Karpal Singh, Mat Sabu Adalah Kepala Konspirasi Jatuhkan Anwar??





Satu-satunya kata keramat Anwar Ibrahim buat ketika ini "konspirasi". Tanya lah isu apa pun DNA ke, jam Omega ke, video seks ke dan lain-lain lagi semuanya dijawab dengan jawapan "konspirasi".


Ikut kata Anwar tuduhan liwat Saiful adalah satu "Konspirasi", video seks dengan pelacur pelajar Cina juga "Konspirasi".


Lebih dahsyat lagi Anwar ada "Konspirasi" ini adalah permainan UMNO atau BN walaupun yang menuduh Anwar meliwat adalah Saiful, walaupun yang mendedahkan video seks itu orang kepercayaan Anwar iaitu Datuk Eskay.


Jawapan Anwar cukup mudah  "Konspirasi". Benarkah ini satu "Konspirasi"? dan benar kah "Konspirasi" ini dalang nya UMNO dan BN.


Hakikat jika kita imbas semula siapa dan pihak manakah yang paling awal membuat tuduhan ini ke atas Anwar? Bukankah pada tahun 1977, Karpal Singh yang mula-mula munuduh Anwar terlibat dalam perlakuan liwat Anwar ini di Parlimen?


Bukankah pemimpin Pas, Mat Sabu yang bakal dinobatkan sebagai Timbalan Presiden Pas ini yang mula-mula menggelar Anwar ini sebagai Anwar Al-Juburi?


Kalau Anwar mengatakan apa yang berlaku sekarang sebagai satu "Konspirasi" maka yang selayaknya dalang di sebalik "Konspirasi" ini yang sebenar-benarnya bukanlah UMNO atau BN tetapi Karpal Singh dan Mat sabu
oleh; Kapten Ehsan Ibrahim.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular