Bantu BN Kita Lucutkan Kerakyatan Ambiga

amBIGAI berselindung disebalik NGO
Kepada seluruh rakyat Malaysia yang cintakan kedaiman, untuk kita hidup dalam suasana harmoni dan aman, jika ingin semua itu tercapai maka kita perlu berikan mandat besar kepada Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya umum ke-13 (PRU-13) dapat membentuk kerajaan yang kukuh serta dapat meminda Perlembagaan Persekutuan, supaya dapat melucutkan kerakyatan diantaranya "anBIGAI" yang sering membuat huru-hara dengan segala hasutan.

Pernah beberapa kali terlibat didalam demontrasi berSHIT, menghasut dan menimbulkan huru-hara didalam negara, sehinggakan merosakan harta awam dan juga mengancam nyawa. Diantaranya pernah peserta bershit terbalik dan memijak kereta peronda polis diwaktu dan ketika itu ada anggota didalam kereta tersebut.

Perlembagaan boleh dipinda hanya sekiranya kerajaan yang mentadbir dapat majoriti dua pertiga di Parlimen. Tun M berucap di Cheras menyeru pengundi dapat membantu Barisan Nasional (BN) pada Pilihan Raya Umum ke-13 nanti. "Kita pinda Perlembagaan kita kena dapat dua pertiga undi di Parlimen. Kalau tidak kita tak dapat, kita tak boleh pinda sebab itulah PRU-13 ini tolong beri kemenangan kepada BN", katanya.

Oleh itu rakyat perlu sedar, demi cintakan negara dari anasir-anasir yang dibiayai oleh pihak-pihak tertentu yang inginkan Negara Malaysia berada dalam huru-hara kita dapat nyah kan kerakyatan mereka dari bumi kita yang tercinta ini, amBIGAI perlu dilucutkan kerayatan nya supaya dengan itu dapat memberi peringatan kepada individu-individu yang lain.

 Pssttt...tak ada anBIGAI aku tak dapat tengok berSHIT..!! puok-puok PAS pun tak ada yang guling-guling atas jalan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular