Haram Undi PAS

Padan sangatlah dengan perjuangan PAS sekarang ini.
Haram undi PAS, Tahaluf siyasi Pas adalah haram maka wajib kita menolak mereka atas beberapa fakta, antaranya Pas bukan parti dominan dalam pakatan dan kerjasama itu dibuat dengan parti DAP yang kita tahu menolak penubuhan negara Islam. Sebelum bertahaluf siyasi, perjuangan Pas adalah menubuh negara Islam tetapi selepas itu matlamat mereka berubah iaitu mahu kerajaan berkebajikan, hudud bukan lagi agenda utama dan mendoakan kemusnahan sesama Islam.

Tahaluf siyasi yang sebenar telah dilihat jelas didalam Barisan Nasional (BN) iaitu UMNO sebagai 'imam' manakala MIC dan MCA adalah 'makmum'. Berbeza tahaluf siyasi didalam Pas, DAP adalam imam PKR dan PAS adalam makmum..!!

Agak terlambat beberapa pertubuhan bukan kerajaan (NGO) yang dianggotai para ulama, tok guru pondok, imam dan ustaz membuat pengisytiharan memberi undi kepada Pas adalah haram pada pilihanraya umum ke-13 (PRU-13) adalah haram. Tapi...ada fakta jelas penyeliwengan perjuangan Pas dahulu dan kini... sudah jelas dimata umum.

Kegagalan Pas mempertahankan Islam terutama penggunaan kalimah Allah oleh bukan Islam tidak boleh dimaafkan sama sekali. Malah demi politik.. PARA PEMIMPIN PAS SEOLAH-OLAH JAHIL AGAMA.  klik...>@#$%^&<.. Diantara fakta Pas perlu ditolak, kerana mereka (PAS) menyatakan sokong padu kepada ketua pembangkang Anwar Ibrahim.

Anwar sebagai yang kita tahu, turut menyokong hasrat DAP meskipun bertentangan dengan keputusan Majlis Syura Pas. Orang seperti Anwar kita tidak boleh terima kerana terlalu nyata perjuangan Anwar membenarkan kalimah Allah digunakan kepada orang bukan Islam

Kerjasama Pas kononnya atas nama tahaluf siyasi sebenarnya hanya pada nama sahaja. Hakikatnya apa yang berlaku "Pas hanyalah KALDAI DUNGU tunggangan DAP. Tahaluf siyasi Pas adalah haram dan wajib kita menolaknya.

Pssttt lelong agama kerana parti sendiri mau fikir beb..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular