Bila sibacul berbicara

BILA SI BACUL BERSUARA

Sudah tentu Mukhriz Mahathir terpaksa menuding jari kepada orang lain walaupun hakikat sebenar kejatuhan dirinya sebagai Menteri Besar akibat daripada kejahilannya sendiri.

Sungguh menjangkalkan apabila menyatakan bahawa Najib Razak adalah individu di belakang Muhyiddin Yassin.

Kenapa Mukhriz tidak bersama PPBM untuk keluar daripada Pakatan Harapan sedangkan PPBM membuat keputusan kolektif di dalam hal sebegini.

Semuanya kerana Mukhriz sedar, tanpa Tun M di sisinya tidak ada parti politik yang mahukan dia termasuk DAP, PKR dan Amanah.

Satu perkara yang rakyat Malaysia kena faham ialah kenapa Mukhriz bertanding jawatan Presiden PPBM di kala Muhyiddin langsung tidak menganggu gugat jawatan Pengerusi PPBM yang di tandingi oleh Tun M.

Ia jelas membuktikan Mukhriz amat terdesak dan mudah di pengaruhi oleh anasir jahat untuk menghancurkan PPBM sendiri. Apakah Mukhriz yakin jika bersama PH maka dia akan di angkat sebagai Perdana Menteri.

Penafian demi penafian Mukhriz mengenai kuasa akhirnya terjawab hari ini, di mana dia memang bukan pemimpin sejati tetapi muncul di dalam politik atas kepentingan dirinya serta kaum keluarganya sahaja.

Yang pasti, Mukhriz bakal senasib akhirnya dengan Tamrin Ghaffar yang kini hanya menjadi pelacur politik orang lain


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular