Rakan Blog K.B.E

Batu Hajar Aswad Tidak Tenggelam Di Air

Neil Armstrong (NASA)
Neil Amrstrong membuktikan bahawa kota Mekah yang terletaknya Ka'abah adalah pusat kepada bumi. Sedangkan Al-Quran sejak 1400 tahun yang lalu telah berbicara mengenai kota Mekah dan Ka'abah adalah pusat bumi.

Ketika kali pertama Neil Amrstrong melakukan perjalanan luar angkasa dan mengambil gambar planet Bumi, dia berkata, "Planet Bumi ternyata bertumpu di arena sangat gelap, dan dimanakah ia berpusat?." Fakta ini telah diteliti melalui sebuah penelitian ilmiah.

Para angkasawan telah menemui bahawa planet Bumi itu mengeluarkan satu radiasi, secara rasmi mereka mengumumkannya di Internet, tetapisayangnya 21 hari kemudian website tersebut hilang dan seperti ada alasan penghapusan laman web tersebut.


Ditengah-tengah kutub selatan, terdapat suatu arena yang bernama "Zero Magnetism Area" dimana apabila kita mengeluarkan kompas dikawasan tersebut, maka jarum kompas tersebut tidak akan bergerak sama sekali kerana daya tarikan yang sama besar antara kutub kedua kutub.
 
Batu Hajar Aswad
"Hajar Aswad itu diturun dari syurga, warnanya lebih putih daripada susu, dan dosa-dosa anak cucu Adamlah menjadikannya hitam." (Jami al-Tirmidzi al-Hajj)

"Hajar Aswad dari batu batan Syurga dan tidak ada benda yang diturunkan dari Syurgaselain batu itu." (HR. Thabrani)
Baca setrusnya disini:-
http://www.harian-metro-online.com/nasa-menyembunyikan-misteri-di-sebalik-kota-mekah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak