menekankan bahawa pada sikap tidak sabar Cina dengan Malaysia dan menuduh "ketidaksekapan" walaupun ia adalah benar bahawa keadaan huru-hara ini tidak mungkin  dapat dicapai melainkan ramai pegawai-pegawai Malaysia telah berkompromi, jadi ramai pegawai kerajaan  lain terlibat dalam mencari dan menyelamat usaha.

p/s disini KBE mohon maaf jika terjemahan ini tidak benar-benar Melayunya... lainlah macam nenek DOLL Jijah terlebih Cinanya dari Melayu..!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular