Buah zakar paling besar didunia seberat 100 Pound

Gambar ikhsan mynewshub


Nasib yang sudah tersurat, kadangkala nasib juga boleh diubah, ini kerana firman Allah menyatakan Aku (ALLAH) tidak merubah nasib seseorang itu atau sesuatu kaum itu..melain mereka yang mengubahnya sendiri.

Bagi kaum wanita ada dikalangan mereka sukakan saiz buah payudara yang besar dan cantik, mereka sanggup berbelanja membuat pembedahan untuk menmbah kan saiz pembesaran payudara. Tetapi anda kaum lelaki jangan membuat pembesaran untuk buah 'zakar' yang ini bukan lagi bala tapi menambahkan seksa.


Lelaki ini, Wesley Warren Jr, menolak tawaran pembedahan secara percuma yang bernilai $1juta. Jika Wesley bersetuju, pembedahan itu akan dilakukan oleh seorang pakar, Dr Joel Gelman daripada Universiti California.

Tapi akhirnya lelaki ini menolak tawaran pembedahan tersebut, yang tidak serupa dengan kenyataannya sebelum ini inginkan pembedahan untuk mengembalikan saiz buah zakarnya kepada saiz normal. Alasannya dia ingin glamor dengan cara yang sekarang ini. Berita dari:-
http://mynewshub.my/2012/06/lelaki-mempunyai-zakar-besar-tolak-pembedahan/ 

Psstt..nak glamor biarlah ada cara yang sesuai..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular