Tahniah Kelantan Juara AIDS Tiga Tahun Berturut-turut

Tahniah Kelantan Juara AIDS Tiga Tahun Berturut-turut
Tahniah Kelantan Dibawah Tadbir Nik Aziz Tiga Tahun Berturut-Turut Juara AIDS.Sesuatu yang mungkin Nik Aziz tidak menyedarinya atau sengaja buat tidak peduli, kerana mungkin beliau menghitung rakyat kelantan semuanya sudah dipasak ilmu agama yang tinggi berkat acuan Nik Aziz sudah melebihi 23 tahun mentadbir Kelantan manakan mungkin rakyatnya terjebak gejala yang tidak sihat.

Tapi inilah hakikatnya yang berlaku sekarang di Kelantan. Baru beberapa hari lepas kita dikejutkan dengan perangkaan yang dikeluarkan oleh Polis Kelantan yang menunjukkan kes rogol meningkat mendadak di Bumi Tadahan Wahyu negeri Islam pemimpin ulama tersohor Pas, Nik Aziz Nik Mat,

Hari ini pula satu perangkaan yang mengejutkan juga sampai lagi ke pengetahuan kita. Kali ini melibatkan dinegeri pimpinan ulama Pas yang menjadi penyumbang utama bilangan penyakit HIV, AIDS di Malaysia.

Negeri Kelantan mencatatkan peningkatan mendadak bilangan kes rogol membabitkan remaja perempuan berusia 13 tahun hingga 15 tahun dalam musim perayaan ini terutamanya sejak dua minggu lalu. Lebih malang dalam kebanyakan kes, mangsa dirogol secara bergilir-gilir.

Pemangku Ketua Polis Kelantan, Datuk Mazlan lazim berkata, dalam tempoh seminggu sebelum dan selepas 1 Syawal lalu jenayah itu bertambah mendadak. Beliau yang bimbang jenayah rogol secara bergilir-gilir menjadi trend terkini remaja di negeri itu bagaimanapun tidak menyatakan bilangan kes tersebut.




"Walaupun kes dicatatkan masih rendah iaitu 197 sepanjang lapan bulan pertama tahun ini berbanding 206 kes dalam tempoh sama tahun lalu, tetapi ia meningkat dalam tempoh dua minggu lau." katanya.

Beliau ditemui selepas majlis pemimpin bersama rakyat di Kampung Tok Panjang, Kedai Buluh, anjuran Persatuan Suka Tomoi Kelantan, Mat Hassan Jusoh.

Mazlan sehubungan ini berharap ibu bapa dan penjaga tidak membenarkan anak gadis mereka sewenang-wenang keluar bersama lelaki.

"Mungkin sempena musim perayaan, ibu bapa beri kelonggaran untuk anak gadis  mereka keluar berjumpa teman lelaki," katanya. Mengenai Ops Sikap Ke-24 dinegeri ini yang berakhir 5 September lalu, Mazlan memberi tahu, ia mencatatkan sebanyak 834 kes dengan 26 kematian.

Pssstt... Rogol bergilir-gilir dah menjadi 'trend' rupanya di Kelantan.

2 ulasan:

  1. Bukan sahaja juara Aids, di bawah pimpinan b*ruk tua tu, kelantan juga juara cerai, dadah, pelacur muda dan seumpamanya. Baby hatch utk buang anak luar nikah pun ada http://www.sinarharian.com.my/mobile/edisi/johor/baby-hatch-penyelamat-1.148062 hebatkan negeri serambi maksiat, negeri tadahan lendir pimpinan b*ruk tua yg lantik diri sbg ularmak....ptuiiiih. Hanya mencemarkan imej islam adalah. Bo la weiii

    BalasPadam
  2. BO LA WEII..PRU-13 Insyaallah Pas di Kelantan di tolak oleh rakyatnya sendiri..

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular