Adakah Orang Ini Dua Wajah?

Adakah Orang Ini Dua Wajah?Adakah Orang Ini Dua Wajah - LONDON June 17, seorang peminat bola sepakEngland yang fanatik menampilkan wajah kapten pasukan kesayangannya Steven Gerrard di belakang kepalanya, lapor Metro UK.

Sementara ramai yang memilih untuk mengecat bendera pasukan kegemaran mereka di pipi sebagai tanda sokongan dalam perlawanan bola sepak Piala Dunia FIFA di Brazil, Kai Ward melalukan sesuatu yang berbaza.

Pemandu teksi dari Bognor Regis itu mencukur kepalanya dengan wajah Gerrard selepas menyaksikan kecaman yang diterima pasukan England setelah tewas kepada Itali dalam perlawanan pertama Piala Dunia pasukan berkenaan.

"orang melihat saya dengan pandangan yang aneh tetapi saya rasa berbaloi jika ia dapat memberikan tanda sokongan nasib baik kepada England. Ada orang yang sukakan penampilan saya ini dan ada juga yang mengatakan ia sangat menakutkan," katanya.

Sementara itu, Ward berkata, dandanan di belakang kepalanya itu dilakukan pendandan rambut terkemuka di Bognor, Daren Terry.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular