Aksi Ghairah Dua Beradik

Kenapalah nasib malang banyak sangat yang menimpa kepada bangsa Melayu yang beragama Islam sekarang ini. Gambar di bawah ini adalah gadis Melayu yang mencari duit dengan cara mudah.

Mereka telah di tangkap dalam satu operasi pencegahan jenayah, gadis-gadis ini bekerja sebagai penari 'Tiang' dengan berpakaian bikini atau hanya bercoli dan berseluar dalam sahaja.

Mungkin ada juga yang tidak tahu apakah bentuk tarian tersebut yang dinama kan 'menari tiang'. Oleh kerana hendak menjelaskan terpaksalah saya huraikan serba rengkas bagaimana menari tiang ini.

Mereka hanya berseluar dalam atau berpakaian bikini menari dengan cara yang ghairah menggesel buah dada dan kemaluan mereka kepada tiang besi jenia aloy yang licin. Lebih tepat saya katakan tarian ini dengan nama 'Puki Tiang' atau 'Puki digesel pada tiang.'

Silapnya penganjur menyediakan tiang besi bulat yang licin, kalau tiang yang bersagi bukankah elok..!!


KUALA LUMPUR: Dua beradik perempuan yang sedang asyik menari 'Tiang' dengan aksi ghairah hanya mampu terdiam sebaik pusat hiburan itu diserbu masuk pihak berkuasa, malam kelmarin.

Dua beradik itu adalah antara lima yang ditahan dalam Ops Noda di pusat hiburan yang beroperasi di Solaris, Sri Hartamas, disini.

Ketika serbuan yang dilakukan Cawangan Kongsi Gelap, Maksiat dan Perjudian (D7) Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Kuala Lumpur, dua beradik itu dikatakan sedang melakukan aksi mengghairahkan dengan menari pada tiang sebelum di arah turun.

Kitika serbuan kira-kira jam 12 tengan malam itu, kelima -lima penari tiang terbabit hanya memakai bikini. Dua beradik itu berasal dari Pantai Remis, Perak itu mendakwa mereka hanya bekerja sebagai penari tiang saja dan mampu mendapat bayaran mencecah RM300 semalam.

Pegawai Turus D7 IPK KL, Diputi Superintenden Azman Mohd Isa berkata, serbuan membabitkan dua pegawai dan tujuh anggota itu dilakukan selepas risikan pihaknya mendapati wujud kegiatan berkenaan di pusat itu.

"Hasil pemeriksaan mendapati pusat hiburan ini sudah beroperasi sejak lima bulan lalu dan tidak mempunyai lesen. "Kita hanya berjaya menahan lima penari berusia antara 21 dan 31 tahun. Turut ditahan tiga pekerja lelaki dan seorang wanita dipercayai warga Bangladesh," katanya.

Bagaimanpun ibu ayam atau 'mummy' berjaya meloloskan diri sebaik menyedari kehadiran polis. "Difahamkan, modus operandi yang digunakan adalah penari akan melakukan tarian ditiga pentas tiang yang terletak disekeliling meja pelanggan.

"Pelanggan akan memi;ih penari yang disukai mereka dan memberikan 'tip' (upah) kepada mummy," Mummy pula akan menyarungkan kalung dileher pelanggan terbabit sebagai tanda sebelum penari itu turun dan memberi layanan kepada mereka," katanya.

Azman berkata, ketika serbuan dilakukan, seramai 15 orang pelanggan terdiri daripada sembilan lelaki dan enam wanita sedang menyaksikan aksi ghairah penari itu.
Hebat ya menari 'Puki Tiang' !!

1 ulasan:

  1. ANUVAJI PANDIKUTTI MESTI TERLIUR KAT DUA BERADIK TU. SILAP2 NANTI DIA SUH SOCHAI DIA MINTAK NO TEFON DIORANG PLAK KEHKEHKEH

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular