Ancious Secret Imam Pas Part II

Wartawan sedang mengambil keterangan dilokasi kedai janda tersebut
Ancious Secret Part II, adalah susulan dari keluaran pertama iaitu Ancious secret Imam Pas bukan saja makan harta ank yatim malah dapat khidmat seks percuma 5x seminggu. K.B.E terbitkan edisi kedua bagi menguatkan hujah dan sekali gus memberi penerangan yang lebih jelas kepada semua, terutama kepada totok-totok Pas yang mempertikaikan akan kesahihan dan kebenaran kenyataan ini.

Seperti yang kita semua sudah maklum akan puok-puok hamPAS nih..walau pun turun fakta dari langit sekali pun mereka tidak mahu menerima hakikat kebenaran. Ini lebih jelas yang K.B.E alami didalam group-group yang tersedia ada didalam Facebook. K.B.E sudah kirimkan kesumua 56 group di FB yang K.B.E sertai itu, kesuma totok-totok Pas alasan mereka sama dan serupa..!! apa yang mereka katakan adalah fitnah, kononnya puok-puok UMNO dah habis modal nak menjatuhkan title mereka (Pas) dimata umum. Mereka terus menolak kesahihan dan kebenaran. sikap ujub mereka tebal menguasai diri..hanya mereka saja yang benar..orang lain semuanya tidak benar..!!

Berbalik kita sambungan kesah Imam Pas yang makan harta anak yatim dan juga menggunakan taktik untuk mendapat khidmat seks percuma dari seorang janda 34 tahun beranak empat itu. Imam tersebut telah mengeluarkan wang KWSP peninggal suami janda tersebut dengan keizinan Kamariah nama janda itu, kerana dia buta huruf dan tidak tahu cara-cara megeluarkan wang tersebut sebanyak RM27.000


Setelah sekian lama wang tersebut tidak diterima, lalu mangsa berkenaan menemui imam Pas ini yang juga bapa saudara kepada mangsa dan bertanya serta menuntut wang yang telah dikeluarkan oleh imam itu. Malangnya ia mendapat alasan wang tersebut sudah digunakan dan akan dibayar secara ansuran. Dalam meniti hari melalui kehidupan untuk sara ke empat orang anaknya Kamariah sering keputusan wang..cara lain tiada dengan berjumpa imam tersebut meminta haknya. Akan tetapi untuk mendapatkan wang tersebut ada syaratnya iaitu Kamariah terpaksa memberi kepuasan seks kepada imam Pas tersebut.

Oleh kerana terdesak dengan perbelajaan harian dan risau anak-anaknya tiada dapat makanan..mahu tidak mahu terpaksa Kamariah merelakan dirinya diperlakui oleh imam tersebut. Malang terus malang.. wang yang dipinta dapatnya tidak sebanyak mana..dan malang berterusan Kamariah diberi syarat oleh Imam Pas tersebut perlu melayan nafsu seksnya lima kali dalam seminggu.

Mungkin ramai yang membuat andaian..tak kan lah mudah imam ini mendapat kepuasan seks lima kali dalam seminggu..jawapannya begini. Gambar diatas itu adalah lokasi warung janda tersebut, jarak antara warung dan rumah kediaman itu hanya 50 meter sahaja. Dan lagi mereka berkongsi berniaga dalam satu warung. Setelah tidak tahan dengan sikap dan Kamariah sudah berasa bosan dirinya dibuat bagaikan perempuan simpanan dan lebih benci wang RM27.000 hanya dapat jumlah yang teramat kecil, lalu Kamariah telah membuat aduan dibalai polis.

Jurucakap polis sudah mengesahkan menerima empat aduan membabitkan kes,
a) Penipuan
b) Rogol
c) Memakan harta anak yatim
d) Ugutan tanpa senjata.


Dan juga satu laporan telah dibuat ke Jabatan Agama Islam Perak (Jaipk) Pihak polis sudah mengambil segala keterangan dari imam Pas ini dan menyerahkan kes ini ke Jabatan Agama Islam Perak (Jaipk) memandangkan kes kekeluargaan dan membabitkan harta anak yatim. Sementara itu jurucakap jabatan agama Islam telah mengesahkan menerima laporan adan akan diteliti laporan tersebut serta akan memanggil kedua-dua yang terlibat untuk memberi keterangan.


Sekaranga K.B.E sudah jalaskan semuanya kepada umum, nak percaya atau tidak terpulang kepada anda semua. Disini ada link berkenaan kesah tersebut, tapi pengguna kena faham artikelnya tidak disiarkan sepenuhnya hanya sedikit dan untuk mendapatkan berita lanjut pengguna kena mencari kepuaran harian tersebut..kerana ini adalah dunia perniagaan kalau laporkan semua secara percuma pihak akhbar nak makan apa dan juga gaji kakitangan mereka siapa yang nak bayar, klik link ini:- http://hmetro.com.my/articles/Tawanansantau/Articles/

Psstt.. walaupun bukan semua tetapi kebanyakan nya akhlak tok-tok Pas ini lebih teruk lagi dari sikap manusia jahil..
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular