55expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass='>

Klik to Cala Huala

Klik to Cala Huala
Klik to Cala Huala

Hudud Terjelepuk, Muka Berselemus Najis DAPigs

Setiap kali berlakunya perjumpaan di antara PAS dan tuan besar mereka DAPigs dan PKR walau di mana sahaja PAS akan hangguk-hangguk kan kepala malah mereka (PAS) tiada berani langsung untuk menggelengkan kepala mereka. Ini lah hakikatnya yang perlu diketahui oleh penjilat dan pencacai PAS. Ada asas perkara ini, kerana perjuangan PAS kini bersendalkan DAP dan PKR tanpa kedua sekutu ini PAS merasakan perjuangan mereka hanya boleh kokok sahaja berderai-derai hakikatnya ekor bergelumang najis. PAS seawal perjuang mereka sentiasa mendabik dada konon nya merekalah yang memperjuangkan Islam sedang kan Umno di tuduh kafir kerana tiada melaksanakan hukum Islam didalam mentadbirkan negara.

Sekarang apa dah jadi dengan PAS? mana hudud yang mereka war-war kan? Jelaslah pemimpin PAS hanya hero dalam kampong. Hanya menyebarkan dakyah mereka beria-ia nak laksanakan hudud, tapi di tentang oleh Umno, ini lah fitnah mereka diserata pelusuk kampong. Bagi masyarakat Melayu bila berbicara bab agama mereka cepat percaya tanpa rasa was-was walaupun didalamnya terselit berbagai-bagai unsur fitnah.

Umum tahu, yang mula membangkitkan isu hudud bukanlah UMNO, bukan Najib dan bukan Tun Dr Mahathir tetapi Mursyidul AmPas sendiri, iaitu Nik Aziz setelah terdedah bahawa rakyat kelantan yang paling banyak menhidap HIV/AIDS.
Klik link ini seterusnya:-
http://mynewshub.my/2011/09/27/pas-setuju-gugurkan-hudud/ 

Bakal PM Idola Nik Aziz Dan Puak-Puak PAS, Buruk Kelakuan Dan Buruk Bahasa

Seorang yang bernama Anwar Ibrahim yang akan di nobatkan sebagai PM jika puak-puak pembangkang berjaya mengambil alih kuasa dan sekai gus akan bertahta di Putrajaya.

Kita berbicara bukan kerana buruk rupa yang telah dimamah usia, kerana rupa paras adalah kejadian yang telah ditentukan oleh Allah. Tapi buruk perangai bukan dijadikan kepada seseorang itu.. melainkan orang itu sendiri yang menentukan perangainya sedemikian rupa.

Sepatutnya si Anwar Ibrahim ini sudah mula berubah dari perangai buruk kepada sikap yang lebih mulia. Namun semankin tua semankin buruk sikap dan tingkah lakunya.

Berbalik kita kepada PAS dan perjuangannya. Kalau dulu ramai yang respek dengan pemimpin dan tok guru mereka, yang mereka nobatkan sebagai ulama' tapi kini sudah semankin lupus terhakis kepercayaan rakyat terhadap hala tuju, kini ramai semankin keliru dengan perjuangan baru oleh puak PAS ini.

Pucuk pimpinan PAS dan puak-puaknya di ibaratkan macam lalat hijau@ langau yang suka menghurung kepada benda yang busuk lagi yang tak elok. Segala yang buruk PAS akan jadi 'LANGAU' atau 'LALAT HIJAU' menghurungnya saban waktu...urghekk..loyalah tekak aku nih..

Kepada si Nuar betapa terdesak dan baculnya dia, membalas komen orang dengan cacian dan makian..samalah dengan puak-puak PAS yang suka berhujah dan komen dengan cacian dan makian. Kita perhatikan bagaimana Si Nuar inimemaki hamun kepada mufti Perak Tan Seri Harussani Zakaria dan Ustaz Fathul Bari Mat Jahya. Lengkap didalam link ini beserta video... ada lagi kah penafian daripada puak-puak hamPAS dan PR ini klik link ini
http://www.anwaraidc.com/?p=21533 

Pssstt..bapak Si Nuar ni tak ada kepala ke?








Rakan Blog K.B.E