Syaitan Masuk Pas

Fatwa Nik Aziz boleh berkawan dengan syitan
K.B.E percaya ramai diantara mereka-mereka yang berkenaan melenting apabila melihat gambar dan artikel ini. Ini bukan auta tapi ada faktanya..!! Telah diketahui umum bahawa Nik Aziz pernah mengeluarkan fatwanya berbunyi begini "KITA BOLEH BERKAWAN DENGAN SYAITAN, KALAU SYAITAN ITU BOLEH TOLONG KITA" pada hakikatnya mereka ingin berkawan dengan syaitan 'ORIGINAL' bukan syaitan celup. Tak kan lah Pas nak samakan DAP dan PKR itu syaitan..!!

Maka dengan sebab itu berlumba-lumbalah para syaitan masuk menjadi ahli Pas. Dalilnya kita dapat saksikan dan kita juga dah dengar pengakuan Nik Aziz telah membiayai peserta dari Kelantan berdemo BERSIH 3.0 yang telah berlalu dengan kesudahan yang dapat kita saksi, bapak-bapak syaitan ini telah merusuh, merosakkan harta awam dan mencederakan beberapa pihak orang-orang yang berkenaan.

Jadi..apakah anda semua mahu menfikan dalil-dalil yang telah kita saksikan itu? semuanya terpulanglah kepada anda untuk membuat andaian yang terbaik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular