Gelinya Hati Aku Bagai Digaru

Alahai Gelinya Hati Aku Bagai Digaru - gedik-gedik..ekeke...gedik-gedik ekeke..!!! itulah tandanya hati aku bagai dicuit-cuit membuatnya terasa geli yang teramat sangat dan terus membuat aku tertawa KAH...KAH...KAH..? biarlah aku gelak sowang-sowang, korang tanak gelak sama tak apa... tapi jangan kata aku dah sasau udah lah...kikiki...hati aku geli lagi...!!

Korang semua tak hendak ketawa bersama aku tak paksa, korang semua langsung tak ketawa aku tak rasa kecewa. Sebabnya yang membaca artikel aku ini datangnya dari puak sebelah 'sinun' atau pun yang sedang membaca ini dah berulangkali tapi masih tak faham ataupun yang membaca artikel ini sedang 'bertenggek atas pagau @ pagar'.

NAK TAHU..BAIKLAH AKU KONGSIKAN, BACA DIBAWAH INI

Dalam aku berblog walking, (kerana itu hobi aku cari pengalaman) tak kiralah blog sebelah 'sini' atau blog sebelah 'sinun' termasuk juga blog atau portal berbahasa Inggeris, aku boleh baca tapi aku tak faham maknnya huhuhu..dan yang blog berbahasa Cina serta India yang ini lagi aku seronok, boleh tengok tak reti baca dan ' I langsung dont know sepatah haram' :(

Maka terjumpalah aku didalam blog tersebut? dengan tajuk yang berbunyi 'Ucapan Terakhir Anwar Ibrahim Di Parlimen Sebelum Dipenjara 5 Tahun' artikel tersebut yang dipost oleh admin blog berkenaan pada March 19, 2014. Artikel tersebut jadi post yang paling popular pulak tu ekekeke...hati aku dah mula geli lagi..!!

Dibawah ini korang boleh klik keratan artikel tersebut dari blog sinun..!! untuk membacanya dengan jelas tapi aku risau pulak mungkin ada yang tak jelas kang, bengang pulak pada aku, jadi aku sukarela 'Kopi O' untuk korang yang sudi nak baca: coretannya...

Ucapan terakhir Anwar Ibrahim di Parlimen sebelum dipenjara - Sedih dan sayu
apabila membaca ucapan perbahasan terakhir Datuk Seri Anwar Ibrahim di Parlimen
sebelum menjalani hukuman penjara selama lima tahun

Bagaimanapun semangat perjuangan politik tidak pernah luntur yang dimiliki Anwar
harus dipuji termasuk juga kesetiaan isterinya, Datin Wan Azizah.

Pada kami, penganiyaan yang dialami Anwar adalah yang paling teruk dalam sejarah
Malaysia dan ia pasti akan terus di ingati sebahagian besar rakyat Malaysia. Di bawah
adalah isi kandungan ucapan perbahasan terakhir Datuk Seri Anwar di Parlimen.

Gelinya Hati Aku Bagai Digaru
Inilah kononnya teks ucapan Anwar dalam perbahasan terakhir di Parlimen.
Ada ke agak-gaknya korang semua nak percaya keratan tersebut yang dimuat naikkan dalam blog disinun? Kalau korang nak tau, jika aku ini penjilat tegar pada Anwar aku boleh taipkan kata yang lebih sedap lagi untuk mengelirukan orang-orang yang diluar sana yang sememangnya dah bengap dan mudah dipengaruhkan...piiiraahhhhhh.

Mentang-mentanglah kita tak pernah masuk Dewan Parlimen untuk dengar perbahasan ye dan tak pernah pula lihat kertas ucapan atau perbahasan di Parlimen...maka dijual oleh penulis blog sinun nak kelirukan lagi orang-orang yang bangap yang ada diluar sana. Berapalah imbuhan yang dia dapat agaknya?

Dibawah ini keratan posting blog tersebut aku kongsikan pada korang semua tapi jangan tanya apa nama blog berkenaan , tak baiklah kita nak kondemkan orang ye tak? Dengan disokong oleh para pembaca yang bangap, tolol bahalol lagi badigol, artikel tersebut menjadi 'popular post'  ekekekeke..
 

Gelinya Hati Aku Bagai Digaru
FUIYOOO POPULAR POST WOOOOO..!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular