Hanya yang mampu ditegakkan oleh Anwar hanya kemaluannya sahaja


Tiada apa yang mampu untuk ditegakkan (kebenaran) oleh Anwar selain hanya menegakkan kemaluannya sahaja. Apabila kemaluannya sudah menegak, nafsu sudah mengawal dirinya maka dia akan lakukan apa sahaja yang terfikir di benak pemikirannya.

Bagi umum, sudah mengetahui segala tingkahlaku dan tatacara perhitungan, perjalanannya untuk mendapatkan segala apa yang di idamkannya. Untuk semua itu Anwar akan lupa yang dirinya berpijak di bumi yang nyata. Umum sudah mengetahuinya, tapi dalam pada itu masih terdapat juga yang masih mempertahankan serta mempertikaikan keburukan yang nyata yang telah di paparkan.

Sebabnya, kerana orang-orang ini ada kepentingan tertentu. Mereka-mereka ini juga ada hasrat yang besar dan mereka juga merasakan tanpa kehadiran Anwar hajat mereka pasti tidak akan terlaksana. Oleh itu terpaksalah orang-orang ini menggadai segala apa sahaja demi matlamat mereka tercapai..?
Klik di sisi-UMNO Online - Enggan Letak Jawatan : Anwar Patut Malu Dengan Masyarakat Dunia Segala-gala yang berkaitan dengan kerosakan moralnya tidak dapat dipertikaikan oleh Anwar. Setiap soalan dari para wartawan gagal dijawabnya dengan berkesan dan menasabah.


Sehinggakan semasa wartawan membuat liputan berita dirumahnya, yang dijemput oleh isteri beliau Wan Azizah gagal menunjukkan jam tangan Omega sedangkan  itu perkara yang mudah, kerana para wartawan terbabit berada dirumah mereka. Oleh itu K.B.E berharap kepada anda yang mahu berfikir, fikirkanlah sebenar-benarnya akan huraian ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular