Dunia Belum Lagi Kiamat, PAS Dah Mula Jadi "Dajal"

Dengan tajuk diatas ini pastinya akan membuatkan Pas bersap telinga, hati mereka membara dan kepala mereka bergegar kerana darah sudah membuak-buak menerjah ubun-ubun mereka bagaikan naga memuntahkan api dari setiap rongganya melalui hidung mulut dan telinga.

Hi..hi..hi kerana mereka saya ibaratkan "Dajal" apa boleh buat kerana mereka juga yang menunjukkan sikap yang sedekian rupa. Di seru kepada kebaikan mereka menolaknya dengan mentah-mentah dan memberi alasan yang tidak masuk akal.

Dan apabila diberi peringatan atau tunjuk sebab akan sesuatu perkara itu yang mereka telah tersalah arah fuuhhh..macam-macam dan berbagai alasan mereka lah yang benar, orang lain tidak benar. Adalah lebih malang mereka tidak menunjukkan ketegasan kepada perjuangan Islam yang mereka laung-laungkan selama ini.

Terdapat anggota-anggota Pas yang cari makannya suka buat demontrasi jalanan dan mereka-mereka ini juga telah ditaja.Satu contoh lagi saya paparkan disini sikap "Dajal" orang Pas.



Kuala Terengganu, 11 Mei - Menteri Besar, Datuk Seri Haji Ahmad Said menyelar sikap pemimpin dan penyokong Pas yang tidak tahu menjaga hati dan perasaan orang lain.


Beliau berkata, Pas sentiasa "mengacau" setiap kali UMNO mengadakan majlis atau program dengan memasang bendera parti itu dikawasan berkenaan diadakan.


Katanya, perkara itu turut berlaku sewaktu Perdana Menteri, Datok Sri Najib Tun Razak melawat kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Bukit Tunggal dan Manir baru-baru ini.


Beliau berkata, orang Pas turut memasang bendera parti itu ketika Perdana Menteri melawat kawasan tersebut. "Selama ini kita (UMNO) tidak pernah kacau Pas," katanya disidang Dewan Undangan Negeri hari ini.


Dalam masa yang sama, beliau berkata kerajaan negeri tidak pernah menzalimi dan membohongi rakyat. Beliau berkata, istilah "rakus" dan "zalim" berhubung isu pengambilan tanah di kawasan ladang sengaja di timbulkan oleh Adun Pas yang keliru dengan perkara sebenar.


Tindakan kerajaan negeri mengambil balik tanah di kawasan ladang sebenarnya bertujuan menjaga kepentingan hak orang Melayu. Kerajaan negeri mengambil balik tanah orang Melayu di kawasan itu bagi memastikan mereka masih boleh di kawasan bandar dan tidak terpinggir dari arus pembangunan perdana.


"Kerajaan negeri menetapkan dasar 50 peratus daripada permis perniagaan yang akan dibina di kawasan ladang akan dipegang oleh Tabung Amanah Warisan. Manakala 30 peratus lagi akan dijual kepda orang Melayu. Ini bermakna orang Melayu di kawasan itu berjumlah 80 peratus,"ujar beliau.- MediaUMNO.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular