Karaoke Hanya 600 Meter Dari Rumah Nik Aziz

kes sebenar dalam pakatan
(Gambar diatas) kes dalaman Pakatan Haram, apa yang ingin diperkatakan disini iaitu dengan tajuk posting ini. kita mengimbas kembali kenyataan Tok Guru suntut, dalam kenyataan tersebut pemimpin tersohor bagi penganut agama PAS di Kleantan berkata "Pemberian wang Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) yang diketegorikan sebagai memberi makanan kepada haiwan, tidak sebagai mana PAS yang memberi ilmu kepada rakyatnya".

Lihatlah aksi ditempat kejadian peristiwa ini dirakamkan hanya 600 meter dari rumah Tok Guru Suntut Nik Aziz. Inilah. "Muziknya kuat, pergaulan bebas, wanita dan lelaki tanpan segan silu menari dikhalayak ramai, itulah yang berlaku di Pulau Melaka, dimana lokasi tersebut tidak sampai 1 kilometer dari rumah Nik Aziz dan juga Masjid Tok Guru".

Bukan tujuan paparan ini untuk memalukan sesiapa akan tetapi, bila dinilai dari kata-kata Tok Guru Suntut sebelum ini, bahawa "Pas bukan beri wang, Pas beri ilmu kepada rakyatnya". Inilah hasil kerja penat lelah dakwah yang disampaikan oleh Pas kepada rakyatnya di Kelantan.

Bukti-bukti jelas, "Kami juga mempunyai bukti bahawa di Kelantan terdapat sebanyak 17 buah pusat karaoke yang beroperasi sehingga jam 4.00 pagi malah ada yang beroperasi 24jam". 

Jelas dari sikap riak, ujub dan takbur Tok Guru Suntut ini telah memakan dirinya sendiri, semuanya ini dari apa yang ditinjau dinilai dari segala-gala kata-kata dari Tok Guru tersebut.

Pssstt... Psy Gangnam "mu kena tutup aurat".

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular