Panas Gosip Janda Yang Ada Benda

Panas gosip panas
Bukan sahaja laris di pentas ceramah PAS, Abby Abadi sekali lagi menjadi perhatian ekoran dakwaan hubungan nya dengan artikel terkenal, Dato' Raja Kamarul Bahrin. Pertengahan tahun lalu, Abby turut dikaitkan dengan nama Exco Kerajaan Negeri Kelantan, Dato' Takiyuddin Hassan. Namu hubungan itu dikatakan tidak bertahan lama apabila Dato' Takiyuddin mendapat maklumat Abby mempunyai hubungan lain yang lebih 'istimewa'.

Lebih menimbulkan persoalan, Abby Abadi dilihat bersama Raja Bahrin di sebuah hotel di Kuala Lumpur. Kunjungan pelakon Gerak Khas itu dalam siri program politik politiknya bersama PAS ke Terengganu turut disambut oleh Raja Bahrin. Secara kebetulannya, Raja Bahrin yang juga suami kepada artis, Noryn Aziz turut dikaitkan sebagai calon Menteri Besar menggantikan Abdul Wahid Endut sekiranya PAS berjaya menawan Terengganu.

Menurut sumber dalaman PAS, Abdul Wahid tidak dicalonkan untuk jawatan itu berikutan hubungan dinginnya dengan Presiden PAS, Dato' Seri Hadi Abdul Awang serta kegagalam Wahid Endut sebagai Ahli Parlimen Kuala Terengganu dan Pesuruhjaya PAS Terengganu. Raja Bahrin yang disebut-sebut sebagai calon PAS di DUN Ladang turut mendapat sokongan pemimpin kanan PAS dari Kuala Nerus dan Dungun serta sokongan 'belakang tabir' dari ADUN Batu Burok, Dr. Syed Ahmad Nawawi.

Sebab itulah, Abby begitu kerap turun ke Terengganu dalam program politiknya bersama PAS menjelang pilihanraya, Abby menjadi pilihan Raja Bahrin untuk program politiknya di Terengganu. Perkara ini turut dicemburui jentera PAS yang lain kerana Abby dikatakan mendapat bayaran lebih daripada Raja Bahrin serta PAS sendiri. Raja Bahrin dilihat begitu aktif bersama program-program PAS, ceramah, makan diwarung-warung kopi bersama rakyat biasa dan turun padang bersama jentera pilihanraya PAS.

Pssttt... Aku copy paste jahh..Abby jadi isteri kedua bakal Menteri Besar kalau PAS berjaya tawan Terengganu pada PRU-13 ni wehh ganu kite

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular