55expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass='>

Klik to Cala Huala

Klik to Cala Huala
Klik to Cala Huala

KANTOI

BUKTI 1 HINGGA 8 BAGAIMANA KANTOINYA ANWAR DALAM ISU VIDEO SEKS, SEGALA-GALA TERUNGKAI DALAM BUKTI YANG DI DEDAHKAN DIDALAM VIDEO INI...SAMA-SAMA LAH SAKSIKAN DAN NILAIKANLAH SENDIRI

KANTOI

BUKTI 1 HINGGA 8 BAGAIMANA KANTOINYA ANWAR DALAM ISU VIDEO SEKS, SEGALA-GALA TERUNGKAI DALAM BUKTI YANG DI DEDAHKAN DIDALAM VIDEO INI...SAMA-SAMA LAH SAKSIKAN DAN NILAIKANLAH SENDIRI

Anwar Ibrahim Bersumpah Guna Kalimah Allah

Jom kita lihat sekali lagi macam mana Anwar jadi sesumpah...!!

Demonstrasi BERSIH 2.0 - UIS - Mati Demonstrasi Bukan Syahid

Ustaz Idris Sulaiman, penyelidik di kedutaan Arab Saudi menyifatkan seseorang yang mati akibat demontrasi, bukanlah mati syahid sebagaimana yang didakwa, sebaliknya ia mati dalam keadaan jahiliah kerana menurut ajaran Islam, berdemontrasi melawan pemerintah, hukumnya haram. "Hal ini (demontrasi) adalah sesuatu yang bercanggah dengan apa yang dituntut oleh agama kita, Islam di mana sentiasa menuntut umatnya bersatu padu dan melarang berpecah. "Dalam hadis Rasulullah SAW, yang meriwayatkan oleh Imam Muslim yang bermaksud, "barang siapa yang menarik ketaatannya, dia akan bertemu Allah tanpa alasan, dan barang siapa yang mati tanpa bai'ah (ketaatan) dilehernya, dia telah mati dalam keadaan jahiliah" katanya. Hari ini berbeza sama sekali dengan apa yang disebut sebut dalam media massa, yang kebanyakan banyak dipengaruhi oleh orang-orang barat, dimana mereka yang mati akibat demontrasi, mereka dikatakan mati syahid. Sedangkan Rasulullah SAW bersabda, ia telah mati dalam jahiliah. Jadi ini jelas sesuatu yang sangat bercanggah. Pssssttt/ yang mati tu ada ambil insuran nyawa ke?

Demonstrasi BERSIH 2.0 - UIS - Mati Demonstrasi Bukan Syahid

Ustaz Idris Sulaiman, penyelidik di kedutaan Arab Saudi menyifatkan seseorang yang mati akibat demontrasi, bukanlah mati syahid sebagaimana yang didakwa, sebaliknya ia mati dalam keadaan jahiliah kerana menurut ajaran Islam, berdemontrasi melawan pemerintah, hukumnya haram. "Hal ini (demontrasi) adalah sesuatu yang bercanggah dengan apa yang dituntut oleh agama kita, Islam di mana sentiasa menuntut umatnya bersatu padu dan melarang berpecah. "Dalam hadis Rasulullah SAW, yang meriwayatkan oleh Imam Muslim yang bermaksud, "barang siapa yang menarik ketaatannya, dia akan bertemu Allah tanpa alasan, dan barang siapa yang mati tanpa bai'ah (ketaatan) dilehernya, dia telah mati dalam keadaan jahiliah" katanya. Hari ini berbeza sama sekali dengan apa yang disebut sebut dalam media massa, yang kebanyakan banyak dipengaruhi oleh orang-orang barat, dimana mereka yang mati akibat demontrasi, mereka dikatakan mati syahid. Sedangkan Rasulullah SAW bersabda, ia telah mati dalam jahiliah. Jadi ini jelas sesuatu yang sangat bercanggah. Pssssttt/ yang mati tu ada ambil insuran nyawa ke?

Anwar pakai baju Parlimen di Mahkamah.

Wow..mau cari publisiti ka...? mau cari simpati ka..? atau tunjuk yek ka..?? apa-apa pun lu punya pasal la mau cari apa pun. Itu lu punya baju..lu punya suka laaa..!!

Tarian Separa Bogel Panas Di Pulau Pinang


PULAU PINANG - Sebuah pusat hiburan di sini telah menganjurkan sebuah pertandingan Tarian Seksi 2011 (Sexy Dance Competition yang menyaksikan gadis-gadis menari dalam keadaan separa bogel di lobi tarian kelab itu.

Ini baru satu negeri yang di tadbir oleh komunis DAPigs yang di sokong oleh PKR dan HamPAS, belum lagi mereka mentadir sebuah negara. Apakah PAS merelakan perkara sebegini berlaku dan bagaimana pula denga PKR? memang betul dan tepatlah yang dikatakan Pakatan Haram..!! Klik link ini ada dengan video yang disertakan..
http://mynewshub.my/2011/12/11/tarian-separa-bogel-panas-di-pulau-pinang/

Kenapa Nizar merayu bagi pihak Mala MC? – peraktoday.com

Ekekekeke...cikgu 'Mala MC' ke..atau si Nizar Jamaluddin yang 'STIM GELER' nihh..?!! Yang cikgu Ma'arof pun tak kesah. Boleh si Nizar pulak yang takkeruan..!!
ADA KETAM SEBALEK KAYU..
ADA UDANG SEBALIK SEPAGHETI..
ADA HAJAT BESAR KE DALAM KALBU..
BIARLAH MEREKA SIMPAN DIDALAM HATI.
 

Tahniah kepada sahabat blogger saya 'Tenggara is Southeast' saya mohon kongsikan artikel anda untuk kita panaskan lagi isu Pakatan Haram ini:--> klik link dibawah ini

Himpunan Gay, Lesbian…. Peluang Anwar Terbentang Luas

Hallo Mr. Anwar Ibrahim lu ada berani ka? mahu menghalang atau mempertikaikan perhimpunan seksualiti Malaysia yang akan di rasmikan oleh rakan kuat anda si AMBIGAi..!! Jangan pening kepala aar..tepuk dada tanya selera..ini peluang best in the world seks bebas power wooo....

JANGAN BERASA RAGU SILA KLIK DAN LIHAT


Klik disini - http://worldteamchampion.com/?id=mnorkembalak cara mudah janakan pendapatan secara online

TIGA DALAM SATU CUBA DAN CUBA...!!!


Tan Sri Harussani Zakaria menasihatkan pentadbiran Najib agar membenar kan undang undang hudud dilaksanakan di Kelantan sebagai satu 'percubaan' selepas kerajaan pusat terus dengan pendiriannya menyekat langkah sedemikian atas alasan peruntukan Perlembagaan Persekutuan.

Menurut mufti Perak, Putrajaya perlu memberi peluang kepada kerajaan negeri Kelantan
pimpinan Datuk Nik Aziz Nik Mat melaksanakan hudud memandangkan undang undang jenayah syariah Islam itu sudah digubal pada 1993
klik seterusnya disini - http://peraktoday.com/wp/?p=32286
 
 


Tun Dr Mahathir Mohamad berkata Umno perlu balik kepada perjuangan asal demi parti demi agama bangsa dan tanah air dengan mengenepikan kepentingan diri untuk memenangi pilihan raya umum ke-13 yang disebut sebut akan diadakan tidak lama lagi.

Malah, bekas perdana menteri menegaskan Umno boleh kalah teruk jika pilihan raya umum diadakan pada masa sekarang kerana semangat telah pudar dan 'perpecahan masih kritikal'

Justeru katanya, hanya hanya dengan cara itu penyakit yang menjadi 'duri dalam daging' iaitu mencantas atau menikam belakang dalam diri orang orang Umno akan terhapus. 
Klik disini seterusnya - http://peraktoday.com/wp/?p=32073

Jom kita buat duit online. Sila klik link ini - http://worldteamchampion.com/?id=mnorkembalak
cara mudah untuk menjanakan pendapatan.

JOM PERGI MAIN BOLEH MAIN-MAIN


Jom pergi MAIN untuk kita boleh main-main..!! Tapi bila dah main jangan main-main, kerana ini bukan barang main-main..!! kalau rasa nak main kena pergi MAIN..!!


Jadi saudara jangan pening kepala kerana banyak perkataan MAIN dan MAIN-MAIN - Majlis Agama Islam Narathiwat (MAIN) melaporkan ramai pasangan dari Malaysia datang ke Yala untuk bernikah di negeri Selatan Thailand ini, Mudah dengan RM450 pasangan akan dinikahkan tanpa banyak soal jawab.
Klik sini - Janji ada duit, mudahkan bernikah di Yala | Luar Negara oleh kerana mudah ramai pasangan bernikah di pejabat majlis agama Islam di Yala.


JOM KLIK - http://worldteamcahampion.com/?id=mnorkembalak dan buat duit

MINAT DUA PERKARA DALAM SATU MASA !!!?


Inilah padahnya kalau sudah ketagih, tapi yalah "benda sedapkan"!!! free pulak tu..alang-alang iman Pak Haji pun boleh tanggal serban..hehehe tegokkan size dan potongan badan saya pun teringin kahkahkah.. melaun siot betullah remaja sekarang ini.
Oklah saya malas komen lebih, kang banyak buruk dari yang elok pulak yang keluar dari mulut saya nak tahu apa ceritanya klik lah link ini -myMetro | Pasangan zina 5 tahun gemar rakam aksi seks Cuma kita kena ambil ikhtibar dari kesah ini dan jadikan pengajaran, didiklah anak-anak dan keluarga kita agar tidak terjerumus kekancah maksiat seperti yang dilakukan oleh remaja ini.


Jom kita kik disini - http://worldteamchampion.com/?id=mnorkembalak mudah sahaja untuk kita menjanakan pendapatan yang lumayan.

ADAT ORANG YANG SEDANG LEMAS, KETUL TAIK HANYUT DISANGKANYA PELAMPONG

Ma'af dengan tajuk yang sedikit jijik bila di baca, tetapi inilah kakikatnya bagi orang yang sedang lemas seperti Mat Sabu ini. Untuk apa dia berkunjung ke negeri Johor bersama-sama dengan rombongannya?


Sebagai yang dilaporkan oleh beberapa akhbar tempatan, Mat Sabu dan rombongan nya turun ke Johor untuk berjumpa dengan waris kepada anggota polis yang terlibat dalam peristiwa berdarah di Bukit Kepong peristiwa ini berlaku pada tahun 1950. Semasa itu negara kita belum lagi merdeka.


Dari laporan akhbar tersebut juga menyata kan bahawa anak kepada koperal polis yang terlibat dalam serangan komunis pada peristiwa itu enggan bertemu dengan Mat Sabu dan juga rombongannya.


Agak aneh dan lucu jika kita fikirkan apakah tujuan sebenar Mat Sabu ingin berjumpa dengan waris keluarga berkenaan.


Adakah ingin memohon ma'af? adakah ingin merasuah? adakah ingin melobi waris berkenaan untuk kepentingan peribadi dan juga politiknya? hanya Mat Sabu dan rombongannya sahaja yang mengetahui.


Di sudut hati saya berbangga dengan sikap anak kepada Allahyarham koperal polis itu, karana mereka ada nilai harga diri yang tinggi dan enggan bertemu dengan tali barut komunis orang seperti Mat Sabu ini. Syabas saya ucapkan kepada anak perempuan dari keluarga yang menjadi mangsa komunis pada tragedi tersebut kerana tegas dengan sikap dan bencikan Mat Sabu.

Klik disini - Penjelasan Yayasan Warisan Johor mengenai buku Pengukir Nama Johor | Muka Hadapan

Jom kita buat duit online klik link ini - http://worldteamchampion.com/?id=mnorkembalak Sila daftar ahli dengan percuma terlebih dahulu.

KEPADA MAT SABU KALAU ADA TELOR SAMBUT CABARAN INI


Di ulang sekali lagi kepada Mat Sabu kalau ada telor sambut cabaran ini. Jangan nak jadi Hero kepada Pas dan nak meyalak bagi pehak DAP. Tawaran ini dibuat oleh kerajaan negeri Kelantan pimpinan Pas. Bagi KJ sudah sedia bila-bila masa sahaja dari sekarang. Apa macam Amat, lu ada berani ka?


Klik disini seterusnya - Komunis: Khairy sahut cabaran lawan Mat Sabu di 'sarang singa' | Muka Hadapan Semua akan menjadi saksi dan diharap kerajaan negeri Kelantan pimpinan Pas jangan nak spin lagi jika acara ini tidak jadi


Jom kita buat duit online secara mudan dan lumayan klik disini seterusnya untuk mendapat maklumat lanjut - http://worldteamchampion.com/?id=mnorkembalak cuba daftar secara percuma dahulu.

Tragedi di Somalia…Jurukamera Bernama TV maut terkena peluru sesat,jurukamera TV3 cedera | Muka Hadapan


AL-FATIHAH - Terlebih dahulu kita ucapkan semoga kerja yang murni yang dilakukan oleh Allahyarham bersama rombongan dari Malaysia menghantar bantuan kemanusian Somalia telah gugur. Kita berdo'a semoga Allah mencucuri rahmat keatas rohnya..amin. Kepada keluarga Allahyarham kita ucapkan salam takziah.

Ramai dikalangan para pemerhati berpendapat rombongan misi penghataran bantuan kemanusian ke negara yang sedang bergolak yang sedang menghadapi peperangan saudara ini akan menghadapi atau akan bertarung nyawa. Kerana sebagai yang kita semua maklum, keganasan tidak kenal erti kemanusiaan, tidak kenal erti belas kasihan dan sebagainya.

Apa yang mereka pentingkan ialah matlamat dan perjuangan untuk mencapai kemenangan. Mereka tidak kenal siapa yang datang, mereka tidak peduli dari negara mana dan lambang bendera. Pengganas akan menganggap mana yang terlibat adalah bersubahat dalam menggagalkan misi dan matlamat perjuangan mereka. oleh dengan itu sebagai yang dikatakan oleh pemerhati adalah benar-benar mencabar, rombongan dari Malaysia tak dapat elak dari sasaran penembak curi. Sekarang segala yang diragukan itu telah terbukti.
Klik disini - Tragedi di Somalia…Jurukamera Bernama TV maut terkena peluru sesat,jurukamera TV3 cedera | Muka Hadapan sekali lagi kita berharap semoga keluarga Allahyarham tabah dalam menghadapi dengan musibah yang menimpa keluarga ini.

BERNAMA - Jurukamera Bernama TV Maut Ditembak Di Somalia

AL-FATIHAH - Jurukamera Bernama TV Noramfaizul Mohd Noor, 41, meninggal dunia selepas terkena tembakan curi semasa membuat liputan Misi Kemanusian Kelab Putera 1Malaysia dan Bakti di Mogadishu malam ini, menurut Wartawan Bernama TV, Khairuianuar Yahya klik disini - BERNAMA - Jurukamera Bernama TV Maut Ditembak Di Somalia

Hayatilah erti kemerdekaan dan hormati kepada pejuang-pejuang kemerdekaan ini

Saya berharap kepada yang belum mengetahui tentang sejarah kemerdekaan negara kita Malaysia ini, jadi disini saya ambil gambar dan sedikit sedutan berita dari akhbar Kosmo-online beserta link artikel tersebut untuk saudara semua menghayatinya.


Inilah wajah wanita pertma yang menyerahkan barangan kemas bagi membantu rombongan Tunku Abdul Rahman Putra Al-Haj ke London untuk menuntut kemerdekaan

Kita tidak boleh mengubah sejarah, tetapi kita boleh mencipta sejarah. Apa yang lebih malangnya pihak pembangkang terutamanya yang didalangi oleh orang melayu yang bernama Mat Sabu cuba menidakkan fakta sebenar tentang pejuang kemerdekaan Tanah air kita yang tercinta ini.

PROF TAN SRI KHOO KAY KHIM pakar SEJARAH.
Menurutnya kepada orang yang cuba memesungkan fakta sejarah sebagai modal untuk menarik perhatian rakyat terhadap agenda politiknya.

 Anda klik disini - 
Kosmo! Online - Rencana Utama dan dapat membaca artikel ini dengan lengkap dan dapat memahami keadaan yang sebenar, dan diharap semoga anda tidak terperdaya dengan dakyah songsang dari pembangkang.

Jom klik dan buat duit http://worldteamchampion.com/?id=mnorkembalak jika anda percaya dan yakin, sistem ini boleh menjanakan pendapatan yang lumayan.

Sumbangan yang teramat berharga dari Jamal Abdillah


Alhamdulillah saya rasa bersyukur kepada Allah kerana mencipta insan yang bertanggungjawab melaksanakan kewajipan sebagai seorang Islam. Tahniah kepada artis Jamal Abdillah, kerana pada raya tahun ini telah menyumbangkan zakat fitrah bagi dirinya.
Sumbangan tersebut berupa beras 5kg senanyak 1520 kampit untuk diagih-agihkan kepada orang yang kurang berkemampuan di negeri Perak.

Jika kita nilai sumbangan ini amat berharga kepada mereka-mereka yang kurang berkemampuan. Tahniah kepada artis ini dan semoga akan ada artis-artis yang lain melaksanakan jika mereka juga ada kemampuan.
KITA KIRA HARGA PASARAN BERAS 5KG RM12.50 X 1520 KAMPIT BERSAMAAN HARGA RM19.000

Jom kita buat duit online klik disini - http://worldteamchampion.com/?id=mnorkembalak dengan cara ini kita akan menjanakan wang dengan cara mudah dan kita juga akan dapat membuat amal jariah setelah kita juga memperolehi wang yang lebih.

Yang benar kita tetap sokong tak kira hujah itu datang dari pehak mana..

Waktu sebelum merdeka ketika tentera Jepun menjajah Tanah Melayu dalam tahun 1940an ramai orang yang kena penampar Jepun jika tidak mengikut arahan atau sebagainya dari kehendak tentera Jepun pada masa itu.


Di zaman selepas merdeka ini, iaitu di Malaysia ini seorang rakyat Malaysia berketurunnan Melayu yang layak nama gelarannya di panggil 'Mat Sabun' telah kena penampar dari seorang berbangsa benggali ia itu Karpal Singh.


Dalam kenyataan Karpal Singh yang di terbit kan oleh Utusan Malaysia mengatakan "ANGGOTA POLIS YANG BERJUANG MEMPERTAHANKAN BALAI POLIS BUKIT KEPONG ADALAH SEBAGAI PEJUANG YANG SEBENAR"


Katanya lagi FAKTA sebenar memang tidak bolih diubah. Kedangkalan Mat Sabun telah ditempelak dengan kenyataan dari Karpal ini. Syabas dan tahniah di ucapkan kepada penasihat DAP ini.


Siannya pada Mat Sabun kononnya nak mencari saham dari Tuan besarnya DAP hancusssssss..semuanya gara-gara kenyataan dari orang yang celik sejarah dan tidak sejahil semacam Mat Sabun ini.

Klik disini seterusnya - Utusan Malaysia Online - Terkini

Jom kita buat duit secara online dengan mudah klik disini - http://worldteamchampion.com/?id=mnorkembalak

Ramai yang masih keliru dan tidak faham..!!

Saya rasa tentu ramai yang setuju dengan cadangan yang di kemukan oleh Datuk Dr Mashitah Ibrahim mencadangkan pengamal undang-undang terpilih sebagai wakil rakyat serta mempunyai jawatan didalam politik tidak dibenarkan terus menjadi peguam.


Dan yang lebih membuatkan ramai yang keliru berikutan tentang Anwar memberi keterangan daripada kandang tertuduh dan bukannya secara bersumpah dikandang saksi


Dalam pada itu juga, Mashitah meminta Karpal Singh memberi penjelasan kepada rakyat punca sebenar tentang perkara ini dan adakah juga berhak kepada pesalah yang lain berbuat seperti yang dilakukan oleh Anwar dengan memberi keterangan bela diri tanpa bersumpah dan tidak boleh disoal oleh pendakwa raya. Klik seterusnya untuk mengetahui - www.utusan.com.my/utusan/info.asp?
=2011&adt=0829&pub=Utusan_Malaysia&sec=Politik&pg=po_01.htm


Jom kita buat duit online secara mudah dan mendatangkan pendapatan yang lumayan klik link ini- http://worldteamchampion.com/free.php?id=mnorkembalak

BILA MELAYU TELAH LUPA DIRI SEHINGGA TIDAK TAHU DIMANA BUMI IA DIPIJAK

Sungguh tidak bernasib baik kepada kita yang berbangsa Melayu, apabila ada dikalangan kita orang Melayu yang lupa diri dan tak tahu dimana bumi di berpijak.


Yang lebih malang lagi pada orang yang sebegini yang dilahirkan dengan mak bapak nya orang Melayu yang beragama Islam tidak tahu bersyukur dengan nekmat yang telah Allah kurniakan kepadanya, sehingga sanggup mengkhianati keturunan bangsa dan agamanya.


Orang yang sebegini jika Allah pendekkan usianya barulah aman bumi Malaysia ini agaknya.


KUALA LUMPUR 27 Ogos - Timbalan Presiden Pas. Mohamad Sabu didesak memohon maaf kepada seluruh ahli keluarga anggota polis yang mempertahankan diri dalam tragedi berdarah Bukit Kepong.


Naib Ketua Pemuda UMNO, Datuk Razali Ibrahim berkata, tindakan pemimpin pembangkang itu menyifatkan anggota polis yang terkorban dalam tragedi itu sebagai pegawai British dan bukan hero sebenar adalah satu penghinaan kepada mangsa tragedi itu.


Beliau melihat kenyataan itu secara tidak langsung membuktikan Mohamad Sabu kini mengikut telunjuk DAP, dan menjadi 'pembesar suara' kepada parti itu yang selama ini cenderung menunjukkan simpati kepada perjuangan Parti Komunis Malaya (PKM).


"Dalam erti kata lain, DAP kini sudah berjaya berada di dalam berisan kepimpinan Pas dan saya tidak terkejut jika Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng banyak membantu Mohamad Sabu memenangi jawatan Timbalan Presiden Pas baru-baru ini," katanya kepada Mingguan Malaysia.


Beliau mengulas kenyataan Mohamad Sabu menganggap pengganas dalam Kompeni Pasukan Keempat PKM yang menyerang dan membunuh anggota keselamatan dan keluarga mereka dalam tragedi Bukit Kepong pada 23 Februari 1950 sebagai hero sebenar.


Dalam ceramahnya di Tasek Gelugor, Pulau Pinang pada 21 Ogos lalu juga, Mohamad Sabu turut mendakwa Datuk Onn Jaafar Tunku Abdul Rahman Putra tidak layak dianggap sebagai pejuang kemerdekaan kerana merupakan pegawai British.


Justeru Razali berkata, Mohamad Sabu juga patut meminta maaf kepada seluruh rakyat Malaysia kerana sanggup memesongkan fakta sejarah semata-mata kerana kepentingan politik.    

Jom kita buat duit online - http://worldteamchampion.com/?id=mnorkembalak

Di pelawa kepada sesiapa yang ingin menyertai group WorldTeam Champion di facebook sila klik disini - https://www.facebook.com/groups/263100440372488/?ap=1

Pak Menteri KDN kena ugut pulak ish...ish...ish...!!

Begitulah dunia ini, kadang-kadang banyak perkara yang lucu dari perkara yang realiti.


Ini pihak mana pulak yang nak main wayang atau nak bersenda gurau ni.. sedangkan angin tiada ribut pun tak pernah Menteri KDN kita ini kredibiliti nya pun nampak kurang berkesan dan menyerlah, inikan pulak ada pihak duk antar peluru hidup kat dia.


Hantarkan mercun atau bunga api dapat gak Pak Menteri main. Yang dihantar ugutan dan peluru hidup tu apa hal..? Saya berharap lah sesangat pada Pak Menteri KDN ni..janganlah lemah dan patah semangat. Tunjuk dan buktikan kemampuan dan keberkesanan fungsi KDN yang sebenar supaya boleh dihormati oleh pihak kawan dan lawan.


Klik lah diisni - peraktoday.com/wp/?p=28665 malas saya nak ulas dengan Menteri yang lemah semangat ni.


Jom kita buat duit online klik dini - http://worldteamchampion.com/?id=mnorkembalak Semuanya mudah dan hebat.

Meh join group worldteamchampion di facebook minat nak join klik link ini dan mohon jadi ahli - http://adf.ly/2JOYB


Orang Pas yang makan nangka, orang UMNO yang kena getah kui..kui..kui


Anda semua tak hairan ke?..kui..kui..kui..memang celakui..hehehe..dua orang anak 'Pak Ali' keduanya pula ahli Pas mereka yang makan nangka, UMNO pula yang kena getah. Saya nasihatkan hentikan sikap 'baling batu sembunyi tangan' Sampai bila ahli-ahli Pas nak kering dari dosanya. Tak takut ke azab dari Allah? dibulan yang mulia ini bawaklah muhasabah diri.


Sememangnya wajar sangat diambil tindakan terhadap Pas kerana dah menjadi amalan mereka membuat fitnah bertali arus, selagi UMNO berdiam diri, selagi itu Pas akan bersikap 'ekor naik tocang' UMNO vs Pas di Mahkamah adalah yang terbaik kerana semua orang akan jadi saksi..!! klik seterusnya disini - umno-online.com/?p=44163

JOM KITA BUAT DUIT KLIK SINI http://adf.ly/2JOHH ATAU SINI http://adf.ly/2JOPv

Utusan Malaysia Online - Politik

Kali ini siaplah 'Mak Lampir' bakal menghadapi tindakan undang-undang kerana memfitnah
Utusan Malaysia Online - Politik

Saksikanlah kekejaman Israel mencemari bulan Ramadhan ini

Salam kepada seluruh warga Islam di negara Malaysia ini, diucapkan selamat menunaikan ibadah berpuasa. Kita kena lebihkan bersyukur kepada Allah kerana diberikannya negara kita aman dan sentosa.

Kita dapat menjalan segala tugasan serta urusan harian kita dengan selesa dan kita dapat berpuasa dalam keadaan yang aman tanpa tertekan dari mana-mana pihak.

BAITULMUQQADDIS, 20 Ogos 2011 - Tentera Israel berterusan mencemar bulan Ramadhan dengan membedil Gaza yang menyaksikan pihak penentang membalas serangan roket kearah Israel.

Serangan roket penentang telah merosakkan bandar pelabuhan Ashdod yang mencederakan enam orang awam, sebagai membalas perbuatan rejim Israel membedil penempatan gaza.


Jet pejuang rejim Israel membedil kem pelarian penduduk Palestin di Nusseirat dan membenuh salah seorang ahli Popular Resistance Committees, kononnya dianggap sebagai pengganas yang dikehendaki oleh rejim tersebut.


Serangan udara itu juga telah membunuh seorang budak dan mencederakan lima orang awam yang tidak berdosa, menurut pakar perubatan Palestin. Dalam kejadian berasingan, tiga orang tercedera apabila jet pejuang rejim membedil kawasan pemerintahan Hamas


Berita seterus klik disini - www.klpos.com/news/2011/08/20/1.html

Apa sudah jadi dengan Pas..!!


Apa sudah jadi dengan Pas? Itulah persoalan yang terus menghantui ramai orang Islam di negara ini. Banyak isu kritikal yang melibatkan kepentingan Islam tidak mendapat pembelaan Pas.


Nama sahaja menggunakan istilah Islam dan mendakwa perjuangan Islam tapi realitinya - Tidak. Terdapat pertubuhan Islam di Indonesia turut terkejut dengan perubahan yang dibawa oleh Pas yang cenderung ke arah pluralisme agama.


Dalam beberapa isu murtad, Pas yang suatu ketika seperti gajah naik minyak memperjuangkan kesucian Islam, kini menjadi seperti tikus ketakutan. sila klik seterusnya disini - peraktoday.com/wp/?p=28431

Jom kita buat duit secara online dengan mudah klik seterusnya disini untuk sertai - http://worldteamchampion.com/?id=mnorkembalak

Kepada anda saya pelawa untuk sertai group worldteamchampion di facebook klik disini mohon jadi ahli - https://www.facebook.com/groups/263100440372488/?ap=1

Kes Yang Kita Terasa Ingin Sangat Nak Tahu..!!


Kerajaan UMNO-BN memang telah kita semua ketahui telah di cop oleh pembangkang khususnya parti Pas, sebagai sebuah kerajaan yang kuat rasuah dan penyelewengan wang rakyat.


Tuduhan-tuduhan seperti diatas akan dapat kita dengar jika kita sentiasa mengikuti ceramah-ceramah yang dianjurkan oleh Pas. Tidak ketinggalaan juga politik-politik dimeja kedai kopi, sering sangat UMNO-BN dituduh bersikap demikain.


Dan pada kali ini saya terbitkan sebuah artikel terbitan UMNO-ONLINE kesah tentang kemana perginya baki wang peruntukan penyelenggaraan jalan tahun lepas? yang berjumlah hampir RM100 Juta yang kononnya dimasukkan kedalam Tabung Amanah.


Kerajaan negeri Kedah membelanjakan RM50 Juta sahaja daripada peruntukan RM150 Juta. Kerajaan Pas Kedah kena jawap persoalan ini, untuk mengikuti seterusnya klik disini - umno-online.com/?p=44012

Saya memberi peluang untuk yang berminat menjanakan pendapatan secara online klik disini - http://worldteamchampion.com/?id=mnorkembalak

Saya juga pelawa kepada sesiapa yang sudi untuk menyertai group worldteamchampion di facebook klik disini untuk memohon menjadi ahli, saya raikan kedatangan anda - https://www.facebook.com/groups/263100440372488/?ap=1

SEGERA AMBIL TINDAKAN TERHADAP GUAN ENG, JANGAN CAKAP SAJA!!

Guan Eng secara terbuka menuduh UMNO terlibat dalam cubaan membakar pejabat DAP Pulau Pinang di Jalan Talipon, ini bukanlah sesuatu yang menghairankan kerana itulah tujuannya pejabat DAP tersebut terlibat dalam kontroversi kebakaran. 


Apa yang dilakukan oleh Guan Eng sebenarnya merupakan satu lagi usaha mengalihkan perhatian daripada isu sebenar yang sedang dibincangkan oleh rakyat Malaysia iaitu ISU MURTAD. Guan Eng cuba menyeret UMNO dalam kejadian yang kelihatan seperti "sengaja dicetuskan" di Pulau Pinang , dan apabila kebakaran tersebut diketahui oleh rakyat Malaysia secara keseluruhannya, Guan Eng akan segera menarik UMNO untuk bersilat.


Tuduhan yang dilemparkan oleh Guan Eng secara terbuka tersebut pasti akn menimbulkan kemarahan para pemimpin umno. Itulah yang sangat dikehendaki oleh Guan Eng dan DAP. Apabila para pemimpin UMNO melenting marah, mereka akan menumpukan perhatian untuk mengenakan Guan Eng pula  dan pada masa yang sama, sudah terlupa dengan isu sebenar yang jauh lebih mudarat. Klik seterusnya disini - peraktoday.com/wp/?p=28334

Kepada ada yang ingin membuat duit secara online anda boleh klik disini-http://worldteamchampion.com/?id=mnorkembalak

Saya menjemput anda semua menyertai group worldteamchampion di facebook klik disini - https://www.facebook.com/groups/263100440372488/?ap=1

Mahfuz lebih percaya Gereja dan NGO bukan Islam berbanding JAIS dan NGO-NGO Islam...!!!

Syabas saya ucapkan kepada DYMM Sultan Selangor, Sultan Syarafuddin Idris Shah, yang bertitah melarang Jabatan Agama Negeri Selangor untuk mengikut kehendak Pas bagi membuat pertemuan menyelesaiakan masalah insiden pemeriksaan agensi hal ehwal agama Islam negeri itu terhadap sebuah gereja di Petaling Jaya, Daulat Tuanku, sembah patik harap diampun, menjunjung titah Tuanku.


Tindakan DYMM Sultan Selangor tersebut jelas merupakan tamparan hebat terhadap Pas yang kononnya cuba menjuarai isu ini, Pas mulanya memanggil Exco Kerajaan Negeri Selangor Bahagian Hal Ehwal Islam, Datuk Hassan Ali untuk memberikan penjelasan mengenai insiden itu. Kononnya, Hassan Ali bersalah...


Pada hal hanya musuh politik Hassan Ali di dalam Pas sahaja yang menghukum Hassan Ali sebagai bersalah. Siapa lagi kalau bukan Khalid Samad yang pagi-pagi lagi mengarahkan media pembangkang untuk menemuramahnya berkenaan hal tersebut. Di "balun" nya Hassan Ali cukup-cukup pagi itu... 
Klik seterusnya disini - peraktoday.com/wp/?p=28022

Peluang keemasan kepada mereka yang ingin membuat duit secara online dengan mudah, klik disini - http://worldteamchampion.com/?id=mnorkembalak


Mustafa Ali diberi tiga hari mohon ma'af

KUALA LUMPUR 16 Ogos - Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali diberi tempoh tiga hari bermula hari ini untuk memohon maaf kepada UMNO berhubung kenyataannya yang menyalahkan parti itu dalam isu pemeriksaan Jabatan Islam Selangor (JAIS) keatas sebuah gereja di Petaling Jaya baru-baru ini.


Setiausaha Perhubungan UMNO Selangor, Datuk Seri Ir. Mohd Zin Mohamed berkata, ini kerana kenyataan Mustafa itu jelas berniat jahat dan bertujuan memburuk-burukkan UMNO sebagai salah sebuah parti pemerintah dalam kompenan Barisan Nasional (BN).


"UMNO Selangor memberi masa tiga hari kepada PAS dan Mustafa Ali supaya memohon maaf melalui satu sidang akhbar seperti mana beliau melakukan tuduhan itu di Terengganu semalam.


"Jika gagal, PAS dan Mustafa Ali akan menghadapi tindakan undang-undang kerana tuduhan tidak berasas tersebut", katanya kepada Utusan Malaysia disini hari ini.


Pada sidang akhbar di Kuala Lumpur semalam, Mustafa mendakwa UMNO berperanan dalam pemeriksaan yang dilakukan oleh JAIS keatas Gereja Methodist Damansara Utama (DUMC) di Petaling Jaya pada 3 Ogos lalu.


Mustafa turut mengatakan UMNO memain peranan dalam mempolitikkan isu itu ekoran tindakan JAIS yang sehingga kini belum mendedahkan hasil siasatan mereka keatas gereja tersebut.


Moha Zin menambah, tuduhan tidak berasas Mustafa keatas UMNO itu sangat dikesali kerana ia dilakukan dalam bulan Ramadhan yang sepatutnya dihormati  dan dihayati oleh semua umet Islam.


"Rakyat sedang memerhati dengan sepenuh perhatian kegagalan demi kegagalan yang dibuat oleh kerajaan DAP, parti Keadilan Rakyat (PKR) dan Pas Selangor dalam menangani pelbagai masalah dan kepentingan rakyat terutama dalam isu agama, pasir dan keruntuhan sosial," tegasnya.

Kepada yang ingin membuat duit secara online dengan mudah sila kik seterusnya disini - http://worldteamchampion.com/?id=mnorkembalak

PAKATAN GENTAR BILA ISU MURTAD DIPERKATAKAN | peraktoday.com


Ramai yang masih ingat bagaimana PAS menjuarai isu murtad sebelum PAS mengikat tali penyengutuan secara rasmi denagn DAP suatu ketika duhulu. Apabila mufti Perak menyatakan tentang jumlah umat Islam yang telah murtad, PAS telah menggunakan isu dan angka tersebut untuk membelasah kerajaan dan UMNO khususnya, terutama selepas usul yang dibentangkan oleh PAS menerusi Presiden PAS sekarang, tidak diterima oleh Parlimen kerana kurang sokongan.


Namun apa yang berlaku di Selangor membabitkan PAS secara lansung, bukan kerana PAS adalah kerajaan negeri tetapi kerana PAS bergantung pada DAP untuk menang pada PRU ke-13 nanti. Seperti yang diketahui, PAS bertanding dimana-mana UMNO bertanding. UMNO pula adalah parti paling dominan dari segi individu dinegara ini. 
Untuk mengetahui dengan lebih lengkap klik disini - PAKATAN GENTAR BILA ISU MURTAD DIPERKATAKAN | peraktoday.com

Salam kepada anda yang ingin membuat duit secara online, Produk ini sudah berada di lima negara asean Malaysia, Singapore, Thailand, Brunei dan Indonesia. Tempahlah kedudukan anda yang terawal. Klik link ini setrusnya untuk mengetahuinya -  http://worldteamchampion.com/?id=mnorkembalak
Kepada rakan-rakan yang ingin turut serta menyertai group WoldTeam Champion di facebook sila klik disini untuk mohon menyertai menjadi ahli dan selamat datang - https://www.facebook.com/groups/263100440372488/?ap=1

Suruhanjaya Hak Asasi Manusia digesa mempertahankan hak asasi Saiful

KUALA LUMPUR, 16 Ogos - Suruhan Hak Asasi Manusia (SUHAKAM) digesa memainkan peranan dengan mempertahankan hak asasi Mohd Saiful Bukhairi Azlan untuk mendapatkan keadilan dalam kes liwat melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim.


Ahli Majlis Terttinggi UMNO Dr Mohd Puad Zakarshi berkata tuntutan itu turut melibatkan Hak Mohd Saiful untuk tidak menjadi mangsa permainan politik DAP sama ada yang mengaitkan peribadinya atau kes tersebut yang sedang dibicarakan di mahkamah. Justeru tegasnya Suhakam perlu bertindak atas rayuan yang di buat bapa Mohd Saiful.


"Suhakam perlu hentikan campur tangan dan 'pencerobohan' DAP dalam perbicaraan kes ini", katanya dalam satu kenyataan disini.


Beliau mengulas tindakan bapa Mohd Saiful Bukhari iaitu Azlan Mohd Lazim yang sebelum ini membuat permohonan kepada Suhakam supaya meneliti perkara-perkara yang boleh menyebabkan perbicaraan kes liwat itu ditangguh. Azlan percaya anaknya perlu mendapat hak untuk diadili dalam tempoh yang munasabah.


Mohd Puad yang juga Timbalan Menteri Pelajaran seterusnya turut menyokong gesaan Gabungan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS) sebelum ini agar Suhakam tidak bersikap berat sebelah berhubung kes perbicaraan kes itu yang setakat ini difahamkan telah lebih 50 kali ditangguhkan.


Beliau tidak menolak kemungkinan dalam Suhakam sendiri mungkin ramai "peminat" Anwar dan Pengerusi DAP, Karpal Singh mempengaruhi pendirian Suhakam dalam kes itu. 


"Penglibatan Karpal selaku peguam bela dalam kes itu turut menyulitkan perbicaraan selain DAP seolah-olah mempunyai agenda untuk menangguhkan kes itu sehingga pilihanraya umum akan datang", katanya.

Kepada yang ingin buat duit secara online klik disini - http://adf.ly/2JOHH

Berita Harian Online | Pangkalan data pemilih SPR kebal


KUALA LUMPUR - Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) mempunyai sistem pangkalan data pemilih yang kebal dan tidak boleh dicerobohi oleh mana-mana pihak untuk mendaftar warga asing sebagai pengundi seperti mana didakwa oleh pembangkang.


Menerusi sistem Pendaftaran Pemilih Sepanjang Tahun (e-SPPST) yang diguna kan SPR sejak 2002 itu, ia boleh mengesan cubaan pihak tertentu untuk mendaftar warga asing sebagai pemilih, sekali gus menyekat pendaftaran berkenaan.
Klik seterusnya disini - Berita Harian Online | Pangkalan data pemilih SPR kebal

Kepada yang ingin menjanakan pendapatan yang mudah dengan hanya promosikan website sahaja klik disini - http://worldteamchampion.com/?id=mnorkembalak

Banyak negara ingin belajar kaedah Malaysia hadapi ancaman lanun Somalia

Beberapa buah negara berminat mencontohi Malaysia yang mengadakan kawalan terhadap kapal-kapal dagangnya semasa belayar di Teluk Aden daripada ancaman lanun, kata Menteri Pertahanan Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi.


Katanya wakil negara-negara terbabit telah berjumpa Panglima Tentera Laut, Tan Sri Abdul Aziz mengenai perkara itu.


"Mereka bertanya kaedah yang boleh dipelajari untuk mereka mengadakan modus operandi yang sama di Teluk Aden dan kita telah mengadakan perbincangan dengan negara-negara berkenaan tentang bagaimana operasi ini dijalankan", katanya kepada pemberita disini.


Beliau berkata sebuah lagi kapal tambahan iaitu Bunga Mas 6 akan dihantar oleh pasukan khas Tentera Laut Diraja Malaysia (TUDM) dan syarikat Perkapalan Antarabangsa Malaysia Berhad (MISC) bagi meneruskan Operasi Fajar (Ops Fajar) bagi meneruskan Operasi Fajar (Ops Fajar) di Teluk Aden.


Ahmad Zahid berkata sejak Ops Fajar dilancarkan, Malaysia berjaya menyelamatkan barangan dagangan bernilai kira-kira RM7.5 bilion daripada dirompak lanun Somalia.
  
Lagi satu gejala buruk yang sedang mengancam penduduk dipersekitaran Ipoh, kerana terdapat pertubuhan bukan kerajaan sedang giat untuk memesungkan akidah umat Islam di negeri ini, klik disini - peraktoday.com/wp/?p=27804

Kepada anda yang ingin menjanakan pendapatan secara online dengan mudah, iaitu dengan hanya mempromosikan website sahaja. Jika berminat kliklah di sini untuk mengetahuai caranya- http://adf.ly/2JOHH

Dan juga kepada anda yang ingin turut serta menyertai group worldteamchampion di facebook klik disini - http://adf.ly/2JOYB

Kerajaan Pas Kelantan Berjanji Lagi


Kerajaan Pas Kelantan berjanji lagi..!! Seperti biasa selalunya janji tinggal janji. Berjanji sememangnya terlalu mudah..sedarkah mereka Rasulullah melarang berjanji walaupun kepada anak sendiri jika tidak mampu hendak kita tunaikan. Jika ingin berjanji hendaklah mengucapkan InsyaAllah, kerana dengan izin Allah jua sesuatu itu akan terlaksana.


Rekod tadbir urus kerajaan negeri Kelantan seperti yang semua maklum, penyediaan keperluan asas seperti bekalan air bersih sehingga kini pun tidak mampu hendak mereka laksanakan, sudah 21 tahun tahun lebih Negeri Kelantan dibawah Pimpinan Datuk Nik Aziz Nik Mat masih lagi menjadi tanda tanya.


Dan juga sebuah Jambatan yang dulu sehingga kini hanya tinggal batu asas yang juga di rasmikan oleh Datuk Nik Aziz Nik Mat. Kini mereka sekali lagi cuba menarik perhatian rakyat dengan berjanji membina lebuh raya bertol yang berkembar empat...hehehe..boleh cayo..ko..!!?
Kik seterusnya disini - Utusan Malaysia Online - Terkini

Satu peluang untuk menjanakan pendapatan secara online dengan menghasilkan pendapatan dengan cara mudah klik seterusnya untuk mengetahunya disini - http://worldteamchampion.com/?id=mnorkembalak

Kepada anda yang ingin turut serta menyertai group woldteamchampion di facebook sila klik disini - https://www.facebook.com/groups/263100440372488/?ap=1

Larang Baca Al Quran Guna Pembesar Suara, Satu Lagi Kejayaan DAP


Hati mana yang tidak sakit, hati mana yang tidak berasa marah..? kedudukan kita sebagai orang Melayu dan beragama Islam di negara ini telah mula tercabar, sedikit demi sedikit. Bermula dengan isu azan di waktu subuh suatu ketika dulu di Kuala Lumpur/Selangor kini lebih panas lagi dengan larangan membaca ayat Al-Quran menggunakan pembesar suara sudah dilarang dilakukan di semua masjid dan surau di Pulau Pinang.


Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Pulau Pinang (JHEAIPP) telah mengarahkan semua masjid dan surau di negeri ini menghentikan bacaan al-Quran menggunakan pembesar suara pada waktu subuh.


Agak melucukan alasan tersebut kerana membaca al-Quran bercanggah dengan hukum syarak dan boleh mengganggu orang lain didalam dan diluar masjid.
Klik disini - Larang Baca Al Quran Guna Pembesar Suara, Satu Lagi Kejayaan DAP

Yang ini lagi satu hal, sudah berani mereka-mereka yang berkenaan mempersendakan masyarakat Islam dinegara ini khususnya kepada orang Melayu. Islam tiada memusuhi sesiapa, tetapi kenapa orang bukan Islam sentiasa mencari jalan memusuhi kepada orang-orang yang beragama Islam?
Klik disini - umno-online.com/?p=43461

Student tells of videotaped riot attack - UK news by mail.com


Ini wajah pelajar Malaysia yang malang dalam kejadian rusuhan selama empat hari berturut-turut itu. Dia tidak menyangka diperlakukan dengan kejam, setelah dicederakan oleh perusuh remaja tersebut mengambil barangan miliknya.
Sila klik disini seterusnya - Student tells of videotaped riot attack - UK news by mail.com Disini saya sertakan sebuah link untuk sesiapa sahaja yang ingin membuat duit secara mudah dengan mempromosikan website. Syarikat ini baru dilancarkan pada 5/5/2011, kini sudah berada dilima negara Asean, Malaysia, Thailand, Singapaura, Indonesia dan negara Brunei Darulsalam -  http://adf.ly/2JOHH

Heartless Robbery in London Riots!!!!



Saudara saksi kejadian dimana seorang pelajar Malaysia cedera dan disamun dalam kejadian rusuhan di kota London. Jika negara sudah tidak stabil maka segala gejala buruk akan berlaku dimana-mana. Syukurlah kepada Allah negara kita masih dalam keadaan aman dan stabil, walaupun pernah baru-baru ini gejala yang buruk ini telah ditimbulkan oleh pihak-pihak tertentu yang ingin membuat negara kita menjadi dalam huru-hara telah berjaya dibenteras oleh pasukan keselamatan 

Bagi keluarga pelajar malang ini, bernasib baik kerana UMNO telah menyumbangkan tiket kepada kedua ibu bapanya untuk menziarahi anaknya yang kini sedang dirawat di sebuah Hospital di kota London. Dengan bantuan tersebut dapatlah meringankan beban bagi keluarga terbabit dalam menghadapi musibah ini. Seterusnya klik disini - umno-online.com/?p=43429

12 umat Islam lebih dengar kata peguam kafir dari bantu JAIS..? | peraktoday.com


Amat mendukacitakan. Amat mengecewakan dan amat mengharukan. Itulah yang dapat saya sifatkan dengan keputusan 12 orang umat Islam yang terlibat dengan majlis makan malam di Gereja Methodist Damansara Utama, Petaling Jaya, baru-baru ini. Mungkinkah mereka sudah di"beli" kembali oleh puak-puak Gereja kafir laknatullah alaihim itu.


Menurut sumber terbaru hari ini, kesemua 12 orang saudara kita itu dikhabarkan enggan lagi memberi kerjasama membantu siasatan yang dijalankan oleh Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) mengenai insiden makan malam merangkap "berbuka puasa" itu. Mereka memberi alasan bahawa "peguam" mereka tidak membenarkan mereka berbuat demikian. 

Pas Jangan Buat Dosa Dalam Bulan Ramadan


Tidak kah Presiden Pas Datuk Seri Haji Hadi Awang berasa malu kerana membuat tuduhan yang tidak berasas. "KENAPA LAIN YANG MAKAN NANGKA, YANG PULA YANG KENA GETAH"..!!


Tanyalah Hasan Ali apa yang dia buat? Dia bukan ADUN (Ahli Dewan Undangan Negeri) UMNO, Dia DUN Pas. Kalau dia mewakili UMNO, bolehlah tuduh UMNO dan BN. Apa yang dibuat oleh Tan Sri Khalid Ibrahim (Menteri Besar Selangor) Dia pun bukan ahli UMNO.
Klik seterusnya disini - Pas Jangan Buat Dosa Dalam Bulan Ramadan  Yang ini kepada sesiapa yang ingin menyertai group WorldTeam Champion klik disini seterusnya disini - http://adf.ly/2JOYB

Berita Harian Online | Sogok wang gadai akidah


KUALA LUMPUR: Ada pertubuhan di negara ini berselindung di sebalik kegiatan kebajikan dengan menawarkan wang tunai, tempat ting dan makan minum percuma kepada golongan miskin dan menghadapi masalah kewangan yang beragama Islam sebelum memesungkan akidah mereka sehingga sanggup menukar agama akibat desakan hidup.



Di fahamkan, ada individu Islam menerima elaun tetap sehingga RM1,000 sebulan dengan hanya mengikuti program pertubuhan itu dua kali seminggu. Malah segelintir peserta turut mengakui menerima bantuan menyelesaikan beban hutang, termasuk ansuran kenderaan, rumah dan kad kredit.
Seterusnya klik disini - Berita Harian Online | Sogok wang gadai akidah Disini saya sertakan link, saya menjemput saudara-saudara semua menyertai group World Team Champion yang saya wujudkan di Facebook. saya berharap saudara-saudara semua sudi turut serta menjadi ahli group saya ini. Klik link ini untuk meninjau keadaannya -  https://www.facebook.com/groups/263100440372488/?ap=1

UMNO Online - Tubuh Suruhanjaya Di Raja Siasat Pelakon Video Seks – MAGARAN



KUALA LUMPUR 4 Ogos - Majlis Gabungan NGO Pembela Negara (MAGARAN) hari ini telah menghantar memorandum kepada Dulu Yang Maha Mulia Seri Paduka Baginda Yang Di Pertuan Agung, Tuanku Mizan Zainal Abidin Ibni Al-Marhum Sultan Mahmud Al-Muktafi Billah Shah yang mencadangkan penubuhan sebuah Suruhanjaya Di Raja bagi mengenalpasti identiti lelaki didalam video seks yang dikaitkan dengan ketua pembangkang. Datuk Seri Anwar Ibrahim


Penasihat Undang-undang MAGARAN, Mohad Khairul Azam Abdul Aziz berkata cadangan penubuhan suruhanjaya tersebut bagi mengenal pasti pelakon video seks tersebut, berdasarkan Seksyen 2 (1) (D) Akta Surahanjaya Siasatan 1950

REBUTLAH PELUANG-PELUANG YANG DITAWARKAN INI..!!

Disini ada saya sertakan beberapa link yang boleh anda pileh untuk menjanakan pendapatan sampingan. Jadilah yang terawal didalam produk World Team Champion. Kerana ianya boleh mendatangkan pendapatan yang lumayan. 
 Klik disini -  http://worldteamchampion.com/free.php?id=mnorkembalak Yang ini pula jika anda ingin membeli produk yang berkualiti. Wang akan dikembalikan jika perduk tersebut ada masalah dengan jaminan wang dikembalikan dalam masa tiga puloh hari. Klik disini - http://mohdnoor.fastcomputertools.com/ Yang ini pula cara mendapatkan keuntungan dengan tanpa mengeluarkan modal. Anda klik disini - http://fast2earn.com/_25504.htm Link yang ini saya menjemput anda semua menyertai didalam group facebook WorldTeam Champion, saya cuba mengumpulkan ahli yang seberapa ramai yang mungkin. Buat masa ini ahli-ahlinya terdiri daripada Malaysia, Singapore, Brunei dan Indonasia. Anda klik disini untuk menyertainya - https://www.facebook.com/groups/263100440372488/?ap=1 Dan ini lagi satu link yang akan berikan ada panduan klik disini -  http://worldteamchampion.com/?id=mnorkembalak

Portal Berita Biayaan Zionis Sedang Permainkan Umat Islam !


Ingatan daripada Rasulullah s.a.w tentang bahaya golongan musuh-musuh Islam sebenarnya dibuat lebih 1400 tahun lampau. Pada peringkat awal, ingatan Rasulullah s.a.w akan bahaya musuh-musuh Islam yang akan menyusup dalam pelbagai cara, termasuk dengan berpura-pura mencintai Islam dan umatnya, telah diikuti. Namun perkembangan empayar Islam yang semakin membesar dan meluas, apatah lagi umat Islam telah mula mengecapi kemenangan dengan kemewahan, telah melalaikan mereka dengan ingatan-ingatan Rasulullah. 
Klik disini seterus nya - peraktoday.com/wp/?p=26835

http://worldteamchampion.com/?id=mnorkembalak


Klik link diatas untuk login.....!!

CEPAT.....!! LOG POSISI ANDA DENGAN SEGERA.....BERGABUNG BERSAMA DENGAN KAMI PELABURAN ANDA DI (WTC) Worldteamchampion Tidak Akan Rugi.

MENGAPA KAMI KATA ANDA TIDAK RUGI.....!!!
KERANA IANYA PERCUMA..!!!

KERANA=====>> Bayaran hanya sekali RM60 Untuk Seumur Hidup.
= Anda dapat produk bernilai RM500 (ilmu yang manfa'at) Anda sendiri boleh login website jualan produk sebenar di bahagian Produk. Ianya bukan hanya sekadar tulis sahaja.
= Anda dapat melakukan bisnes secara Online selama-lamanya.
= Potensi Income sehingga RM3 Juta. Ianya logik dengan kuasa multiply 1-10 sehingga 6 level, anda sendiri boleh kira. Adakah ianya Overpaid atau tidak. Mudah dan simple sahaja.
= Bergabung dengan kami, Pihak admin akan membantu anda Follow Up setiap pelanggan anda. Kami mempunyai Sistem Auto Follow Up... 



Rakan Blog K.B.E