Punyalah Fanatiknya Ahli PAS yang Sekor Ni

DiTetak Oleh Ahli PAS Yang Fanatik
Memang CELAKO sepatutnya Nik Aziz kena bagi amaran kepada penghulu kampong terbabit jangan nak berpolitik tapi buat cara samseng. Kesah berlaku di Tanah Merah Kelantan, disebuah kampong seorang pemuda cedera dikepala kerana ditetak oleh seorang pemuda yang dipercayai penyokong tegar lagi taksub kepada PAS.

Gara-gara memasang bendera dan sepanduk Barisan Nasional (BN) di Kampung Batu 5 1/2, Jalan Bendang Nyior. Kejadian itu berlaku jam 6.45 petang ketika Mohd Dasuki Yusoff, 31 (gambar) sedang meninjau setuasi disebuah jambatan berdekatan kampung berdekatan untuk memasang bendera dan sepanduk.

Ketika berada dilokasi tersebut, sebuah kereta yang dinaiki oleh tiga orang lelaki telah menghalang agar tidak menggantung sepanduk serta bendera (BN) dilokasi berkenaan. Mohd Dasuki mempersoalkan tindakan lelaki terbabit yang melarangnya, kerana sebelum ini tidak ada pihak yang melarang bendera PAS dipasang dikawasan yang dikuasi oleh BN.

Mungkin kerana tercabar dengan kata begitu, seorang daripada lelaki yang juga ketua kampung tersebut meluru keluar dari kereta terus menumbuk muka Mohd Dasuki. Tidak selesai dengan kejadian itu, setelah Mohd Dasuki pulang kerumahnya ia didatangi oleh seorang pemuda berusia dalam lingkungan 26 tahun yang menaiki sebuah motosikal terus memarahi tentang kejadian diatas jambatan itu.

Ketika bertikam lidah dengan lelaki terbabit, tiba-tiba lelaki itu terus mencapai sebilah parang lalu menetak dibahagian kepala Mohd Dasuki. Sebaik saja Mohd Dasuki cedera pemuda terbabit melarikan diri, dengan meninggalkan motosikalnya diperkarangan rumah berkenaan. Mohd Dasuki dikejarkan kesebuah Hospital Daerah Tanah Merah (HTM) untuk mendapatkan rawatan.

Akibat dengan tragidi ini, satu laporan polis telah dibuat di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Tanah Merah. Ketua Polis Daerah Tanah Merah, Deputi Superintendan Abduk Aziz Mahmud, mengesahkan laporan kes itu sedang dalam siasatan.

Psssttt..ini lagi satu bukti yang jelas ahli-ahli PAS yang taksub      

1 ulasan:

  1. Punyalah kuno nya orang ni berpolitik, adakah undang-undang membenarkan kita berbunuhan kerana berlianan idealogi politiknya?

    Admin: kenapa ink itu color hitam? tersembul bijik mata gue nak bacanya..geh..geh..geh

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular