Missing 777 or Flying Bomb?

Mendedahkan konspirasi jahat zionis Amerika Syarikat dan yang bersekutu dengannya, keatas MH370. Sumber email perisikan Amerika Syarikat telah digodam menunjukkan bahawa Amerika Syarikat aktif  terlibat dalam merancang serangan terorisma keatas fasiliti ketenteraan di Ukraine untuk mengkambing hitamkan Rusia dengan menggunakan pesawat komersial yang telah dirampas dan kemudiannya diubahsuai menjadi "peluru berpandu"



Oleh yang demikian nampaknya, pihak Amerika Syarikat sedang menggunakan senjata "serampang dua mata" malah ia dapat melaksanakan buakan dua, malah tiga agenda serentak.

1) Menghuruharakan keadaan yang tegang di Ukraine dengan Rusia

2) Mencipta huruhara di Malaysia diatas nama "Peperangan keatas Terorisma" yang kononnya melibatkan Al-Qaeda

3)Mengeruhkan hubungan dua hala antara Malaysia dan China.



Namun pada masa yang sama, keselamatan penumpang dan krew pesawat tidaklah boleh dipastikan. Mungkin digunakan sebagai tebusan keatas kerajaan Malaysia. Sekarang tiada siapa boleh mempertikaikan dakwaan-dakwaan akan wujudnya konspirasi besar-besaran yang dirancang oleh pihak Amerika Syarikat dan sekutu-sekutu baratnya, khususnya keatas Malaysia.  Click the link Missing 777 or Flying Bomb?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular