Diego Garcia

Diego GarciaDiego Garcia - Rusia "hairan" Tentera Laut Amerika Syarikat terlibat dengan Malaysia Airlines? Satu baru laporan yang diedarkan  di Kremlin (14 Mac 2014) disediakan oleh Direktorat Perisikan Utama Ketua Turus Angkatan Tentera (GRU) menyatakan bahawa Aero angkasa Angkatan (Pertahanan VKO) pakar kekal "hairan" tentang mengapa Tentera Laut Amerika Syarikat "ditangkap dan kemudia dialihkan"  sebuah pesawat Malaysia Airlines" sebuah pesawat awam dari bertujuan penerbangan-laluan kepada yang luas dan sangat berahsia Lautan Hindi asas mereka terletak di Diego Garcia.

Menurut laporan ini, Malaysia Airlines Penerbangan MH370 ( juga dipasarkan sebagai China Southern Airlines Penerbangan 748 melalui perkongsian kod a) merupakan penerbangan penumpang berjadual dari Kuala Lumpur, Malaysia, ke Beijing, China, apabila pada 8 Mac pesawat Boeing 777-200ER ini "hilang" dalam penerbangan dengan 227 penumpang dari 15 negara, kebanyakan daripada mereka adalah China, dan 12 anak kapal.

Menarik untuk diperhatikan, laporan ini berkata, dalah bahawa Penerbangan 370 sudah dibawah GRU "pengawasan" selepas ia menerima "sangat mencurigakan" muatan kargo yang telah dikesan Lautan Hindi negara Republik Seychelles, dan dimana ia pernah menjadi kapal berbendera US- kapal kontena MV Maersk Alabama.

Apa pertama membangkitkan syak wasangka GRU mengenai MV Maersk Alabama, laporan ini berterusan, ialah supaya dalam tempoh 24jam kerja-kerja pemunggahan ini "sangat mencurigakan"  beban kargo terikat untuk Malaysia Airlinesh "keadaan yang mencurigakan".
  Penerbangan 370, kedua-dua terlatiah Kuncian Tentera Laut Amerika Syarikat yang ditugakan untuk melindungi ia,  Mark Daniel Kennedy, 43, dan Jeffery Keith Reynolds, 44, dijumpai mati dibawa
Kedua-dua Kennedy dan Reynolds, laporan ini berkata, berkerja berpangkalan di Virginia Beach Virginia, maritim firma keselamatan  Trident Kumpulan yang diasaskan oleh Personel Tentera Laut Amerika Syarikat Operasi Khas (SEAL) dan Kanan Tentera Laut Amerika Syarikat Pegawai Peperangan Permukaan dan telah lama diketahui oleh GRU untuk melindungi pemindahan penting dalam kedua-dua bahan atom dan biologi diseluruh dunia.

Setelah GRU "assests" mengesahkan bahawa ini "sangat mencurigakan" kargo adalah diatas kapal Malaysia Airlines Penerbangan 370 pada 8 Mac, ini nota laporan, Moscow diberi tahu oleh China Kementrian Dalam Negeri (MSS) kebimbangan mereka dan telah menerima "jaminan" bahawa "semua langkah" akan diambil bagi menentukan apa yang telah disimpan begitu tersembunyi apabila pesawat ini memasuki dalam ruang angkasa mereka.

Walau bagaimanapun, laporan ini berkata, dan algi atas sebab-sebab masih tidak diketahui, MSS telah bersiap sedia untuk mengalihkan Penerbangan 370 dari destinasi yang dijadualkan daripada  Beijing ke Lapangan Terbang Antarabangsa Haikou Meilan (HAK) yang terletak di Wilayah Hainan (aka Pulau Hainan).

Sebelum memasuki Rakyat Tentera Pembebasan (PLA) zon yang dilindungi Laut China Selatan yang dikenali sebagai  Kepualan Spratly, laporan ini berterusan, Penerbangan 370 "ketara menyimpang" dari aruspenerbangan dan telah dikesan satelit dan radar VKO terbang ke Lutan Hindi rantau melengkapkan penerbangan hampir 3,447 kilometer (2,142 batu) ke Diego Garcia.

Kritikan untuk perhatian tentang penerbangan sisihan Penerbangan 370, pakar-pakar GRU dalam laporan ini berkata, adalah bahawa ia berlaku dalam tempoh masa yang sama bahawa semua Spratly Pulau komunikasi telefon mudah alih yang dikendalikan olen China Mobile sedang disekat.

China Mobile, ia harus diperhatikan, dilanjutkan liputan telefon di Kepulauan Spratly pada tahun 2011 supaya tentera PLA ditempatkan dipulau-pulau, nelayan, dan kapal-kapal suudagar dalam kawasan itu akan dapat menggunakan perkhidmatan mudah alih, dan juga memberi bantuan semasa ribut dan menyelamat dilaut.

Tentang bagaimana Tentera Laut Amerika Syarikat mampu untuk mengalihkan Penerbangan 370 ke Pangkalan Diego Garcia, laporan ini berkata, nampaknya telah dicapai dari jauh sebagai Boeing 777-200ER ini dilengkapi dengan (terbang-dengan-wayar FBW) sistem yang menggantikan kawalan terbang manual konvensional pesawat dengan antara muka elektronik membolehkan ia dikawal seperti mana-mana pesawat berdengung-jenis.

Walau bagaimanapun, ini nota laporan, walaupun pesawat ini boleh dikawal adri jauh, yang sama tidak boleh dikatakan sistem komunikasi yang hanya boleh diam, diikuti dengan transponder (yang menghantar lokasi dan altitud) yang telah ditutp pada 01:21

Diego GarciaApa yang kekal "membingungkan" mengenai insiden ini
tutup secara manual, dan dalam hal Penerbanga 370 laporan datanya telah ditutp pada 01:07, penganalisis GRU dalam laporan ini berkata, adalah mengapa media arus perdana Amerika masih belum menuntut daripada rejim Obama plot radar dan imej satelit Lautan Hindi dan Laut China Selatan wilayah sebagai tentera AS meliputi kawasan ini keseluruhan dari Diego Garcia seperti tiada laut lain didunia kerana perkapalan dan udara kosong yang amat penting.

Kebanyakannya sedih, laporan ini menyimpulkan, AS sebenarnya dapat menyembunyikan sebab (s) bagi "kehilangan" Pesawat MH 370 kerana mereka telah berbuat demikian selepas peristiwa 11 September 2011 apabila Bush rejim kemudian "hilang" American Airlines Penerbangan 77 dan 64 penumpang dan naka kapal selepas secara palsu mendakwa ia melanda Pentagon, tetapi yang telah disahkan oleh CNN.

p/s harap maaf terjemahan yang kurang memuaskan   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular