Nik VIRUS Aziz



Aku tak lah benci pada Nik Aziz ni..cuma aku tak suka jerk kehkehkeh..Apa dan mengapa ialah perlu aku nasihatkan jangan lah menggunakan kerana nak 'POWER' sanggup mengeluarkah FATWA songsang yang boleh memesung akidah umat Islam khususnya di Malaysia ini.

Bukan tak boleh berpolitik dalam agama Islam, tapi biarlah menjauhi apa yang dilarang atau ditegah  dan ikutlah garis panduan yang telah ditetapkan dalam hukum Islam itu. Boleh dikatakan lebih 90% orang-orang PAS ini kuat menfitnah dan maki hamun mereka terhadap mencari pengaruh.

Psstt..Malas nak kutuk lebih kang aku pula yang berdosa...

2 ulasan:

  1. "Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan."(Al-Maa'idah-Ayat 8)

    BalasPadam
  2. janganlah bergantung kepada maklumat drp rtm, tv3 dan media perdana sahaja

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular