Anwar Ibrahim melacurkan isle Pas kepada dunia

Anwar Ibrahim sudah mencemarkan Isle Pas dimata dunia dan adakah perkara ini direlakan oleh Pas sendiri? Jawapannya 50-50 separuh darinya merelakan dalam terpaksa demi mengejar matlamat dan cita-cita dan separuh darinya menentang secara senyap-senyap tanpa berani bersikap terbuka menunjuk penentangan ini.

Dalam erti kata yang lain Pas terpaksa menerima segala pandangan Anwar Ibrahim sebagai pandangan mereka sendiri.

Nasaruddin Tantawi ingin membelasah Anwar Ibrahim

Ketika Anwar ditemuramah oleh YAHOO NEWS , Anwar segera mengaitkan Pas dengan kumpulan Lesbian, Gay, Biseksual dan Trangender atau juga dikenali sebagai LGBT.
Klik di sini - Nasaruddin Tantawi Belasah Anwar Ibrahim | peraktoday.com separuh daripada yang menyokong Anwar adalah terdiri kaum Erdogan. Memang tidak menggemparkan pengaruh Anwar dalam golongan ini kerana mereka sedang memburu kuasa menerusi dalam pemilihan jawatan-jawatan utama.


Nik Aziz mendapat laba yang besar, kerana beliau berada didalam kaum Erdogan apatah lagi kita lihat bersemangat sungguh orang tua ini mempertahankan Anwar sehingga sesiapa mengaitkan Idolanya (Anwar) terlibat dalam video seks selagi tidak menjilat kaki Anwar seseorang itu tidak masuk syurga. Begitulah hebatnya Nik Aziz menakut-nakutkan umat Islam dengan fatwa songsangnya.

2 ulasan:

  1. SAPE LG ATOK AYAM KLU BKN WALLY SLIPAU BROO KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. Saudara Jeffry:- ini bukan sebarang atok ayam walaupun balong nya dah gelebih taji nya tumpul tapi kokok nya masih power bro.. berbiso-biso..

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular